Hakutulokset

  1. Z

    Riskiseulojen tuloksista

    Osaako joku kertoa seerumiseulontojen tuloksista jotain? Mulla todettiin RV 10 että sikiö on kuollut. Samana päivänä olin jo ehtinyt käydä labrassa noissa seuloissa. Sikiö oli jotenkin turvonnut vatsan alueelta, joten jotain sillä oli ollut pielessä. Oma kannasta katsoin, niin labratulokset oli...
  2. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moikka. Onko kellään kokemuksia clearbluen early detective-testistä? Näkyykö niissä viivanpaikka, vai onko toivoa plussasta? Kuinka pian ne joilla on ollut kiinnittymisvuotoa on saaneet plussan tai haamun?
  3. Z

    Ainu Medela Swing rintapumppu testissä

    Minä en ole saanut ilmoitusta suuntaan enkä toiseen vaikka aivan varmasti laitoin rastin sille kuuluvaan paikkaan. Ei ole kyllä tullut postistakaan ilmoitusta että olisin pumpun saanut. Onko siis niin että olen jäänyt testistä pois vai vai onko vaan osa ilmoituksista kuitenkin vielä "matkalla"...
  4. Z

    Onko apteekin omassa raskaustestissä ns "viivanpaikkaa"?

    Apteekin omassa ei koskaan muissa kyllä, varsinkin predictorissa. Apteekin oma on näyttänyt vaikka mitä, mutta aina oikein. Viivan paikkaa ei ole ollut mutta haaleaa plussaa kyllä. Ja nega aina nega.

Yhteistyössä