Hakutulokset

  1. R

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Poikamme näki päivänvalon 10.1.2013 pyöreät posket ja hirmuinen ruokahalu, potralla pojalla mittoja 4595g ( joka the päivän aamulla ultrassa arvioitiin 4070g :)) ja pituutta 51 cm. Kaikki tapahtui hyvin nopeasti. Aamulla olin kokoultrassa,silloin jo 4cm venytettynä auki, lääkäri oli sitä...
  2. R

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    heihämä miten on ootko vuoteen / vessan omana,tsemppiä! mami*3tsemppiä. tammikuunpoika oon ollut jo kahdessa kokoarvioultrassa 36,38,39( ultrattiin synnäril) ja huomen olis taas kokoarvio ultra. Varsinaista synnytystapa arvioo ei ole tehty,todettu näkemän perusteella että pystyn...
  3. R

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    No niin minäkin voisin hieman ryhdistäytyä ja tulla kertoman kuulumiset fb:n puolelta. Yhdessä koossa vielä ollaan. Ensteks hurjan paljon onnea kaikille pienen nyyttinsä jo saaneille!!ihania vauvantuoksuisia hetkiä. Synnytystarinoitannekin on ollut kiva lukea,kiitos niistä. Sitten hieman...
  4. R

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Heips! Munkin oli pakko tulla onnittelemaan Nöhviä plussasta,peukut ja vapaat pystyssä. Myös toinen tuttu nimimerkki vilahti MJ plussatuulia ( terkuin zannuli :)) Kaikille muillekkin kakkosen kuumeilijoille plussatuulia. Ranskis ja pätkis 40+0
  5. R

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Heips vaan pitkääääst aikaa. Tulin onniittelemaan possumunkkia,suuret onnittelut pikkuprinssistä. Onko teillä kaikki hyvin siellä? Tuohon sf-mittaan. Mullakin oli viime neuvolassa 31+1 mitta 31cm.eikä se nyt mitenkään asiaakauhistellu. Neukkatädin mielestä mulla on lapsivettä ehkä hitusen...
  6. R

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Onnea Krumeluu tytöstä <3
  7. R

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    JEjjjj syyskuuta elellään ja monta vauvaa tullut jo maailmaa,ONNEA hirmuisesti! Itse en ryhmäänne enää kuulu,mutta väkistekkin tuon vanhan lasketunajan muistaa ja se lähenee. Kävin hihkumassa teille uutta onneani taannoin ja ei sinne tammikuuhunkaan enää pitkä matka ole :D ihania vauva-aikoja...
  8. R

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Tammikuunpoika ja muutama muukin uusi oli tullut, tervetuloa! Uusille ja vanhoille!Facebook ryhmä on olemassa ja pääset sinne jos tahdot vaikka minun kauttani. Laita minulle kaksplussan kautta yksityisviesti ja kuvaile hieman profiilikuvaasi. Pyydän sinua kaverikseni jolloin hyväksyttyäsi...
  9. R

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Hellureiii Zarix ei tommosia pidä kertoo (painosta),mur sulle ;) onnea poikalupauksesta Onnea myös muillekin ultrassa kävijöille, sekä tyttö- tai poikalupauksista. Adora mikä siellä vointi,joko räkis helpottaa? joo ei se pissan pidättäminen varmaan mitään kunnon...
  10. R

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Heips taas piiiitkäst aikaa. Onnittelut rakenneultrassa kävijöille hienoista uutisista ja sukupuolilupauksista Lantionpohjalihakset kiitos Adora muistutuksesta. Mun pitäis päivittäin treenaa,välillä on pidättäminen,mut ei nyt sentään housuihin lorise...mutta sekin on treenaamista,kun...
  11. R

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Peikko89 neuvola käynnillä puhuin hajusta alakerrassa,jatkuneen jo tovin. Sekä valkovuoto oli runsasta,vetistä enemmänkin. Tähänkin kiinnitin vasta oikeastaan huomiota kun neukkatäti kyseli. Ei juurikaan muuta vaadittu ja testi positiivinen. No mutta nyt hoidettu ja heti parempi. Ja kiitos...
  12. R

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Hellouu mammat pitkästä aikaa! Kaikkea on tapahtunut täällä, mutta mukana ollaan. Pahoitteluni Toivounelma, halaus. Papasta mä meinaan itkee luuriin ja pyytää et se siirretään raskauden jälkeen. Mulla meinaa tuli vuotoa ( vähän,mutta tarpeeksi ) viime papasta joka otettiin raskaana...
  13. R

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Dijana tottakai mahtuu,tervetuloa! Onnea kaikille hyvistä ultra-uutisista. Unet:Mä tässä oon vähän mietiskellyt että missä ne painajaisunet on joita esikoista odottaessa näin hirveesti viikoilla 8-12....nyt en oo tainnu kun kerran nähdä,noh toisaalta ne olikin sen verran raskaita unia et...
  14. R

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Tervetuloa uudet! Muistutuksena kaikille halukkaille,meillä on jo perustettuna myös Facebook ryhmä ( salainen). Laittamalla vaikka minulle tätä kautta yv: tä ja kertomalla koko nimensä pienen profiilikuvauksen kera niin voi. Liittää ryhmään. ( edllyttää kaveriksi tulemista,mutta voi jälkeen päin...
  15. R

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Voimia surun kohdanneille :hug: Iloisiakin uutisia oli jotkut nt-ultrasta saaneet, onnea! Kiinalainen kalenteri näyttäisi tyttöä pukkaavan. Soodatesti sihisi. Joskus kauan aikaa sitten sormustesti povasi kahta poikaa. Tämän hetken saldo on yksi tyttö :) saas nähä mitä tulee. Vielä salaa...
  16. R

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Mini hyvää hääpäivää! :flower: Äitiyspakkaus ei aioita ottaa tällä kertaa. Viime pakkauksesta tuli käytettyä vain vanuhaalaria, toppapukua,kynsisaksia ja pehmosta hiusharjaa...siinäpä se...mä en jotenkin tykännyt niistä vaatteista. Hankintoja: mammavaatteita on tullut ostettua alesta,pari...
  17. R

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Oi ja voi minkä haloon tämä FB on nyt nostattanut. Liittyy nyt ken liittyy ja loput tulee sitten kun parhaakseen näkevät tai ovat tulematta,piste! Ja edelleenkin painotan että toivon todellakin että kenenkään ei tarvitse tuntea olevansa ulkopuolinen täällä tai naamakirjan ryhmässä,liittyy sitten...
  18. R

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Fossiili halaus ja hurjan paljosti voimia. Filuuri tervetuloa! Onnittelut kaikille hyvistä ultra/neuvola uutisista. Mulla oli tänään taas neuvola. Ihan vain kuunteli sydänäänet kun kyseli silloin ekassa neuvolassa,et haluunko tulla käymään. No siellään se sydän jyskytti. Terkka ei ihan...
  19. R

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Adora mahtavia uutisia! Ihanaa Anullekkin sekä diiselkissalle hyvistä uutisista onnea! Ultrissakäyneille myös onnittelut hyvistä uutisista! Tsemppihalaus kaikille jotka epävarmuudessa elelevät,päivät tuntuvat niiin pitkiltä. Toivottavasti saatte pian tietoa ja hyviä uutisia...
  20. R

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Adora voi itku, kovasti toivotaan että kaikki olisikin hyvin ultrassa. Repäsykivut mulla niitä tulee just jos reippaasti nousee ylös tai on jotain raskasta nostettavaa. Mut se kertoo mulle, että masussa elämää on ja kaikki on hyvin. Tässä raskaudessa koen muuten enempi niitä repäisyjä kun...

Yhteistyössä