Hakutulokset

  1. H

    Kevätkullat06

    Pitkästä aikaa minä täällä :wave: :wave: eli moikka vaan kaikille!!! Mä oon varmaan viimeks kirjotellu 2 kuukautta sitten, luulisin.... Lueskelemassa tosin oon joskus käyny, mutta en vaan oo saanu aikaseks kirjotella mitään :ashamed: Tyty on jo iso likka ikää tuleepi komeat 9kk tällä...
  2. H

    Kevätkullat06

    Moikkis kaikille! Niin ja tervetuloa kirjoittelemaan kaikki uudet :flower: Pläääh, onpa kurja ilma :( Ja mua väsyttää ihan sikana... Eli ihan tylsästi on tää pvä lähteny käyntiin. Tyty on päikkäreillä ja taidanpa minäkin vähäksi aikaa ummistaa silmät, jos vaikka piristyis ;) :wave...
  3. H

    Kevätkullat06

    Heips kaikille! Taitaa tää pimeys verottaa, kun tuntuu et monella alkaa masentaa ja jotenkin tympäsemään just tähän aikaan vuodesta... Mä huomaan kans itsestäni, että olo on jotenkin vetämätön ja ei oikeen jaksais tääl kotonakaan tehdä hommia samalla tavalla, kun normaalisti! On tää kyl hullua...
  4. H

    Kevätkullat06

    Täälläpä on hiljaista... Me ollaan lähdössä reissuun, joten tuun su kurkkaa onko tänne kukaan eksyny :o Hyvät viikonloput kaikille =)
  5. H

    Kevätkullat06

    Väinötär voi kuinka surullista, elämä on minusta joskus niin kovin epäoikeudenmukaista. Kaikilla ihmisillä on erilainen tapa toimia surun hetkellä, mutta voithan toki soittaa ja kysyä haluaako hän jutella. Varmasti jo se tieto, että ystävät välittää voi hitusen auttaa kipuun ja tuskaan...
  6. H

    Kevätkullat06

    No jopas täällä on hiljasta..... Huhuu!!!!! Onkos kaikki kevätvauveleitten äipät menny talviunille :laugh: :laugh: No enpä minäkään aina tänne ehdi ja nytkin ajattelin nopsasti vaan lukasta jutut ja sitten TAAS maksamaan laskuja :'( Ootteko käyneet jo pulkkamäessä? Me oltiin tänään tytyn ja...
  7. H

    Kevätkullat06

    Lapsesi/lapsiesi nimet? Mulla on kolme mukulaa, mutta nimiä en paljasta... Liittyykö nimeen/nimiin joku tarina? Ei oikeastaan, kalenterista löytyy kaikkien nimet siis ihan "tavis" nimiä kaikilla:) Lapsestanne käytetyt lempinimet? Siis meijän nassikoilla on lemppari nimiä NIIIIIN...
  8. H

    Kevätkullat06

    Heipsuli kaikille!! Maijun mamma meillä molemmilla on sitten aika vilkkaat tytöntylleröt, koska meilläkin opittiin konttaamaan paria pvä ennen kun 1/2 vuotta tuli täyteen ja nyt sitten jo noustaan tukea vasten seisomaan (huojumaan)!!! Niin ja meno on jo tosi vauhdikasta eli mamma ei...
  9. H

    Kevätkullat06

    Mä olen taasen sen pari vuotta ainakin kotosalla. Eka oli 2v9kk ja toinen 3v2kk kun menivät päiväkotiin. Mutta siis viimeksi lähdin kyllä jo töihin aikaisemmin, kun meillä molemmilla on vuorotyöt, joten oltiin aina vuorotellen duunissa ja mä tein sit n.30h/vkossa! Se oli kyllä aika kannattavaa...
  10. H

    Kevätkullat06

    Heips! Tulinpa nyt sitten itsekkin vastailemaan näihin omiin kyssäreihin! Turhin vauvallesi ostama tai saatu tavara? Ostin itse vähän liikaakin vaatteita ja harmittaa, kun eihän niitä sitten kerinny kaikkia edes pitämään. Vauvan lemppari lelu? Brion soiva kissa on ollu meijän tytyn suosikki...
  11. H

    Kevätkullat06

    Aivan KAAAAAMEEEEE ilma täällä!!! Mä alan jo parantumaan flussasta, mutta tyty ja mies ovat vielä aika räkäsiä. Niin ja meillä on taas lääkekuuri menossa, että silleen... Nyt, kun tytsy on kipeenä niin eipä kelpaa velli tai mikään pullosta vaan tissiä pitääpi olla! Just, kun sain tytyn vähän...
  12. H

    Kevätkullat06

    Pika moikka ja nosto! Lentsu iskeny ja olo on aika kaamee :( Nyt painun vällyjen alle...
  13. H

    Kevätkullat06

    Huomenta! Tyty on kauneustirsoilla ja pitäis kohta laskut maksella verkkopankissa, nyyh hirvee kasa taas maksettavaa :kieh: Meil on nykyään sellanen rytmi, että nukkumaan menee klo 19-20 ja herää 6.00 imuttaa tisulin ja jatkaa 8 asti sit vielä unia. Mutta nää rytmit nyt voi vaihdella...
  14. H

    Kevätkullat06

    Heissulivei! Kiirettä pidelly ja on jääny kirjottelut vähemmälle, mutta korjataanpa asia pikemmiten... Joku puheli vessaharjan käytöstä ja JOOOOO sitä siis tosissaan pitää osata käyttää :o Kai annoit (väinötär?!?) huutia ukolles? :laugh: Meijän typy on alkanut jo konttaamaan ja kova on...
  15. H

    Kevätkullat06

    Kaikki uudet tervetuloa vaan kirjoittelemaan meidän kevät mammojen kanssa :flower: En mäkään ehdi todellakaan joka pvä täällä käydä, mutta silloin, kun on aikaa niin pyrin edes lukasemaan muitten juttuja. (siis nytkin pitäis oikeesti: siivota keittiö, imuroida, lataa pesukone ja käydä...
  16. H

    Kevätkullat06

    Pika moikat kaikille! Meillä on tytylle iskenyt pienehkö räkätauti eli nenu vuotaa ja reppana ei oo ollu mitenkään kauheen ilosella päällä tänään. Justhan tos kuuri syötiin ja nyt tää viel päälle... Toivotaan, että tervehtyy suht nopeesti! Nyt tutimaan \|O \|O \|O
  17. H

    Kevätkullat06

    Metkunäiti :wave: :wave: :wave: :wave: Mitä sulle kuuluu?!?
  18. H

    Kevätkullat06

    Tervetuloa kaikki uudet :flower: Meilläkin vielä harjotellaan noiden kiinteiden kanssa ja riippuu ihan päivästä, että miten maistuu, tänään meni loistavasti =) Peruna, maissi ja porkkana on YÖK ja persikka NAM! Siis yökkäilee noille kasviksille tosi useesti, mutta makeat maistuvat hyvin eli...
  19. H

    Kevätkullat06

    Maijun mamma Nautippa lomasta =) Määääääkin haluun lähteä johonkin reissuun!!!!!!!! jonnaliina kysäsi kiinteistä ja meillä on nyt viikon ajan maisteltu soseita, vaihtelevalla menestyksellä tosin..... Siis niin hyvältä on peruna ja porkkana maistunu, että joutuupi tyty joskus vähän kakomaan...
  20. H

    Kevätkullat06

    Ei oo vielä kaikki mammat menny koisimaan, tosin ihan kohta on mentävä, koska tyty alkaa huhuilemaan 6.30-7.00 palveluita ja sitten väsyttää \|O \|O Niin ja ajatuskin jo lentelee jossain muualla, joten tulenpa kirjottelemaan vaikka huomenna! Öitä =)

Yhteistyössä