Hakutulokset

  1. P

    ***PERJANTAIN MUSAPINKKA***

    http://www.youtube.com/watch?v=miswxV5onD8&feature=related Gotham O.D B)
  2. P

    G: Väärinymmärrettyjä sanoja tms?

    Me ollaan savolaisia ja äiti sitten tekstaili pohjanmaalaiselle kaverilleen että täällä on vessae (savoksi vesisade). Kaveri oli tavannu pitkään ja ihmetelly mikä hiivatin vessa-e niillä on... :laugh:
  3. P

    kermakakkua puolivuotiaalle

    Meilläkin appiukko olis antanu 2 kk tytölle JOGURTTIA jos en olis kerenny estämään! :o Oli aivan kummissaan nykyisistä 6kk täysimetyssuosituksista että ei kai kukaan elä puolta vuotta pelkällä maidolla.. :/
  4. P

    Meni sitten 3-vuotis neuvola vähän niin ja näin

    Mutta mepä ollaan käyty 3-vuotistarkastuksessa jo kahdesti, kolmas kerta kuukauden päästä.. :snotty:
  5. P

    LÄHIAIKOINA SYNTYNEET VAAVIT

    7.11.2006 Mikkelin keskussairaala 41+3 3380g 50cm tyttö
  6. P

    Milloin uudelleensynnyttäjä sairaalaan?

    Kiitos emmi :flower: mutta vastatkaa muutkin jos tiedätte. Mutta kun pitäis lähtee 100 km päähän tarkistuttaan kohdunsuu.. Enää ei vuoda mitään ja luulen että se oli ihan vaan valkovuotoa. Mutta ne kivuttomat "selkäsupparit" tässä mua vaivaakin \|O
  7. P

    Milloin uudelleensynnyttäjä sairaalaan?

    Aamulla heräsin housut märkinä, epäilin lapsivettä. Supistuksia tullut n. raskauden puolivälistä asti jonkin verran mutta tänään huomattavasti enemmän, lähes tauotta. Supparit tuntuu selässä, epämukavia mutta ei kivuliaita. Niin ja viikkoja 35+6. Onko aihetta huoleen?
  8. P

    Välilihan puudutus

    Mulla kivuliainta oli just se tikkien ompelu. Kätilö sanoi laittaneensa 3 puudutuspiikkiä eri puolille alapäätä mutta silti se kipu oli kauheinta koko synnytyksessä. Kätilö vaan totesi että joka kohtaa ei pysty puuduttaan :o ja kato sitä vauvaa, siinä on sun palkintos...

Yhteistyössä