Hakutulokset

  1. V

    Kempeleestä...

    Täällä kans kempeleestä, 24v kotiäiti sarkkirannan läheltä :wave:
  2. V

    Kokemuksi kaipailen Rasavillin haalareista?

    Hmm. Välikausihaalarit 100euron kieppeillä ja talvihaalarit jonkusen kympin enemmän. Omasta taiettiin maksaa 129e ellen ihan väärin muista :D
  3. V

    Kokemuksi kaipailen Rasavillin haalareista?

    Meillä oli viime talvena esikoisella Rasavilin toppahaalari ja tykkäsin kyllä kovasti! Lämmin,kestävä (ei mitään käytönjälkiä tullu). Nyt menee kuopukselle ens talveksi ja esikko saa uuden samanmerkkisen =) Hintaahan löytyy mutta meillä tosiaan kaks käyttäjää.Ja löytyyhän niitä alesta vähän...
  4. V

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Kiva saada lisää porukkaa kirjottelemaan!:wave: Mulle sattui lauantaina aivan tosi outo juttu. Kävin juokseen koiran kans 4km, ei mitään ongelmaa juoksussa. Tulin kotiin ja siinä samassa mun olo meni ihan totaaliheikoksi,palelsi ja huimas. Mun oli pakko jättää kylppärin ovi auki että mies...
  5. V

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Tää vois kans ilmottautua tähän ketjuun :wave: Kolmas muksu haaveissa, kotona pojat '05 ja '06. Poikien lisäksi jaloissa pyörii vielä kaks paimenkoiraa joten touhua riittääpi. Kotona olen ollut alkuvuodesta '05 ja kyllä vähän hirvittää, teenkö hirveästi hallaa kun venyy tämä kotonaoleminen...
  6. V

    Ketään Kempeleestä?

    Otsikossa jo esiin tullutta kysymystä kyselee kotiäiti kahden pikkupojan ('05 ja '06) kanssa :wave: Mielellämme löydettäis samalta paikkakunnalta kahvittelu/leikki/ulkoiluseuraa niin pysyis sekä äidin että lasten päät virkumpina! ;) Eli laitelkaapa s.postia (löytyy profiilista), jäämme...

Yhteistyössä