Hakutulokset

  1. T

    ohjelmaa tytön 4vuotis juhliin

    Minkälaista ohjelmaa vois keksiä neljä vuotta täyttävän tytön kaverisynttäreille? Vai kannattaako keksiä ohjelmaa ollenkaan? Ongintaa on jo luvassa mutta oisko jotain muuta kivaa...pelejä, leikkejä tmv? Vieraiksi tulee neljä samanikäistä lasta. Kiitos kaikille vinkeistä:)
  2. T

    Hoitoon meno

    Meillä vaikutti kans yöuniin hoitoon meno. Heräili yöllä muutamaanki otteeseen itkeskelemään ja nukku muutenki aika levottomasti. Tätä kesti suurinpiirtein kuukauden verran ja sitte taas yöt rauhottu.
  3. T

    Lapsi päivähoitoon-jatkuvasti kipeänä?

    Niinhän sitä sanotaan että päivähoidossa olevat lapset sairastavat enemmän mitä kotihoidossa. Mikä tietysti ihan loogista koska päiväkodissahan niitä pöpöjä on huomattavasti enemmän. Meillä poju alotti hoidossa vuoden ikäsenä ja ollut reilu kaksi kuukautta. Meille ei onneksi vielä ainakaan olla...
  4. T

    kuumetta 1v rokotuksesta?

    Meille tuli kans tosta 1v rokotteesta kuume. Ensin oli lämpöilyä ja sitte nousin 39 asteen kuume. Meni panadolilla ohi. Samaten tuli semmonen kämmenen kokonen punanen läiskä rokotuskohtaan joka oli vähä kohollaki. Se laski muutamassa päivässä. Muista rokotteista ei oo tullu mitään.
  5. T

    BRITAX EVOLVA 123 ULTRA turvaistuin ?

    Meillä on Britax evolva istuin...Makso jotain 250 euroo muistaakseni ellen ihan täysin väärin muista....ainaki reilu 200. Ollaan oltu kyllä tyytyväisiä siihen istuimeen.
  6. T

    löytyykö 1981 mammoja?

    :wave: Espoosta löytyy myös...poika syntyny syyskuussa 05
  7. T

    Pino yli 80kg painaville...

    Tänään näytii vaaka 94kg. Eli viikossa taas tullu puol kiloo lisää. Eilen oli kummitytön synttärit ja kakkua tuli sitte tietenki syötyä ja perjantainaki tuli jälleen mässäiltyä. No nyt oon kyllä ahkerammin käyny kävelemässä pojun kanssa ku on ollu näin hyvät ilmat. Eiköhän tämä tästä lähde taas...
  8. T

    Pino yli 80kg painaville...

    Minä se en tänne oo vähään aikaan kerenny ilmottelemaan tuloksia...mitä tuloksi?!? No tänään kävin vaa-alla ja se näytti 93.5kg. Eli takasin ollaan päästy niihin lukemiin mitkä oli jo tuossa joku aika sitte. Pikkusen ollaan saatu tuota motivaatiota takasin tähän laihtuttamiseen. Vaatekaupassa...
  9. T

    Pino yli 80kg painaville...

    Puntarille en taidan hetkeen uskaltaa...Nyt on kyllä pakko ruveta taas tsemppaamaan...Tässä pääsiäisen aikana on kyllä tullu syötyä ihan luvattoman paljo. Miehen vanhemmat ollu käymässä nii anoppihan se on sitte tehny kaikenmaailman herkkuja ruuaks ja eihän niitä oo sitte voinu olla syömättä...
  10. T

    Pino yli 80kg painaville...

    Sunnuntaina en varmaan koneelle kerkee mutta luulen että ei oo kyllä tuloksiakaan... Jotenki motivaatio tähän laihdutukseen tipotiessään...Koko aika vaan tulee mätettyä jotain. Alkaa harmittamaan vaikka itepähän oon mättäny. Pitäs kyllä yrittää taas tsempata.... Tässä pääsiäisen aikaan varmaan...
  11. T

    Pino yli 80kg painaville...

    Kukkakeiju: Pikaista paranemista lapsille! Tällä viikolla sain sitte taas jotenki otettua itteäni niskasta kiinni...Pudotusta tuli 1kg eli nyt oli painoa 93.5kg. Nyt pitää oikeesti skarpata ihan kunnolla ettei ens viikolla taas pompsahda ylöspäin. Ja jos noi ilmatki tosta paranis niin viittis...
  12. T

    Pino yli 80kg painaville...

    Mulla on kyllä nyt tää viikko menny ihan plörinäk....Vaaka näytti 94.5. Eli viikon saldo +1kg....Voi hitto! No oma vika...mitäs oon herkutellu. Nyt on kyllä pakko taas ottaa itteään niskasta kiinni ja lopettaa tuo ihan jatkuva herkuttelu...eihän tästä muuten tuu mitään! No kyllä se tästä taas:)
  13. T

    Pino yli 80kg painaville...

    Mulla on kyllä tälläviikolla menny tää laihdutus ihan plörinäks...Koko aika tekee mieli syödä jotain ja hirmunen karkki himo...Ja oikeestaan kyllä tuntuu että koko aika ois nälkäki. Kävelemäänkää ei oo viittiny lähtee ku tuolla ulkona on tommonen rapakeli. Vaunujen kanssa ei oo päässy mihkään...
  14. T

    Pino yli 80kg painaville...

    Plussapallolle onnea plussasta:) Mulla on jotenki kummasti toi laihdutus motivaatio osittain ihan nollassa...Eilenki oli koko aika semmonen olo että tekis mieli syödä jotain mutta yritin hillitä vaikka aikalailla kaikkee tuli syötyyki. No pitää tässä taas skarpata ja yrittää ettiä se motivaatio...
  15. T

    Pino yli 80kg painaville...

    Eilen en kerinny koneelle ollenkaan. Meillä oli poju viikonlopun hoidossa ja ite tuli sitte vähä täällä kotona juhlittua ja laitettua hyvää ruokaa...Mitenkäs kävi painon.... :snotty: Eli alotus oli 98kg, viimeviikolla tais olla 94kg ja tänään vaaka näytti 93.5 eli puolisen kiloa kuitenki...
  16. T

    Pino yli 80kg painaville...

    En tässä muutamaan päivään oo päässy koneelle ollenkaan...Mutta nyt tulin ilmottautumaan:) Painoa oli sunnuntaina 94kg, viimeviikolla tais olla 94.5 eli viikossa lähteny puol kiloa. Alotus oli se 98 eli yhteensä 4kiloa. Viikonloppuna tuli kyllä taas mätettyä mutta hyvä että oli kuitenki...
  17. T

    Pino yli 80kg painaville...

    Mulla ei ainakaan oo mitään ohjeita käytössä. Oon vaan yrittäny vähentää tota herkuttelua ja muutenki vähä kattoa syömisiäni ja jonku verran liikuntaa lisänny. Pari viikkoa tässä vasta oon yrittäny laihdutella että hirveesti ei vielä tuloksia oo tullu...ennemminki kerkes tulla jo takasinki...
  18. T

    Pino yli 80kg painaville...

    Mulla kans pääs vähä repsahtaa tällä viikolla. Varsinki nyt viikonlopun osalta. Ja jotenki on ton liikunnan osaltaki laiskottanu. No hyötyliikuntaa on sentään tullu harrastettua... Vaaka näytti perjantaina jo 93.5kg mutta tänä aamuna se oli humpsahtanu tuonne 94.5....Tais olla liikaa tuo eilinen...
  19. T

    Pino yli 80kg painaville...

    Pitääpäs nostella ettei aivan hukuta:) Mulla tää painonpudotus onki lähteny hienosti käyntiin ja täytyy myöntää että taidan olla aika ylpeä itestäni. Aikasemmin nimittäin ei oo millään onnistunu vaikka kuinka aikonu. Nyt on alku ainaki ollu hyvä. Kun tämä motivaatio vaan säilyis loppuun asti...
  20. T

    Pino yli 80kg painaville...

    Perjantaina tuli vähän herkuteltua eli ajattelin että kaikki tuli nyt takasin mitä siihen asti oli pudonnu mutta ei onneks:) Vaaka näytti tänään 95.5kg ja alotus oli 98kg. Viikko pudotus oli tähän alkuun 2.5kg eli aika hyvin vaikka mielestäni ainakaan en oikeen mitään sen eteen oo...

Yhteistyössä