Hakutulokset

  1. H

    Ekat raskaus oireet??

    Ohoh.. Tänään vuoto loppunut kuin seinään. Yöllä tullut vaan vetistä verta, osittain kirkasta ja osittain ihan vaaleeta. Ei yhen yhtä hyytymää oo tullu. Eikä siteeseen asti kun pieniä tippoja. Ja loppu ku seinään aamun aikana. Pissattaa kokoajan useemmin, rinnat tänään alkanut oireilee enemmän...
  2. H

    ...Ja se oli negatiivinen. MUTTA.

    Surku. :( Menkat tais sit tupsahtaa kylään. Tänään voimistunut verinen vuoto, ja hieman tullut siteeseen myös. Kuitenkin se on todella outoa menkkavuotoa, ei hyytymiä, tai limaa, vaan kirkasta verta välillä enemmän paperissa ja välillä ei ollenkaan. Kuitenkin, olen varma että ne tästä alkaa...
  3. H

    Ekat raskaus oireet??

    Niinhän siinä kävi että menkat tais tupsahtaa kylään tänään. :( Hieman enemmän tullut veristä vuotoa. Kuitenkin aika outoa vuotoa, ei ole semmoista ennen ollut. Ihan kirkasta verta, ei hyytymiä tai mitään limaa. (Ihanat yksityiskohdat, anteeksi. :D) Kovasti koetan välillä elätellä viel toivoa...
  4. H

    Ekat raskaus oireet??

    Heissun vei, tänne liittyi uus jännittäjä! Auttakaa mua :D Mun yhdynnästä, missä tapahtui vahinko, on nyt 14 päivää. Oireina ollut muutama pv: Rinnat todella kipeät. Turvonneet tosi paljon. Nänneihin ilmestynyt vaaleita näppyjä. Nännit erityisesti tosi kipeet, mutta ku makaan vatsallani...
  5. H

    ...Ja se oli negatiivinen. MUTTA.

    Kyllä tässä on alkanut kutkuttelee, et voiskohan tuolla masussa tosiaan joku olla.. Ja hieman ehkä innostusta ilmassa. Eli eiköhän sitä tässä toivota että olis tärpännyt. Ei olisi raskaus suunniteltu, mutta ei mulla oikeastaan sit mitään sitä vastaan että vauva tulisi. Hih! Näin ne ajatukset...
  6. H

    ...Ja se oli negatiivinen. MUTTA.

    (Kiertoni on vähän epäsäännöllinen joskus, mutta) Kuukautiset ovat nyt myöhässä sen päivän tai kaksi. En ole näistä ihan satasenvarma.
  7. H

    ...Ja se oli negatiivinen. MUTTA.

    Mulla on tämmöi tilanne, että olin yhdynnässä 12 pvää sitten, käytimme kondomia mutta se taisi hajota vähäsen. En sen enempää ajatellut asiaa kunnes nyt alkaneet oudot oireet muutaman pvän aikana.. Ensinäkin, mulla ei rinnat oo koskaan ollut kipeät millään tavalla kuukautisten aikana mutta...

Yhteistyössä