Hakutulokset

1. lumihiutale92

Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Voisi varmaan itsekin kirjoittaa tänne jotain, ei oo tullut kyllä kirjoiteltua kuin tuonne blogin puolelle ahkeraan :D Tänään alkoi virallisesti äitiysloma, mutta saikulla oon ollut elokuun alusta pahojen liitoskipujen vuoksi. Meille tulee poika :) Pikkuisella on jokin muodostelma kyljessä...
  2. lumihiutale92

Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Heippa ! Oon jo monesti aikonut tulla tänne, vaan en ole uskaltanut, kun olen pelännyt pahinta. Oon ollut tuolla kakskymppisissä, tosin en oo hetkeen siellä kirjoitellut, blogi on ollut nyt aikalailla pääosassa. Josko minäkin uskaltaisin tänne tuppaantua. :) eli LA on 29.10, ikä 20, 1. Lapsi ja...
  3. lumihiutale92

Kakskymppiset yrittäjät 2012

Minnah88 Kyllä mä laitoin tännekin, että kesken meni.. Se on varmaan vaan hukkunut tuonen muiden viestien sekaan..
  4. lumihiutale92

Punnabis Paljon onnea vain plussasta! Minulla tuli keskenmeno aivan alussa, joten enää en raskaana ole.
  5. lumihiutale92

Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

Tulin vain ilmoittamaan, että kävin tänään terveyskeskuksessa vuotojen takia. Todettiin, että kesken on mennyt. Ehkä palaan joskus vielä tänne, toivottavasti!
  6. lumihiutale92

Mut saa laittaa takas listoille. Vuotojen takia käyty tänään tk:ssa, kesken meni sitten kuitenkin. :(
  7. lumihiutale92

Johanna88 Mä käyn maanantaina gynellä, se toivottavasti ultraa mut. Tiedän kyllä, että siellä ei vielä varmasti paljoa näy. Mulle riittäis tieto siitä, että pieni on oikeassa paikassa.. Maanantain jälkeen soitan neuvolaan :)
  8. lumihiutale92

Kuvia plussatesteistä

Hennu86 Kiitos paljon <3 :)
  9. lumihiutale92

Terolut mimmit

Vihdoin ja viimein, en voi uskoa.. Maanantaina pärähti tällaset tulokset; Aijaa.com - 11248823 Ja tänään testasin, onko vahvistunut ja tulos tässä; Aijaa.com - 11246739 Kaikille plussatuulia ja kaikkea hyvää <3
  10. lumihiutale92

Kuvia plussatesteistä

Pakkohan se on tännekin vielä laittaa :) 11kk yritystä takana, PCO-diagnoosi ja paljon pettymyksiä. Maanantaina testasin ja tulos oli tämä; Aijaa.com - 11248823 Ja tänään oli pakk ovielä testata, onko viiva vahvistunut; Aijaa.com - 11246739
  11. lumihiutale92

Mun oli pakko vielä tänään testata, onko viiva vahvistunut, ihan oman mielenrauhan vuoksi.. Kyllä siellä taitaa jotain olla <3 Nyt olis menkoista laskettuna 5+0 :) Aijaa.com - 11246739
  12. lumihiutale92

Voi kiitos kovasti onnitteluista! Mua jännittää ja pelottaa hirveenä. Mulla ei varsinaisesti ole minkäänlaisia oireita, paitsi tuhruttelua ja menkkamaisia kipuja. Rinnoissa ei mitään oireita, onko tää normaalia? :o Mulla on maanantaina aika gynelle, käyn katsomassa löytyykö sieltä mitään ja...
  13. lumihiutale92

Miramei Sehän tässä pelottaakin, kun ei esimerkiksi tisseissä oo mitään oireita. Alavatsassa menkkamaisia juilintoja ja en tiiä onko tuhruilu oire? :D No, siinäpä ne sitte onki. Nii ja pissalla on täytyny käydä useammin.
  14. lumihiutale92

Täällä ilmoittautuu uusi tulokas, tänään saatu plussa testiin ja clearbluen digillä raskaana 1-2 :)
  15. lumihiutale92

Hopeakissa 9 pitkää kuukautta, joka toisaalta ei ole paljoa, kun vertaa monien on muiden yrityskiertoihin.. Oon niin onnellinen, vaikka samalla pelottaa, että mitä jos se ei ookkaan oikeassa paikassa. Nyt täytyy vaa yrittää nauttia tästä, vaikka pelko kytee sisällä. Kyyneleet silmissä tätä...
  16. lumihiutale92

Amalia89 Kiitos todella paljon <3 femar kp3-7 (1tbl) menopur 75 iu kp12-13, kp14 Pregnyl 5000iu. Siinä on meidän coctail, jolla saatiin sitten tulosta :)
  17. lumihiutale92

Kiitos teille kaikille onnitteluista! Oon niin sanaton, tässä vielä kuva aamuisesta ja digistä; Aijaa.com - 11229884
  18. lumihiutale92

Mitäs sanotte näistä? Aamupissasta ja apteekin omalla; Aijaa.com - 11227200 Aijaa.com - 11227199 muoks. Väri on luonnossa paljon tummempi, täytyy vielä mainita! ;D
  19. lumihiutale92

Anteeksi omanapaisuuteni, mutta näkeekö kukaan tässä mitään? Aijaa.com - 11218872 Äsken kyllä tuli pientä tuhrua paperiin, kun kävin vessassa..
  20. lumihiutale92

Pamsku Voimahalaus sinne! :hug: Miehilläkinhän käytetään clomifeneja, nehän vois auttaa! Kysykää ihmeessä lääkäriltä :) Miehet: Klomifeeni ilmeisesti salpaa myös miesten väliaivojen alaosassa sijaitsevat solut, jotka sitovat estrogeenia, jolloin palautejärjestelmän ansiosta testosteronieritys...

Yhteistyössä