Hakutulokset

1. V

"raskausoire"-ketju

Täällä edelleen tasaisesti pitkin päivää vähän kuvottaa, mutta ei varsinaisesti tunnu, että oksennus tulis enkä oo kertaakaan oksentanu. Pää on päivittäin kipeä. En oo edelleenkään testaillu.
  2. V

"raskausoire"-ketju

Hmm... Niinpä. En oikeen itsekään tuohon kiinnittymisvuotoon usko, mutta vielä tämän 14 vuoden aikana, kun "perse on vuotanut", ei oo näin niukkoja menkkoja ollut. Noh, odotellaan mitä tuleman pitää :)
  3. V

"raskausoire"-ketju

Mulla on vähän hassu tilanne nyt, joten aattelin siitä tännekin kirjoitella, jos sais jotain järkeviä kommentteja ja/tai muiden kokemuksia asiasta. Tilanne on siis se, että oon jättäny pillerit pois 2011 syyskuussa. Pillereiden jälkeen tuli raskausmaisia oireita, oli masun turvotusta ja...
  4. V

Muistiongelmat nuorella, mistä johtuu?

Varmasti tuollainen alkoholinkäyttö vaikuttaa johonkin. Osa noista mainitsemistasi muistihäiriöistä kuulostaa samalta kuin mitä mulla on silloin, kun olen tosi väsynyt ja/tai stressaantunut. Silloin ei vaan jaksa keskittyä. Saatan katsoa kelloa, mutta hetken päästä joudun katsomaan uudestaan...
  5. V

"raskausoire"-ketju

Heissan kaikille kuumeilijoille :) Olen uusi täällä ja tää ketju taitais olla mulle se sopivin ;) Täällä tilanne on, että yhdistelmäpillerit jätin pois (lue: resepti loppu enkä oo uusinut) tuossa pari kuukautta sitten. Ekat menkat pillereiden jälkeen oli myöhässä mikä on kait ihan normaalia...
  6. V

Nukahtamislääkkeiden vaikutus siittiöihin?

Lapsesta on ollut alustavasti puhetta miehen kanssa. Mies syö pahimpina unettomuusjaksoinaan nukahtamislääkkeitä. Onko tällä vaikutusta siittiöihin? Onko esim. suurempi riski kehitysvammaisuuteen tms?

Yhteistyössä