Hakutulokset

  1. M

    Ainu medela alma, syöttöratkaisu kokemuksia

    Meillä toiminut loistavasti. Ollut ainoana pullona käytössä satunnaisesti jostain kahden kuukauden ikäisestä lähtien. Nyt vauva 6kk ja on siirrytty nokkamukiin. En huomannut mitään vaikutusta imetykseen. Omaa maitoa siis saanut tuosta pullosta. Pullo siis toiminut aivan kuten luvattiinkin...
  2. M

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Moi Oon kanssa taustaillut ihan raskauden alusta asti ja nyt tuo kerho kiinnostaisi. Että jos vaan mukaan huolitte, niin jee! :)
  3. M

    Onko kenellekään tullut jotain seurauksia hiusten värjäämisestä raskaana ollessa?

    Heh. Ei tosiaan ollut tarkotus "retostella ja pelotella tällaisilla asioilla". :D Mielestäni kirjoitin melko puolueettomasti miten itse olen tehnyt ja mihin tämän ajatuksen perustan. Helpostihan sitä uskoo asiaa tutkinutta professoria helpommin, kuin parturi-kampaajaa.. Eikä kysymys ollut...
  4. M

    Onko kenellekään tullut jotain seurauksia hiusten värjäämisestä raskaana ollessa?

    Niin, kuten mame31 vastasikin, niin onhan noita kaikkia tuotteita saatavana ilman haitallisia kemikaaleja. Itse täytyy sitten miettiä, kuinka pitkälle asiassa haluaa mennä. :) Olen pyrkinyt pitämään itse sellaista linjaa, että aineet joita levitän suurelle alueelle ja annan olla kauan, olen...
  5. M

    Onko kenellekään tullut jotain seurauksia hiusten värjäämisestä raskaana ollessa?

    Moi. Hiusten värjäämisessä ja muiden kemikaalien välttämisessä raskausaikana ei ole käsitykseni mukaan kysymys niinkään raskauden aikaisista haitoista. Ennemminkin kyse on siitä, millaiset jäljet se jättää kehittyvään sikiöön/vauvaan. Vaaroina ovat siis rinta-,eturauhas- ja kivessyövät...
  6. M

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Moi kaikille. Sain pari päivää sitten yllätyksekseni huomata odottavani uutta elämää. Sen jälkeen onkin sitten ahkerasti lueskeltu mm. näitä teidän kokemuksianne ja odotuksen vaiheita sekä tunteita. Ensimmäistäni siis odotan ja yht'äkkiä koko maailma tuntuu pyörivän oman mahan ympärillä...

Yhteistyössä