Minä 36v. eskarilaisen äiti Helsingistä. En alkuperäisasukas mutta mielelläni vaihdan ajatuksia kulttuurin saralta kaikkien äitien kanssa. Toivon todellakin kulttuuri-immeistä kuvataiteen ja arkkitehtuurin saralta, lenkkeilen mielelläni ja säädän lapseni kanssa vaikkapa Kauppatorilla tai...
Ollaanhan me hesalaisia mutta ei todellakaan sitä toitoteta!!! Kuulemma olemuksesta eli pukeutumuksesta se jo löyhkää... ja kun taas kesää kohti hankitaan kalastuslupaa niin ne paikkakuntalaiset ukot yrittää vedättää kaiken mahdollisen meiltä ja hullun lailla haukkuvat naapureita mielellään...
Justiinsa joo, minun syntymäkunnan kanssa sama juttu. Täytyy huutaa jo kunnan kaavoitustoimiston ovella oman "kuolleen " isänsä nimeä ja odottaa jotain reaktiota että on "hyväksytty" jonoon jolla joku oikeus olla siellä. Ja virkailija totesi että näkeehän sen jo heti etten ole paikkakuntalaisia...
Itselläpä pakko muuttaa pienestä ja ahtaasta kotikunnasta pois opiskelemaan.. Nyt reilusti yli 3-kymppisenä haluan puolison kanssa hankkia tiluksia haluamaltani alueelta, mutta mikä lie kateus tai viha ulkopuolisia kohtaan mutta maata emme saa hankittua vaikka kuinka laitamme ostotarjouksia-...
Jep jee, yskänlääkkeet ovat tän hetkisen tutkimuksen mukaan aivan turhaa. Eli heng. höyryä ja jtn aasial. yrttejä- mut älä osta yskänlääkettä! Ja kostea ilma parantaa vrs. kuiva ja pölyinen-
Jes siskar Mupeli! Ihailen aikas mahtavaa taivasta-
säästyn parvekekakkaraisten kuolemalta- nautiskelen "roskiksen" kantautuvista äänistä ja seuraa "elämää"- itse en enää jaksa kulmia..
Ok, taitaa olla ukkojen keissi, mut tänää ku seisoskelin Porvoonkadulla Meiramin tuoksuissa ni ajatt. repästä perseet ilmat "isosiskoa"! Tänään makoilen ja luen ja Ehkä olen solidaarinen Alppilassa;)