Hakutulokset

  1. T

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Hei Kaikki! Olen aiemmin kirjoittanut tuonne toiseen sivustoon, joten kirjoitan tännekin saman Täällä olisi jääkaapissa vielä käyttämätön paketti pregnyl 5000 IU, jos joku tarvitsee. Käyttö viim. 2015
  2. T

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hei, Täällä olisi jääkaapissa vielä käyttämätön paketti pregnyl 5000 IU, jos joku tarvitsee. Käyttö viim. 2015
  3. T

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    minutkin saa siirtää plussanneisiin :) käyn täällä aina välillä lukeamassa teijän kuulumisia. Hyvältä kuulostaa, tsemppiä kaikille!
  4. T

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Täällä tänään todettu verikoearvojen mukaan normaali raskaus tähän asti <3
  5. T

    Inseminaatio 2012

    Heippa! Lopetin täällä kirjoittelun siirryttyäni IVF ketjuun 4 epäonnistuneen inssin jälkeen toukokuussa.. Lapsettomuutta takana muutamaa kuukautta vaille 3 vuotta Testasin tänään kp 32 eli 4+4 :) elämäni ensimmäisen plussan clearblue Plussalla luomukierrosta :D Huomenna teen uuden testin...
  6. T

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Heippa pitkästä aikaa! Kirjoittelin tänne ekan kerran tuossa toukokuussa ja listaltakin löytyy elokuun hoitolaisissa. Meillä siis kohta 3 vuotta lapsettomuutta ja yritystä takana ja 2 niistä ollaan väestöliitolla oltu, 4 tuloksetonta inseminaatiota takana. Joka kuukausi näiden vuosien aikana...
  7. T

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Sellaista vielä kysyisin, että miten olette ilmoittaneet työpaikallanne sairaslomasta siirron jälkeen? Miten pomonne on ottanut asian jos olette kertoneet? Eikö sairasloma ole sen 3päivää, ainakin niin olen lukenut? Itse en haluaisi sanallakaan mainita pomolle lapsettomuushoidoista, en edes...
  8. T

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Lueskentelin tämän foorumin tekstejä ja ajattelin jo etukäteen kertoilla, että yksi IVF hoitoja alotteleva haluaisi liittyä tähän pinoon :) Ensinnäkin kiinnitin huomiota, että täällä on tuttuja inseminaatioketjusta!! Onnea Susan78 plussasta!! Olen miettiny miten voitta ja tiesin sydämessä...
  9. T

    Inseminaatio 2012

    Heippa. Täällä jännäilyt päätty kuukautisiin.. Niin se vain on, että meillä jatkuu hoidot IVF:änä, minun pahin pelkoni (en olisi ikinä uskonut, ja olin itselleni päättänyt että näin rankkoihin ei mennä) mutta pelot voi myös nähtävästi toteutua. Ajatukset on aika nollassa. Tiesin, että ei...
  10. T

    Inseminaatio 2012

    Heippa. Toivoriinalle samat kysymykset kuin mohairilta. Mielenkiinnolla kuulisin. Meilläkin Edessä hoidot. Omaan napaan.. Alamaha polttelua ollut ja rinnat arat. Viime yönä näin Unta että vuosin verta. Ei niin kuin menkoissa Vaan kuin keskenmenossa aivan kuin vuotaisin kuiviin. Onko kellään...
  11. T

    Inseminaatio 2012

    voi surkeus Amele en tiedä taustoistasi, mutta ainakin sinun kroppa tulee raskaaksi, jos sitä voi positiivisena tällä hetkellä ajatella. Itse olen miettinyt, että vaikka menisi kesken, tietäisin, että ainakin voin tulla raskaaksi.. sekin lohduttaisi, vaikka ilkeästi on sanottuki. Tupasvilla...
  12. T

    Inseminaatio 2012

    Amele älähän luovu toivosta vielä.. voihan olla, että raskaus on vasta niin alussa että ei näytä vielä tarpeeksi.. ootko vaihtanut testimerkkiä? Peikko89 onnea kovasti <3 Joku kysyi pregnylin pistosajankohdasta. Itsellä on jokaisessa inssissä vaihtunut pistosväli. Ensimmäisessä ja...
  13. T

    Inseminaatio 2012

    Täällä takana toinen UÄ. Soitin aamulla hoitajalle, oli siis sitä mieltä että lääkärille vain niinkuin ollut puhe. Kävin sitten lääkärissä ja tänään tehdään viimeinen inseminaatio. Eilen illalla rakasteltiin ja tänä aamuna testi jo siis negatiivinen. Ihmetellään vain, että mihin katosi...
  14. T

    Inseminaatio 2012

    Tein kotiin tullessa uuden ovistestin ja se oli vieläkin positiivinen.. En oikein tiiä miten nyt pitäs sitten tehhä..Miehen simpoissa ei oo ollu ikinä mitenkään vikaa.. nyt taas tää ajoitus.. et kuhan huominen ei mee sitte pieleen mitenkään.. vai tekeekö ne inssejä enää jos ovis on jo...
  15. T

    Inseminaatio 2012

    Pikainen kysymys automatkalta. Ovistesti näytti aamulla plussaa. Aamulla toinen UÄ kannattaako rakastella tänään vai odottaa huomista lääkäriä?
  16. T

    Inseminaatio 2012

    Mohair Jaksamista sinne <3 Ja onnea plussanneille. Täällä ootellaan huomista ultraa. Söin clomeja 3 ja 5 päivä ja eilen kp 6 pistin menopurin. Huomenna siis ultra ja toivottavasti ovis jaksais oottaa ens viikkoon.. Lilla_Myy73 Meillä kanssa edessä IVF syksyllä jos tästä ei oo tulosta...
  17. T

    Inseminaatio 2012

    HelgeR: sinuna soittaisin hoitajalle/lääkärille ja kysyisin hänen mielipidettä ja ohjetta
  18. T

    Inseminaatio 2012

    Heippa taas täältäki pitkästä aikaa. Kaks luomukiertoa teki mielelle ihan hyvää (ja parisuhteelle) vaikkei toivottua tulosta tietenkään tullu :( nyt odotellaan menkkoja alkavaksi ja sitte 4 ja viiminen inssi ois eessä. Sen jälkeen ollaan sitte mietitty/päätetty että tehdään yks IVF vielä tälle...
  19. T

    Inseminaatio 2012

    Sopla Tulehan kertomaan testasitko?
  20. T

    Inseminaatio 2012

    Ei tullut tärppiä lääkkeettömästäkään oviksesta. Miksipä olisi.. Mies soitti sitten eilen väestöliittoon kun päätettiin, että mennään vielä yks kuukausi lääkkeettömästi ja sen jälkeen vielä 4.inssi. Kesä omasta tahdosta taukoa ja heinäkuun lopusta, elokuun alusta sitten kun VL aukeaa, tehään...

Yhteistyössä