Hakutulokset

  1. M

    Olen sit kait se nalkuttava akka.

    Voi jessus sentään :( Meillä on kaksi lasta 3,5v. ja 9kk. Olen vielä kotona lasten kans ja mies on vakkari töissä. Tänään tuli taas ihan järkyttävä riita miehen kans, olen itkenyt melkein silmät päästä :'( V.... niin paljon. Miehen piti mennä alkuperäisten suunnitelmien mukaan tänään päivällä...
  2. M

    PIENI MUISTUTUS!!!

    \|O :x :hug:
  3. M

    älvsbytalon kokonaiskustannukset?

    Paljonko teillä on tullut älvsbytalo loppujen lopuksi maksamaan, kun laskee mukaan ne jutut, jotka ei kuulu talopakettiin ( ei tontin hintaa)? Talopaketit kuulostaa aika edullisilta, mutta miten paljon pitää varata rahaa ylimääräisiin juttuihin? Oletteko olleet tyytyväisiä ävsbytaloon ja...
  4. M

    mistä mäntyinen allaskaappi?

    siis ei mitään sliipattua mäntyovea valkoiseen runkoon, vaan ihan sellainen mökkityylinen mäntyinen allaskaappi ja mielellään myös muuta samanhenkistä kylppärin kalustoa? ei löydy ja kiirekin olisi... auttakeehan :headwall:
  5. M

    Hyrskyn myrskyn

    :wave: Iltapäivää! Kysäisenpä palstalaisilta, että onko teidän kotonanne aina kaikki paikat tip top vai siedetäänkö sitä pientä sotkua... tai vaikka, että kaikki on hyrskyn myrskyn? Minä kun en jotenkin millään saa paikkoja pysymään ojennuksessa niin kutsutusti, liikaa tavaraa? No, ainakin...
  6. M

    Onko kukaan onnistunut pettämisen jälkeen luottamaan enää?

    \ eli jäädään liittoon rahan vuoksi .luotetaan tai ei luoteta. :/
  7. M

    Onko kukaan onnistunut pettämisen jälkeen luottamaan enää?

    \ taikka joskus voi olla ihan niin arkipäiväinen ja "tylsä"syy kuin raha kyseessä ,taloudellinen pärjääminen.Ei haluta pudottaa "elintasoa"lasten tähden ja näin pois päin :/
  8. M

    SAA POISTAA

    Älä tee tyttö hätiköityjä johtopäätöksiä vielä huonojen fiiliksien pohjalta...saattaa olla ihan masennus sinulla takana?kaikki näyttää mustalta.Minulla kävi näin.Elin vuoden kuin horroksessa lapsen synt.jälkeen.Vasta töihin meno auttoi kohdallani.Oli tavallaan muutakin "ajateltavaa"kuin arki ja...

Yhteistyössä