Hakutulokset

  1. T

    liian ankara äiti?

    ^tarkoitin kyllä sitä, että ei saanut sitä lounaan jälkeenkään kun ei ollut muistanut/osannut olla sitä ennen koko aamupäivää kiltisti. tuskin tuommoisita rangaistuksista muutenkaan mitään hyötyä on. Paitsi jos haluaa näennäisen kilttejä vanhempiaan pelkääviä lapsia. Minusta se on lapsen...
  2. T

    liian ankara äiti?

    Noin pieni ei mielestäni vielä pysty pitämään mielessään sitä rangaistuksen syy seurausta noin pitkää aikaa eli mielestäni tuo rangaistus oli lapsen ikään nähden kohtuuton. Itselläni suunnilleen samanikäinen poika. Muutenkin minusta olisi parempi antaa ensin varoitus ja sitten vasta ottaa joku...
  3. T

    Kuinka usein lapsi hoitoon???

    Haluaisin vielä puuttua tuohon huono kasvatus asiaan sen verran, että oman kokemukseni mukaan juuri ne lapset ovat muiden päälle huutajia ja riehujia, joiden vanhemmilla ei riitä kiinnostusta paneutua kasvatusasioihin. Olen myös vieraillut perheessä, jossa alle 2-v pojasta ei ollut mitään...
  4. T

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    yhteensopiva, miellyttävä nimisarja, varsinkin Alma Maria on mun mieleen. Meillä poika 1v9kk Elias Aleksi
  5. T

    Kuinka usein lapsi hoitoon???

    olen kotona kohta 2-v pojan kanssa ja mies tekee pitkää päivää. Voisin ihan hyvin jättää pojan vaikka 2 krt. viikossa yökylään. Kaipaan omaa aikaa ja miehen kanssa yhteistä aikaa. Uskon, että poika saa ihan tarpeeksi olla kotona muutenkin. Ja tuossa yläpuolella on keskustelua siitä, että...
  6. T

    auttakaa

    Mielestäni on kummallista, että tällaiseen ketjuun tullaan saarnaamaan sossun rahoilla elämisestä ym. siitä ettei ole huolehdittu ehkäisystä. Kun aloittaja kerran on jo raskaana, niin silloin varmaan kannattaisi miettiä joitain rakentavia neuvoja ja sitten kun kerran intoa löytyy niin mennä...

Yhteistyössä