Hakutulokset

1. E

OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

Heips! Täällä olisi 24-vuotias äiti ja kohta 1-vuotias tytteli Oulusta. juttelukaverit, niin mailin välityksellä kuin muutenkin, ois tervetulleita. Puistoilu, kävely, kahvittelu, juoruilu ja vaikka baareilu seurakin tervetullutta =) Eelu@jmail.fi
  2. E

Miten selvitä kolmenkympin kriisistä?

Mä en "ikääntymistä" ole kokenut kriisiksi. Olen nyt 31v ja mieheni tapasin kun olin 19v. Ehdin kyllä oman siivuni vapaasta nuoruudesta elämään ja aika paljon typeryyksiäkin tekemään ;) Meillä oli vähän yli kuuden vuoden lapsettomuus kriisi ja sen läpi käyminen vie todella mehut sisältä päin...
  3. E

Paikkakunta pinoa tännekin puolelle.....

Halikko 31v. ja 1v 5kk kaksoset, tyttö ja poika.
  4. E

hyväksyttävää??koira..

Jep, samaa mieltä kuin sara. Kai ihminen on kykenevä oppimaan uutta "muutamalla" koulutus kerralla. Ymmärsin ainakin niin, ettei koiralle siellä mitään ihme temppuja opeteta, vaan omistajia koulutetaan/ neuvotaan toimimaan oiken koiraa kohtaan.
  5. E

IVF-VAUVAT

\ moikka Mimsu! Meidän tuplat syntyi suunnitellulla keisarinleikkauksella viikolla 39. Olisivat varmaan olleet siellä pidempäänkin kun ei koko raskauden aikana supistellut tai ollut muitakaan vaivoja. :wave:
  6. E

IVF-VAUVAT

Meillä on lokakuussa 04 syntyneet tuplat tyttö ja poika. :heart: Toisella alkion siirolla onnistui. =)
  7. E

onko kaksosten vanhempia

Olisi kiva kuulla muiden kaksosten vanhemmilta miten on mennyt. Meillä 4.5kk vanhat tyttö ja poika ja ihan hyvin pyyhkii vaikka välillä väsyttää. Tuntuu ettei aika riitä ja kun molemmat huutaa yhtä aikaa, niin toinen joutuu aina odottelemaan vuoroaan. Odotamme innolla aikaa kun he tosissaan...
  8. E

lokakuisia

meillä on myös lokakuussa 04 syntyneet kaksoset. Tyttö ja poika. :D
  9. E

kuinka kauan yritystä, ennen ku...

Meillä oli yritystä kai jotain 6 vuotta. sinä aikana oli kolme kohdun ulkopuolista raskautta. sitten poistettiin toinen munajohdin kun oli tukossa. sitten testattiin onko se jäljelle jäänyt auki. pari vuotta sitten mentiin hoitoihin ja tehtiin kolme inseminaatiota. Ei tulosta. sitten päästiin...
  10. E

Miten jaksatte koirien+lasten kanssa?

yksi hyvä koira kirja on Jann Fennel: Kuuntelen koiraani. Itse sen luettuani koin monta ahaa elämystä.
  11. E

Miten jaksatte koirien+lasten kanssa?

Mulla on "pieni" murhe puserossa myös meidän koiran vuoksi. Meillä on nyt 4kk ikäiset kaksoset ja koira jää vähemmälle huomiolle väkisinkin. koiramme on 4,5v vanha,(sakemanni-pystykorva-narttu) eikä tottunut lapsiin. se on myös tosi pomotteleva ja kokeilee joka päivä vieläkö me mieheni kanssa...
  12. E

hei

Halikko
  13. E

04 syntyneet vauvat

Meille syntyi kaksoset 1.10. Ensin tuli tyttö 2150g 44cm pipo 31,5 cm ja minuutin myöhemmin poika 2730g 46,5cm pipo 34 cm.
  14. E

voisko joku auttaa

Mulla on tota endometrioosia, johtuen ilmeisesti aikanaan sairastamastani sp-taudista. kuusi vuotta lasta tehtiin ja oli siinä ajassa kolme kohdun ulkopuolista raskautta. multa poistettiin toinen munajohdin koska oli niin endon " valtaama". Lapsettomuushoidoilla saatiin nyt kaksoset, tyttö ja...

Yhteistyössä