Hakutulokset

  1. P

    Mitä teillä tänään syödään??

    Meillä uunimakkaraa ja perunamuussia =) Tää mamma on tänään vähä laiskiainen, ku tämä ihana alkuraskauden väsymys vie kaikki ylimääräset energian rippeet =)
  2. P

    ~elokuun epelit 2012~

    Huh.. enpä oo kerenny täällä käydä taas hetkeen :ashamed: Ollu kiire muuttamisen ja kaiken muun häslingin kanssa. Mitenkäs teillä on menny? Mulla ihan järkkyjä känkkäränkkäkohtauksia vähä välii ja sit taas jo hetken kuluttua oon ku hangon keksi :laugh: Jospa sitä ny jaksais ja kerkeis täälläki...
  3. P

    Saadaan karvainen laps.

    Riesa oli mun kääpiöpinserin nimi =) Ja oli kyllä todellaki nimensä veronen penikkana :heart:
  4. P

    Ei kivaa kun oma lapsi uhkaa soittaa lastensuojeluun:(

    Lasta ei lyödä.. ei edes läpsästä! Oli tilanne mikä tahansa. JOS itse kerranki moiseen sortuisin, tekisin itse itsestäni ilmoituksen lastensuojeluun.
  5. P

    Hirveetä..

    mä en pystyis pitämään vihaa kurissa tommosessa tilanteessa.. Toi oli yks hirveimmistä uutisista, mitä oon pitkiin aikoihin lukenu. Sattuu niin kovasti sydämeen. :(
  6. P

    Hirveetä..

    http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/aiti-kuristi-6-viikkoisen-keskosvauvansa-aivovammaiseksi/art-1288435647961.html
  7. P

    ~elokuun epelit 2012~

    :wave: Mahtuiskos vielä mukaan tämmönen 28v. viidettä lastaan odottava? LA olis 16.8, mikäli pikkunen jaksaa kyydissä pysyä =) ja sairaala VKS, mikäli joku jaksaa listaan mutki päivittää :whistle:
  8. P

    HuOmenta !!!

    Huomenta myös täältä =) T: Uusi palstalainen

Yhteistyössä