Hakutulokset

  1. M

    Missä kunnon miehet??

    Mulla on kunnon mies :D Keitteleepi aamukahvit, vaikkei itse juo, halaa ja pussaa, kertoo tykkäävänsä, tekee kotitöitä, ei juokse kapakoissa eikä muutenkaan kauheasti ole menossa... :D Mutta kun täällä lukee toisten haukkumisia ja epäonnea niin ei aina viittis olla kehumassa. :D :D :D
  2. M

    nutrilett patukoista..

    \ Näyttää tosiaan blondin laskutaidolta... :D :D :D
  3. M

    vk27:n kilopinoon kaikki halukkaat,mars..=)!!

    Täälllä elellään aivan yhtä paksuna kuin viikko sitten, mutta ensiviikolla tilanne onkin aivan toinen ;)
  4. M

    vk26 kilopino..=)

    täällä häpeillään... :ashamed: kk sitten ilmoittauduin kilopinoon, sitten tuli kaikenlaista (huomatkaa selittelyä!), paino vaan lisääntyi reilulla kilolla :ashamed: nyt muutaman päivän pointseillut, lähtöpainona ma aamuna 69,4kg. Ensiviikolla olen varmasti paikalla, vaikka sitten entistä...
  5. M

    G:paljonko ylimäärä kiloja?

    Ylimääräistä tällä hetkellä noin 12 kg :( Painoindeksi (BMI) lasketaan Painokg:(pituus m x pituus m) eli esim. 70 kg pituus 160 cm= 70:(1.6 x1.6) = 70:2.56=27 normaalipainoiseksi katsotaan os BMI on 20-25
  6. M

    kodin kuvalehti, uusin

    No nyt mä taisin ymmärtää... Eli täällä on "juttu" ihanasta hääjuhlasta, mut siinä on vaan kuvia ei esim. kakun ohjetta. Mun silmään tuo kakku näyttäis juustokakulta (nam :p ), eli sellaiselle vaan ohjetta etsimään. Niitä löytyy pilvinpimein jopa multa.
  7. M

    kodin kuvalehti, uusin

    Mulla on tuossa 19.5. ilmestynyt lehti, mutta en pikaselailulla löytänyt ko ohjetta. Silmät vissiin haritti. Osaatko kertoa onko se resepteissä tai jossain mainoksessa? Palaan myöhemmin palstalle asian tiimoilta ;)
  8. M

    vk22:n kilopino..mukaan kaikki vanhat sekä uudet..=)

    Morjes vaan kaikille, Muruliinikin ilmoittautuis kilopinoon. Vaaka näytti aamulla 68.8, kun toivoisin sen näyttävän max 57 kg. Eli 12 kg pitäis saada vex :D

Yhteistyössä