Onko kukaan onnistunut pettämisen jälkeen luottamaan enää?

jeps
mua on petetty kolmesti ja vielä oon saman miehen kanssa ja 2 lasta..enpä enää osaa täysillä luottaa,viime kerrasta yli vuos ja ne oli pelkkiä panoja!Mutta silti ei oo helppoo,anteex en ikinä voi antaa kunnolla mutta jos ollaan ni sit käyttäydytään ku aikuiset ja toivottavasti onnistuu \|O \|O ;)
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2004 klo 14:57 Minä vain kirjoitti:
Hei

Kaipaisin viestejä teiltä, jotka jouduttuanne petetyksi annoitte anteeksi ja jatkoitte parisuhdetta ja ennenkaikkea onnistuitte siinä.
Onko siis mahdollista jatkaa vielä onnellisena?
Minä annoin anteeksi ja asia kaiveli minua aina.Mies reissuhommissa joten ei ollut luottamista.Oma kokemukseni on se että kun menee kerran,tekee sen toisenkin kerran.Minulla se on kerrasta poikki eikä luottamus palaa enää koskaan.
 
alannah
Ex kihlattu ei varsinaisesti pettäny mua mutta rupes enempi juomaan mun selän takana ku olin raskaana ja ne juopottelut annoin vaan anteeksi ja nii sitä vaan taas ja taas jatkoi... Ja olin nii liian sini silmäinen hänelle. Entistä enempi hän alkoi vaan pitään mua piikanaan joka siivos, pyykkäsi, laittoi ruuat ja samalla yrittää hoitaa lasta jne. Ei tuollanen olla yhtää hyvä homma mulle ku ristiselässä on vain 2 liikkuvaa nikamaa!! Vieläkin ihan kirotuttaa ku ees aattelee. Onneks oon päässy sen luolta pois rautalankaa vääntäen mutta helpottuneena. Ei hän kuitenkaa käyny muhun käsiksi millälailla mutta mulle kyll riitti sen juomiset kerta heitolla. Loppujen lopuksi hän jätti muhun ikuiset syvät arvet... :ashamed: :'( \|O

 
kite-kat
Mua on kerran petetty ja se suhde jäi siihen. En pystyisi itse henk.kohtaisesti elämään suhteessa jossa on toinen pettänyt...
Sehän on vähän niinkuin antaisi mahdollisuuden uuteen tekoon ja uuteen anteeksi pyyntöön...

Mutta tää oli mun mielipide.....
:/
 
Mun mieheni petti mua tuttavani kanssa.Annoin anteeksi ja yhteiselo on jatkunut.Mutta en luota mieheeni enää eikä luottamus koskaan palaakaan.En uskalla päästää miestäni yksin juhlimaan tai työpaikkapippaloihin.Pelkään tulevani petetyksi uudestaan ja sitä en kestäisi enää ja mieheni tietää,että jos hän vielä kerran pettää,lähden lasten kanssa pois.Naimisissa ei olla eikä tulla koskaan olemaankaan.Lapsia on 3.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2004 klo 08:05 muu kirjoitti:
asiat kovasti hankaloituu, kun on yhteisiä lapsia!
naiset varsinkin ovat helposti marttyyreita "lastensa tähden"...
Niin.. MÄ mietin monesti, että onko lapset vaan tekosyy sihen,ettei uskalla aloittaa uutta elämää. Vai onko jotkut naiset sitten niin kypsiä, että laittavat lapsen ja perheen oman etunsa edelle. Itse en voisi oikein kuvitella rauhallista ja luottavaista perhe-elämää pettämisen jälkeen. :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2004 klo 12:15 mankell kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2004 klo 08:05 muu kirjoitti:
asiat kovasti hankaloituu, kun on yhteisiä lapsia!
naiset varsinkin ovat helposti marttyyreita "lastensa tähden"...
Niin.. MÄ mietin monesti, että onko lapset vaan tekosyy sihen,ettei uskalla aloittaa uutta elämää. Vai onko jotkut naiset sitten niin kypsiä, että laittavat lapsen ja perheen oman etunsa edelle. Itse en voisi oikein kuvitella rauhallista ja luottavaista perhe-elämää pettämisen jälkeen. :\|
taikka joskus voi olla ihan niin arkipäiväinen ja "tylsä"syy kuin raha kyseessä ,taloudellinen pärjääminen.Ei haluta pudottaa "elintasoa"lasten tähden ja näin pois päin :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2004 klo 14:44 mökkihöperö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2004 klo 12:15 mankell kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2004 klo 08:05 muu kirjoitti:
asiat kovasti hankaloituu, kun on yhteisiä lapsia!
naiset varsinkin ovat helposti marttyyreita "lastensa tähden"...
Niin.. MÄ mietin monesti, että onko lapset vaan tekosyy sihen,ettei uskalla aloittaa uutta elämää. Vai onko jotkut naiset sitten niin kypsiä, että laittavat lapsen ja perheen oman etunsa edelle. Itse en voisi oikein kuvitella rauhallista ja luottavaista perhe-elämää pettämisen jälkeen. :\|
taikka joskus voi olla ihan niin arkipäiväinen ja "tylsä"syy kuin raha kyseessä ,taloudellinen pärjääminen.Ei haluta pudottaa "elintasoa"lasten tähden ja näin pois päin :/
eli jäädään liittoon rahan vuoksi .luotetaan tai ei luoteta. :/
 

Yhteistyössä