Hakutulokset

  1. Risanukke

    Tienvarren torppa

    Hän ei ollut väsynyt, hän oli ärtyisä ja hiki valui pitkin selkää. Häneltä oli tunnin sisällä puhjennut toistamiseen rengas . Hän manasi kivisen ja kuivan soratien. Kolme tuntia sitten hän oli eronnut pyöräretkitovereistaan viiden hienon ja ongelmattoman lomapäivän jälkeen. Kukin oli lähtenyt...
  2. Risanukke

    Lutunen vuokraisäntä

    Olen vieläkin vuosien jälkeen piintynyt vilauttelija. Ja puuha on aina yhtä kiihottavaa. Kerron miten kaikki alkoi jo nuorena opiskelijatyttönä. Olin lukion suorittanut ja muutin pois kotoa kaupunkiin jossa oli yliopisto. Sain vuokrattua kaupungin laidalta erään omakotitalon yläkerrasta huoneen...
  3. Risanukke

    Isi ja ukki, ihania

    Ihanasti aika kului kun isän ja ukin nimikkopäivää isolla joukolla vietetiin. Perinteisesti ukin kotona perinteistä hirvikeittoa syöden. Sinne sujahti 8 l. kattilallinen. :( Voi olla, että oli ukin viimeinen hirvenlihakeitto.
  4. Risanukke

    Niin totta, niin totta

    http://www.hs.fi/paakirjoitukset/a1475213889500
  5. Risanukke

    Otin hommat omiin käsiin

    Otin homman omiin käsiin c/o Risanukke fantasia Lojun alastomana keskellä parisänkyä. Ympärilläni on kolme miestä polvillaan ja alastomina kuten minäkin. Makaan suu hieman avoinna kielenkärjellä lipoen huuliani. Miehet katselevat kovina törröttäviä nännejäni, teräviä ja kutsuvia. Litteän...
  6. Risanukke

    Ystävätteren veljen korvike 2

    ”Pieni teatterihuora, se on mitä hän on. Poikani on löytänyt kiimaisimman kiertopalkinnon mitä Suomesta löytyy, tai ainakin Hämeestä.” Erkin sanat tyrmistyttivät. En sanonut mitään. Katsoin vaan voimakkaan oloista miestä joka lähestyi. ”He lähtivät, Eeva ja Leea. Olemme nyt kahden,” sanoi Erkki...
  7. Risanukke

    Ystävätteren veljen korvike 1

    Tämä on uusi ja aito tarina. On myös seksifoorumi.net sivulla odottamassa julkaisua. Ei kopio. Olin menossa Helsinkiin ja ajoin auton Tallinnassa laivaan. Tämä syksyinen ja kaunis sää oli mitä hienoin merimatkaa silmälläpitäen. Tallinnassa kastanjat pudottivat hedelmiään ja kesän värit...
  8. Risanukke

    Vahinko, yllätys ja täyttymys

    Olin kääntynyt parkkitalon sisäänajoon ja sukeltanut toivottavasti viileään kellaritason halliin. Ulkona oli paahtavan kuuma kesäpäivä. Ihmiset liikkuivat varjoa hakien otsat hiestä kiiltäen. Jotenkin tuntui kuin ihmiset olisivat unessa, sillä ripeys ja kiire oli kadonnut. Väsyneitä kansalaisia...
  9. Risanukke

    Haluaisin...

    ...olla nuoltava.
  10. Risanukke

    Avio- tai avoliiton kivuliaisuus

    Minua on askarruttanut ihan todella eräs asia. Kun lueskelee näitä viestejä täältä ja muualtakin asian koskiessa avioliiton, tai avoliiton seksiä, niin valitukset siitä ovat valtaosin miesten tekemiä. Ja syy aina, ettei saa, tai ei saa tarpeeksi, tai saa vaan kerran kuukaudessa jne. Olisikohan...
  11. Risanukke

    Monikasvoinen ilolintu

    Katsaus 12 tunnin ajasta kirjastotädin, stripparin ja ilolinnun elämää erään lauantai-sunnuntain välisenä aikana Susanna hölkkäsi Vauhtitien reunaa alas kohti Töölönlahtea. Samalla hän vilkuili ratapenkereen takana kohoavaa Linnanmäkeä jonka laitteet ja härvelit vilkkuivat vihreiden...
  12. Risanukke

    Me kaksi revontulten loisteessa

    Mökin peräseinällä olevalta laverilta näki esteettömästi ulos pienestä ikkunasta. Lapin taivaalla aaltoilivat revontulet luoden välillä vihertävää ja välillä kellertävää valoa hangille, puiden tykkylumisille oksille ja valaisi myös pienen tuvan sisätilat, jossa lepäsin laverilla Áronin kanssa...
  13. Risanukke

    Synnitön rietas

    Osittain rumakin tarina, mutta osittain tosi. Päättyikin onnellisesti Nuori nainen pääsi ensiyrittämällä haluamaansa tiedekuntaan. Edessä olisi ainakin viiden vuoden jakso, jona aikana pitäisi hankkia ammatti ja hyvä toimeentulo elämälleen. Innostuneena hän kävi luennoilla ja luki...
  14. Risanukke

    Onko suurikin synti

    Jos 25-vuotias nainen on seksisuhteessa sisarensa 18-vuotiaan pojan kanssa, niin mikä on foorumin tuomio?:kiss:
  15. Risanukke

    Asuntovelka huoraamalla maksuun

    Osa-aikaisen ilolinnun raportti Vanhan ja arvokkaan rakennuksen arvokkaassa olohuoneessa istuin kymmenien vuosien, lähes sadan vuoden vanhalla parkettilattialla alastomana, vain huivi kaulallani jonka päät pehmeästi riippuivat rintojeni yli. Lattialla vastapäätäni makasi kaunisvartaloinen...
  16. Risanukke

    Levoton Tuhkimo Kaksin, kolmin aamuun asti

    Päätin, että nyt sai tämä typerä selibaatti loppua. Olin jo pitkään kiemurrellut halusta mieheen, kunnon panoon ja kiimaiseen hienhajuun alastomilla vartaloilla. Neljä kuukautta olin vaan odotellut ja odotellut yhteydenottoa läheiseltä ihmiseltä, joka oli luvannut minulle maat ja taivaat. Olin...

Yhteistyössä