Hakutulokset

1. I

Kolmatta kaipaavien HELMIKUU

Tsemppiä ja voimia niitä tarvitseville. :hug: Mut voi siirtää plussanneisiin, jos jotain käy niin sitten käy. Plussa on ainakin nyt tullut. :heart: Kuvia plussatesteistä- ketjuun oon laitellut noita kuviakin. Mulla ei siis ehtinyt kierto alkaa edes imetyksen johdosta, joten nuo päivät...
  2. I

Kuvia plussatesteistä

Mä kun katsoin, niin näytöllä näkyy kyllä jotain haleaa siinä. Väriä en näe, kun kuvaan on aina hankalampi saada alun viivoja näkyviin, mutta jotain siinä on. :)
  3. I

Kuvia plussatesteistä

mur-mur kiitos, toivotan niin kovin että vahvistuu. :heart: ilon lapsi mä en ole itse henk.koht. saanut koskaan noihin apteekin omiin tuollaisia viivanpaikkoja, mutta en kiellä etteivätkö nuo niitä voisi olla. Tekevät mut vaan hulluksi. :cool: Tulivat n. sen minuutin pari testin tekemisestä...
  4. I

* Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

Pikkuinen voimia sinne! Luin täältä kuulumiset kun tuolla toisaalla kyselinkin. Täällä menkka oloja, tuonne testailu pinoon olen kuvia laittanut. Eli jotain on tässä kierrossa tapahtunut, mutta ei ole vahvistunut ja olot on ikävät. Näillä mennään.
  5. I

Kuvia plussatesteistä

Kaikki testit ovat siis testiajan sisällä tehtyjä.
  6. I

* Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

Heips, palailen tänne taas haaveilemaan ja toivomaan sitä plussaa. =) Lueskelen vähän noita juttuja, niin pääsen taas kärryille. Ja siis kiertoa ei ole edelleenkään oletan nyt olevan n. dpo 9-10 oletetuista oireista... Sekavaa. :D
  7. I

* Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

Omanapainen pikatilitys.. cb testi näytti tänään päivä pissasta negaa. Eli eiköhän tuossa testissä ollut vain joku vika. :(
  8. I

Kuvia plussatesteistä

mur-mur testiajalla kuvattu, tosin menkkajuilinnat alkoi tänään.. niin saa varmaan heittää tän kierron haaveet roskiin. Seuraavaan kohti sitten.
  9. I

Täällä tuntuu menkkajuilinnat. :( Eli luultavasti viimeistään huomenna alkaa kierto. Äh, harmittaa.. Saapahan sitten kierron ainakin.. sunflower onnea oviksesta! =) mirjami Toivotaan, että menkat alkais pian! =)
  10. I

Tsemppi' morebabies :heart: Ja pikkuiselle kanssa toivotaan tilanteen selkeytymistä pian! Testattu päivällä.. haalea tuo kontrolliviivakin. :/
  11. I

Kuvia plussatesteistä

Ja siis ennen aikojaan testattu kyllä.
  12. I

Kuvia plussatesteistä

Laitan tännekkin tämän.. Eli olen laskenut siitä päivästä kun tunsin ovis oireita ja nyt sitten tosiaan mies halusi jo testata. Miksi tuo kontrolliviiva on noin haalea?
  13. I

morebabies tsemppiä huomiseen! =) Täällä tuntuu outoja nippailuja. Nyt täytyy sanoa, että tälläistä ei ole ollut aikaisemmin. Tai sitten mun oma pää keksii näitä. ;) Ovista se ei kyllä keksinyt. :D Jos vaikka viikon odottaisi ja testaisi sitten, tai aattona itseasiassa voisin testailla ja...
  14. I

Eli päivityksiin voi laittaa yk 1 ja varmaan puolessa välissä "kiertoa", koska tosiaa ovis oireet ovat niiin selvät (ja sitä kiertoahan mulla ei ole). :) Ennen edellistä raskautta kierto oli n. 30 päivää. Kaksi lasta ennestään; 2 ja 5 vuotiaat. Jännää aikaa! =)
  15. I

Hei! Liittyisin mukaan, kiva lukea ja vaihtaa ajatuksia. :) Meillä kolmonen tosiaan haaveissa, kiertoa ei ole joten tuntemusten pohjalta ovista bongailen. Tänään tosiaan tuntui selvät oviksen "oireet"...Siksi ajattelinkin kirjautua ja kirjoitella, mukavampi kuumeilla näin. Tutut...

Yhteistyössä