• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Hakutulokset

  1. E

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Hei vaan :) Edylan uskaltaa ehkä jo laittaa plussanneisiin.. :heart: Viikonloppuna Pregcheckillä kahteen tikkuun selkeät kaksi viivaa ja eilen apteekin tikkuun kaks viivaa kans! Aika terkallekin ja ultraan varattu. Seiska viikolla mennään. Puoli vuotta siihen meni, alkoi jo usko loppua. Nyt...
  2. E

    *** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

    Hei vaan ja tsemppistä kaikille :wave: Mä alan jo toivoa et tulis jo se täti kylään... kp 36/28 jo menossa eikä mitään kuulu :attn:
  3. E

    *** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

    joo, löysinkin jo kuvia plussatesteistä ni eipä taida mulla olla ees haamun haamua.. :/ muta pitää jatkaa yritystä.. kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :) ja tsemppiä kaikille yrityksiin :heart:
  4. E

    *** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

    kääk.. kävinpä sitte ostaa testin, mut en tollo taida nyt osata sitä lukea :D minuutin kuluessa ois pitäny tulos näkyä, yks vahva viiva näkyy, mut parin min päästä ilmesty toinenki viiva, mut en tiiä onko se nyt ees oikeestaan mikään viiva... kuin lähellä niiden viivojen tulee olla toisiaan...
  5. E

    "raskausoire"-ketju

    Voihan oire.. :D oon seurannu näitä oireketjuja muutaman viikon, ja mulla oireena ollu lämpöä, nuhaa, armottomia mahakipuja, pääkipuja, itkuherkkyyttä ja mielitekoja. Tänään tein "juhlalounaan" ranskalaisia ja kebabia, mut se ei oikeestaan ees maistunu hyvälle ja saunareissun pätteeksi totesin...
  6. E

    *** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

    Kurkku kipeetä ollu jo viikon, ja mies oli kipeenä kans, mut tuo kuume ei yleensä liity mun flunssaan :) en tiiä miten maltan olla testaamatta, mutta mieskin sanoi et jos ei ennen joulua ala kuulua menkkoja ni sitte testataan.. haha, suloista ku toinenki on niin tohkeissaan asian suhteen :) mu...
  7. E

    *** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

    Jeps, eli kp tänään 29/28.. tosin uskon edelleen kroppani olevan vaan sekasin ilman pillereitä. ja ikä 32 v. kuumettahan minulla harvoin on, niin pitipä just nyt sitte iskeä flunssa, ja lämpö seilaa 36,5:n ja 37,5:n väliä. normilämpö on 36,4.. alavatsaan vaan sattuu nyttenki niin et pitää...
  8. E

    *** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

    Hei vaan kaikille :) muutaman ajan keskustelua seuranneena päätin liittyä tähän joukkoon :) nyt on mennyt pari viikkoa kun jätin pillerit (cerazette) ottamatta. ja tänään olisi se päivä ku kuukautisten pitäisi alkaa.. -jep, cerazeteista huolimatta kierto ollut suht säänöllinen koko neljän...

Yhteistyössä