Hakutulokset

1. T

Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

Mä oon ainakin joitakin kertoja ostanut alkoholitonta olutta tai siideriä. Ei se haaskuuta musta oo ja se tuo sellasta pientä juhlavuuden tuntua (mukamas). :) Sano miehelles, et yhtä lailla alkoholilliset juomat on haaskuuta. ;) Eikä ne niin maltaita maksa, tosin en oo ostanut kun yhden per...
  2. T

Voisin mä sinne fb:n ryhmään tulla, jos sinne jotenkin pääsee. :) Sitä tulee kuitenkin katsottua paljon useammin (ainakin tällä hetkeä), kun tätä sivustoa. :) Sunnieelle tai jollekin toiselle piti pyyntöä laittaa, eli mites se onnistuu..? Mä oon ollut ns. lomaviikon flunssassa, lisäksi...
  3. T

Hopea hurjasti jaksat askaroida. :flower: Kuulostaa tosi mukavalta jutulta. Äitiyslomaan, mun mielestä kuka tahansa voi aloittaa äitiysloman silloin, kun sen voi aikaisintaan aloittaa (eli tuo ns. varhennettu äitiysvapaa), mutta se lyhentää vapaan kestoa vaan toisesta päästä. Ja tietysti...
  4. T

Kiitos Hopea tervehdyksestä. :) Toissapäivänä tuli vasta kirjauduttua ekaa kertaa millekään vauva-keskustelufoorumille, tähän asti linkkautunut keskusteluihin vaan, jos liippaa jotain aihetta mitä googlettanut. Onneks äitiysvapaan alkuun ei oo enää niin kovin pitkä aika. Tällä hetkellä...
  5. T

Ilmoittaudun maalisryhmään mukaan, ikää tuli joulukuussa 37 v. ja esikoista "vasta" odotellaan. Rakenneultrassa lokakuussa poikalupaus. Laskettu aika on 1.3., eli raskausviikolla 31 mennään. :) Äitiysloman alkuun on vielä kuukausi aikaa ja raskaus on sujunut suuremmitta (noh, onhan niitä, mut ei...
  6. T

Äidiksi ensikertaa 30+

37v. tuli joulukuussa ikää ja ekaa lasta odotellaan. Laskettu aika noin 2 kuukauden kuluttua. En totisesti ole nuori synnyttäjä, mutten pidä itseäni myöskään vielä kovin vanhana synnyttäjänä. Ihan sopiva ikä. :)

Yhteistyössä