Hakutulokset

  1. N

    Haaveena vauva 2022

    Hei. Mä tulen kirjoittelemaan myös tähän 2022 ryhmään ettö plussattu on. Menkat pitäisi alkaa vasta huomenna mutta clearblue nöyttää 1-2 viikkoa ja rfsu on näyttänyt viimeiset kolme pv haaleaa haalea pinkkiä. Yrityskerta 11. Täss kierrossa oli käytössä tänä donaferty jota olen kuullut muutamien...
  2. N

    Toiveissa vauva 2021

    Nuo rfsu herkät antaneet mulle ainakin väritöntä haamua ja menkat ovat alkaneet ajallaan. Todella kyllö toivon että tilanteessasi seuraavaan testiin tulee väriä ja menkat eivät ala!
  3. N

    Toiveissa vauva 2021

    Voisin liittyä seuraan. Olen seurannut palstaa ajoittain mutta tuntuu taas niin pahalta niin ajattelin että kirjoittaminen voi helpottaa. Yritämme vauvaa nro 3. Yrityskertoja 7. Haamuviivoja mielettömiä määriä mutta puran myös tikut osiin ja tihrustan liikaa. Tiedän myös mitä testejä en enää...
  4. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    HEi! Edelleen mulla kyydissä joku pieni. Ei ainakaan vuoda siis ! :D omien laskujen mukaan nyt 5+0. Mulla dpo 10 näytti negaa ja vasta dpo 12 oli selkeä plussa. :)
  5. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä oli viime torstaina dpo 10 ja negaa näytti testi, dpo 11 perjantaina pikkareihin ruskeaa emätineritettä- Kuukautiset alkavat ajattelin. eivät alkaneet. sunnuntaina testi plussa! <3 Nyt ei vieläkään vuoda. nyt dpo 14 menossa. ei oireita! päänsärkyä ei muuta. mut happy me :) puoli vuotta...
  6. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    HEippa! Täällä dpo 11. vaaleanpunaista hieman pikkareissa eli menkat varmaan TAAAS alkamassa ma-ti. Omanapailua sen verran että hajottaa! raskaustestit näyttäneet edellispäivä ja eilen negaa. Ei mitään oireita. tissit löllöt ei kipeät tai pinkeät, ei vihlaisuja, naama kukkii eli menkat lähestyy...
  7. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näen viivan myös
  8. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään rusehtavaa valkovuotoa, eli menkat alkaa varmasti pian. Nyt alaselkää myös polttaa ja tissikipuilut hävinneet. Kp21 menossa.
  9. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei, liityn joukkoonne. Toista lasta yritämme. Nyt yk 4 ja turhauttaa jo piinailla. Tuntuu että hyvin kireänä aina kun tekee negan. Ovulaatiota en tikuttanut mutta uskoisin että nyt dpo 8 ja tänään apteq testillä nega. Ekan lapsemme saimme ensimmäisestä kierrosta ja hän syntyi sektiolla. Nyt...
  10. N

    Physiomer Baby Mist –nenäsuihke testissä

    Testiryhmään ilmoittautuu myös minun 1 kk ikäinen tyttäreni :) pientä tuhinaa on koko ajan ja nenäfrida on olut käytössä kuin myös keittosuolatipat. Uteliaisuuttani ilmoittauduin :)
  11. N

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Täällä syntyi sunnuntai aamulla tyttö, eli supistukset olivat niitä. Sairaalaan kun päästiin olin 8 cm auki ja siitä heti 10 cm auki, mutta yllätysperätilan takia sektioon päädyttiin. Vauva 51 cm ja painoa 3900 g :) tuhisija viityy rinnalla paljon!
  12. N

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Mä todella toivon että nä olisi nyt niitäa, nyt 10 minuutin välein tullut tunnin ajan ja siis jotenkin tommosia jomottavia siis vaan hetken kunnes odotan että koska se alkaa taas, kivaaa! Mutta ei nä kyllä vielä mitään kipeitä ole eikä paikkoja avaavia, mut jos tä tästä? (:
  13. N

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    41+4 ja täällä on nyt ollut levossa muutama supistus? Eli maha kovettuu ja samalla se tuntuu enemmän myös kipeältä kun ennen, joten erilaisia tuntemuksia siis kuin ennen. Toivoisin että nämä ovat nyt niitä jotka tästä kehittyvät eteenpäin vielä tänään! Limaakin tullut hieman tänään mutta...
  14. N

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    41+3 ja ei mitään! Limaa ei ole tullut enää tänään ja mitään kipeitä supistuksia ei ole myöskään kuulunut. Hieman turhauttaa, haluan vauvan jo syliin !
  15. N

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Onnea vauvan saaneille ! Ja jaksamisia villaruusu (: itsellä tuli tänään limaa, jee! Haha ! E kuitenkaan supista yhtään. Toivoisin kuitenkin että tä lähtisi tästä ennen maanantaita tai ett maanantainen kontrolli olisi iloista ja helppoa käynnistämistä :) yöt valvon kun mietin pienokaista koko...
  16. N

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Sullahan sumppa83 kuulostaa hyvältä nuo oireet. Laskeutuminen on aina hyvä merkki meinaan sitten ärsyttääjo vauvelikin niitä paikkoja, mulla siis ei mielestäni mitään laskeutumisia. Sllä ihan hyvin pystyn kävelemään ja autossa istuessa pikkuinen tunkeutuu edelleen kylkiluihin. Ja sitten tuota...
  17. N

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Minä ainakin olen ja varmasti ainakin ensi maananyaihin asyi jolloin kontrolli. Nyt 41+1 ja ei mitään ennakkooireita ole. Ensisynnyttäjä siis ja miksi mun pitää kuulua siihen muutamaan prosenttiin kun menee yli... Blaaah! Nyt on pari päivää vaivannut kipeät peräpukamat! Haluis synnyttämään jo...
  18. N

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Huia, onnea kaikille vauvan saaneille! Itsellä ei mitään tuntemuksia, mutta toivossa hyvä elää että alkaisi yhtä nopeasti kuin teilläkin :) täällä nyt 41+0 ja parempi mieli tänään kun eilen. Mulla ei ole mitään kuvotuksia, mä voisin syödä koko ajan ja makea maistuu liian hyvin. Kohta tä vauva on...
  19. N

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Mulla niin samanlaisia fiiliksiä, tänää meinasi tulla itku neuvolan jälkeen kun oon ihan jotenkin vittuuntunut ja on hermoja raastavaa odottaa. Nyt siis 40+6ja tyksiin kun soitin niin heidän olisi pitänyt ottaa mut perjantaina, mutta aika tuli vasta ensi maanantaille! Ärgh! Eli silloin olen jo...
  20. N

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Tuo Etnan synnytyksen käynnistys on juuri sitä mitä mä pelkään ja kammoan, siksi niin odotan joka minuutti että jotain tapahtuisi. Voimia sinne! Tosiaan oletkopaljon avautunut noiden kolmen päivän aikana vai jymähtänyt johonki paikoilleen. Täälläkin ihmiset soittelee ja kyselee koko ajan ja...

Yhteistyössä