Hakutulokset

  1. M

    Ketju jälleenmyyjille!

    Hei! Olen ottanut myyntiin ihania käsilaukkuja, lompakoita sekä koruja. Myyn niitä erilaisissa tapahtumissa, kotikutsuilla tai työpaikoilla. Mikäli haluaisit pitää kutsut niin otathan minuun yhteyttä. Kutsujen emännälle mukavat edut! Olen toki kiinnostunut myös erilaisista tapahtumista...
  2. M

    LUOJAN KIITOS EI MUUTETTU VIIKKIIN!!!!

    Kyllä on ihmekersoja! Kattoneet vierestä. :o En voi käsittää!
  3. M

    Nyt ideoita joulukalenterin täytteeksi (kaikkea pikkukrääsää)

    Pikkueläimiä. ne on ollut meillä suosikkeja. Sit Lidlistä ostin sellasen karkkipussin, jossa on pikkupusseja sisällä. Viikonloppuna saivat aina sellaisen.
  4. M

    KOtihoidontuesta

    Heips. Tuli tällanen mieleen. Voiko saada kotihoidontuen hoitolisää tolle pikkunassikalle vaikka alle kouluikäinen on tarhassa. Vai saako sitä vaan sen "perusosan?"
  5. M

    Tietääkös kukaan missä Tampereella on nyt se lelu-outlet

    Toissa viikolla oli ainakin jotain Brion leluja, sit oli palikoita ja jotain lautapelejä. Kai siellä vaihtuu aina ne erät mitkä on tarjouksessa. Täytyy mennä kattoon. :)
  6. M

    Tietääkös kukaan missä Tampereella on nyt se lelu-outlet

    Kiitti! Mää en saanut itse tota sivua auki vaikka löysin sen kuukelista. Nyt tästä sun linkistä sain sen auki. Kiitos kovasti. Nyt sitten vain ostoksille. :)
  7. M

    G: paljon laitat rahaa joululahjoihin?

    Satoja euroja menee. Rakastan joulua ja antamisen iloa!
  8. M

    Miten tehdä vaikutus TYÖHAASTATTELUSSA??

    Sit päälle asialliset vaatteet, kauniit kengät,hiukset nätisti, ripsaria, punaa huuliin sekä poskiin. :)
  9. M

    Tietääkös kukaan missä Tampereella on nyt se lelu-outlet

    Pitäs mennä käymään siellä, mutta kun heitin aamulehden roskiin, missä oli sen osoite. Jossain Sarankulmassa se taisi olla. Oli tosi hyviä tarjouksia laadukkaista leluista. Onkos kellään tietoa missä mahtaa sijaita? -kiitos-
  10. M

    Listatkaa eilisen päivän syömiset + oletteko tyytyväisiä syömisiinne?

    kaksi ruisleipäpalaa, jossa päällä hitusen pestoa, sipulia ja keittokinkkua lautasellinen itsetehtyä tomaattikeittoa salaattia
  11. M

    Meidän perheen budjettimatka Riikaan

    Mistä hotellista varasitte yöpymiset. Riika on ihana paikka! Hyvää matkaa ja nauttikaa. Hyvää ruokaa, nam!
  12. M

    Syksyn satoa!

    up :attn:
  13. M

    ilmainen näytelehti

    =)
  14. M

    Mitä 1v puhuu?!?

    Meilläkin on puhunut vain muutamia sanoja yksi vuotiaana. Mutta sittemmin on kyllä juttua tullut ihan riittäämiin. =)
  15. M

    Yves Saint-Laurent meikit

    Minä suosittelen ehdottomasti ostamaan muita kuin muotitalojen meikkejä. Muotitalojen meikit ja tuoksut tehdään samoissa paikoissa kuin muutkin meikit ja on todella paljon edullisempia. Saatat löytää jopa samasta "massasta" tehdyn tuotteen 90% edullisemmin. :)
  16. M

    mikä silmänrajaus kynä kestää oikeesti paikallaan

    Tee rajaus märällä sudilla ja luomivärillä. Samalla rajauksesta tulee ihanan ohut ja siisti. Mulla kestää ainakin pisinpään niin. Luomivärissä pitää olla aikas paljon pigmenttiä. Lumenen sololuomiväreissä on tarpeeksi.
  17. M

    Syksyn satoa!

    Kertokaas tyttäret, mitä voisin tehdä luumuista? Piirakka on jo tehty. Tietääkö kukaan mitään hyvää reseptiä, jossa olis luumuja... ***kele mää hukun näihin luumuihin!
  18. M

    Toiminimi ja äippäraha

    Täytyypäs soittaa kelaan ja ottaa selvää. Kiitos :flower:

Yhteistyössä