Hakutulokset

  1. E

    Kokemuksia verkkolastentarvikeliikkeistä?

    Millaisia kokemuksia verkossa olevista lastentarvikekaupoista? Täytyy jakaa ns. negatiivinen suositus: PikkuPingviini -liikeestä sain kyllä tosi huonoa ja epäystävällistä palvelua reklamaatiotilanteessa. Lopulta hyvitys luvattiin ja sitä hyvitystä odottelin sitten pitkään, muistutin mailitse...
  2. E

    Kokemuksia verkkolastentarvikeliikkeistä?

    Millaisia kokemuksia verkossa olevista lastentarvikekaupoista? Täytyy jakaa ns. negatiivinen suositus: PikkuPingviini -liikeestä sain kyllä tosi huonoa ja epäystävällistä palvelua reklamaatiotilanteessa. Lopulta hyvitys luvattiin ja sitä hyvitystä odottelin sitten pitkään, muistutin mailitse...
  3. E

    matkalle lapsenkanssa?

    hellehattu ja aurinkorasvaa (kantsuu ostaa jo suomesta). päikkärit tarvii varmaan sillonkin vielä > osaako nukkua ra ttaissa? muita vaihtoehtoja reissussa tuskin on...
  4. E

    ruokapöytä

    Kiitos kehuista, mutta ei oo tyttöä mulla ollenkaan - ainakaan vielä. Ystävän tytön nimi mulla lainassa... Kaunis minustakin.
  5. E

    ruokapöytä

    kannattaa ostaa käytetty. meillä on pöytä, jossa lapsiperheen klommoja jo valmiiksi. Eipä oo haitannut ne, jotka on tulleet. Pöytä on massiivipuinen joten sen voi vaikka hioa sitten kun lusikan jälkiä ei enää ole odotettavissa.
  6. E

    1v. päiväunet siirtymävaihe

    Meidän pojan kanssa tehtiin vuoden iässä silleen, että oltiin kotona aamupalan jälkeen - laittelin pyykkejä ja täytin astianpesukonetta, järjestelin paikkoja rauhassa ja poika leikki. Sitten kun poikaa alkoi nukuttaa, mä saatoin antaa sille vähän välipalaa, esim. omenaa > piristy vähän. JA...

Yhteistyössä