Ystävätteren veljen korvike 1

Tämä on uusi ja aito tarina. On myös seksifoorumi.net sivulla odottamassa julkaisua.
Ei kopio.






Olin menossa Helsinkiin ja ajoin auton Tallinnassa laivaan. Tämä syksyinen ja kaunis sää oli mitä hienoin merimatkaa silmälläpitäen. Tallinnassa kastanjat pudottivat hedelmiään ja kesän värit muuttuivat syksyisiksi. Olin asunut ja työskennellyt jo melkein vuoden Virossa, ja nyt olin matkalla pieneen juhlaan. Tunnin ajomatkan päässä Hämeenlinnan suunnassa oli juhlapaikka, jossa parhaan ystävättärini vanhemmat juhlivat hopeahääpäiväänsä. Sinne olin siis matkalla. Leean vanhemmat olivat ihania ihmisiä ja tunsin heidät melko hyvin. Oikeastaan juhlat olisivat vasta seuraavana päivänä, mutta olin tarjonnut apuani niiden valmistelussa.



Laivan kahvilassa istuin yksikseni ikkunapöydässä kahvikuppi edessäni samalla tirkistellen kasvojani puuterirasian pienestä kansipeilistä. Hmm, tuumin ja tarkistelin. Minulla ei taida olla maailman täydellisimmät kasvot, mutta aika isoon suuhuni olen tyytyväinen. Peili paljasti myös asuni kaula-aukon, joka suoraan sanoen taisi olla huomiota herättävän syvä, melkein uhmailevan syvä. Tai sitten, - ehkäpä rintani olivat liian isot päälläni olevaan puseroon.



Hymyilin, mitähän Leean aika konservatiiviset vanhemmat, ainakin äiti, ajattelisivat puseron alta erottuvien pullottavien nänninipukoiden suhteen? Olisinhan voinut pukeutua hieman säädyllisempään puseroon, mutta olin niin tottunut virolaiseen tyyliin, joka kieltämättä oli houkutteleva ja seksikäs. - Minunkin mielestäni. Mutta summa summarum, en niin voinutkaan tehdä, sillä pukeutumiseni päti näin. Rehellisyyden nimessä on sanottava, että minulla oli pieni toive uusia viimekesäinen yhdessäolo äärettömän seksikkään Leean pikkuveljen, Karin kanssa. Hän on muutaman vuoden nuorempi kuin minä ja Leea, mutta kuka vuosista välittää, kun nuorukaisella seisoo kalu jäykkänä kohti taivasta. En ainakaan minä.



Silloin viimeksi Kari ja minä olimme jo parin tunnin tuttavuuden jälkeen kiintyneet toisiimme. Hänen silmänsä eivät ensimmäisen yhteisen päivällisen aikana irronneet hetkeksikään minusta. Kun sitten yhdessä lajittelimme tiskejä, niin sanomatta mitään hän alkoi puristella rintojani. Nännit kovenivat tietysti heti ja muistaakseni pyysin Karia hieman puremaan niitä. Silloin hän oli teini-iässä oleva räkänokka, mutta kalu oli kiimasta kova ja pystypäinen.



Harrastimme seksiä neljän päivän ajan ilman, että kukaan olisi mitään aavistanut. Yht’äkkiä hän saattoi saada päähänsä pikaisesti panna minua jossain pusikon kätköissä tai sitten vatkata sormeaan takaapäin pillussani muiden sitä huomaamatta. Tai sitten tuikkia kaluaan suuhuni maatessani ottamassa aurinkoa. Nyt, vuoden kuluttua jännitin taas, mahtaisinko tavata nuorukaisen jälleen. Oliko hän aikuistunut ja kypsyneempi, ja oliko komistunut edelleen. Ehkäpä kehittynyt todella hyväksi rakastajaksi. Ja siksi siis tämä uurrettu pusero.



Vajaan kolmen tunnin kuluttua laiva kiinnittyi laituriin ja pääsin pikaisesti ulos ja kaupungin läpi moottoritielle. Leean vanhempien talo on mitä viehättävin vanha maalaistalo. Punaiseksi maalattu ja ihan kodin oloinen. Voi vain aistia, miten vuosia sitten pihalla kanat taapersivat ja kotieläinten äänet kuuluivat, mutta enää se ei varsinainen maatila ollut, vaan lohkottu ja päärakennus luhteineen oli nyt Leean vanhempien koti. Minusta tuntui, että aina vierailtuani siellä, niin aurinko paistoi ja sää oli aina parhain.



Jotakuinkin tunnin kuluttua olin perillä. Ja taas syysaurinko paistoi kultaisena kun iloisena astuin autosta Leean vanhempien punaisen talon pihassa. Kuulin talon takaa ääniä, ylinnä Leean iloista naurua. Vilkaisin itseäni vielä peruutuspeilistä ja korjasin puseron kaula-aukkoa lähtien sitten kohti ääniä.
”Oi Veera, miten seksikkäältä näytät ,” huusi Leea puutarhapöydän takaa missä istui äitinsä Eevan kanssa.
Tervehdin heitä kumpaakin ja kerroin miten kivuttomasti matkani oli sujunut. Tuntui ihanalle istuutua suuren omenapuun alle ja rentoutua. Automatkan aikana olin hikoillut, sillä olihan lämmin ja auto oli ollut lähes kuin sauna kun siihen autokannella istuin. Nyt vasta kauhukseni huomasin, miten puseroni oli hiestä kostunut rintojen alta ja päältäkin tehden sen läpikuultavaksi paljastaen armottomasti isot nännipihani. Vaikka lämmin olikin, niin nyt toteamani juttu sai muutenkin isot nännini pullottamaan kovina ohuen puserokankaan alla mielestäni hieman liian paljastavasti. Leea ja hänen äitinsä eivät sanoneet mitään. Ehkäpä he eivät olleet huomanneetkaan koko vahinkoa.
”Erkki, tule tervehtimään Veeraa,” huusi Leean äiti miehelleen joka juuri astui talon terassille.
Leean äiti vaikutti hieman hysteeriseltä, mutta Eeva on aina ollut hieman kireä. Hän on edelleen hyvän näköinen ja pukeutuu nuorekkaasti, hiukset aina siististi ponihännällä. Mieleeni tuli heti, miten Leea oli kertonut hänen äitinsä tulevan oitis hermostuneeksi kun hänen miehensä tuli lähettyville ja seurassa oli ylimääräinen naishenkilö. Se taas johtui siitä, että Erkillä oli ollut romansseja muiden naisten kanssa ja yleensä nuorempien, aina silloin kun teki liikematkojaan. Sen saatoin arvata kun miestä katsoi. Erkki on pitkä ja lihaksikas, voimakas leuka komistaa kasvoja ja tummat, hieman jo harmaantuvat hiukset ovat siististi leikatut. Herkullinen mies, sanoisi moni nainen. Tunsin itsenikin hieman epävarmaksi. Mies hypähti alas terassilta ja tuli omenapuun alle ojentaen kätensä minulle. En useinkaan osannut mitään hänelle sanoa, varsinkaan nyt kun hän jäntevänä ja auringon ruskettamana tarkasteli tutkivasti minua. Tunsin miten hänen katseensa pyyhki vartaloni yli ja pysähtyi kostuneen puseroni alta näkyviin hikisiin nänneihin. Pikainen hymynhäive kesti vaan sekunnin, mutta siitä ei voinut erehtyä. Yhtäläisyys Leean Kari-veljen kanssa oli silmiinpistävä.
”Tuleeko veljesi tänne myös,” kysyin Leealta?
Oli kaksi syytä miksi kysyin. Ensinnäkin olisin kovin halukas tapaamaan hänet uudestaan. Toiseksi, halusin Erkin lopettavan rintojeni tarkastelun.
”Vasta huomenna. Hänellä on mukanaan uusi tyttöystävänsä. Hän on lavastajana eräässä kaupungin teatterissa. Sanotaan hänen olevan hyvin idearikas ja taitavan. Juuriltaan slaavi ja hyvin kaunis, mutta en nyt saa mieleeni hänen nimeään. Natasha tai Natalja, en ole varma.”
Nielaisin ja tunsin itseni perin arkipäiväiseksi. Lavastaja, varmaan aivan fantastinen nainen. En heti pannut merkille hiljaisuutta joka laskeutui pöydän ympärille. Mutta kun katsoin Eevaa, niin arvasin heti. – Erkki oli maannut lavastajan kanssa! Pannut poikansa tyttöystävää! Miten se oli onnistunut, sitä en tiennyt, mutta Erkki oli pannut kullinsa ahtaaseen teatteripilluun. Hän katsahti minuun ja toisen suupielen hymy sen paljasti. Erkki kohautti huomaamattomasti olkapäitään ja nousi. Me nousimme myös ja Leea lähti viemään minua kunnostettuun luhtirakennukseen johon oli tehty pari vierashuonetta. Kiipesimme luhdin yläkertaan missä voisin nukkua.
”Lähden nyt äidin kanssa kauppoihin täydentämään tarvikkeita huomista varten, sinähän voit sen aikaa vaikka paistatella itseäsi auringossa, sillä se tuntuu vielä olevan kesäisen lämmin.”
Leea lähti ja otin päältäni hikiset vaatteeni. Samalla aukesi kesähuoneen ovi ja käännyin katsomaan luullen Leean tulleen takaisin. Tulija ei ollut Leea, vaan tulija olikin hänen isänsä joka himokas hymy huulillaan seisoi ovella. Jähmetyin täysin ja tunsin itseni yhtä alastomaksi mitä olinkin.
 
  • Tykkää
Reactions: RaksamiesMensasta
”Pieni teatterihuora, se on mitä hän on. Poikani on löytänyt kiimaisimman kiertopalkinnon mitä Suomesta löytyy, tai ainakin Hämeestä.”
Erkin sanat tyrmistyttivät. En sanonut mitään. Katsoin vaan voimakkaan oloista miestä joka lähestyi.
”He lähtivät, Eeva ja Leea. Olemme nyt kahden,” sanoi Erkki ja katsoi minua kuin olisi halunnut tehdä rankaisupanon siksi, että tunsin hänen salaisuutensa.
Halusin pukeutua, mutta hän esti sen panemalla isot kätensä ympäriltäni takapuolen alle. Jalkani vapisivat. Erkki siirsi toisen kätensä eteen pillun päälle ja siitä reiden alle mistä nosti minut sängylle. Päässäni takoi sana ”raiskaus”, mutta en sanonut mitään. Tunsin miten jalkojeni väli kostui. Kovin sormin Erkki hieroi pilluani ja tunki pari sormea aukkoon.
”Olet ehkä parempi kuin se huora,” sanoi Erkki ja napitti vasemmalla kädellä housunsa sepaluksen auki. Kulli pompahti esiin. Kiimaisen ja sykkivän kullin näkeminen teki minut vielä hermostuneemmaksi, mutta kummasti vaan avasin jalkani antaakseni sujuvan tien kullin tulla pillulleni.
”Noin, noin sinun pitääkin tehdä. Avata pillusi minulle niin saat nähdä mitä minulla on sinulle tarjota.”
Toisella kädellään Erkki runkkasi edestakaisin kaluaan ja toisella levitti häpyhuuliani.
”Kyrpäni kovenee kiveksi kun katselen ajeltua tyttöpillua. Vaimoni kieltäytyy omaansa ajelemasta, ja toisekseen se onkin vuosien mittaan kovasti veltostunut.”
Erkki hieroi ja hyväili terskansa kärjellä klitoristani. Tunsin miten pilluaukon suu laajeni ja oli valmis nielemään hänen himokkaan kullinsa. Ja sitten, yllättäen hän töytäisi kullin häpyhuulien väliin ja siitä syvälle pilluun. Kova, kuin loiskahduksen ääni vaan kuului. Tunne hänen kullistaan joka porasi onkaloa minuun sai kaiken tulvimaan ja minut huokumaan, ääntelemään ja kiemurtelemaan. Tilanne teki sen, että valuin kuin vuotava kannu vaikka en oikeastaan tätä edes halunnut. Mutta mies joka ottaa sen mitä haluaa ja dominoi kehoani, sille en mahda mitään. Pillusta kiiman aallot säteilivät ympäri vartaloani ja painoin huokailen itseäni vasten miehen kullia.
” Erkki, nussi minua, vittu nussi nyt kovaa! Haluan sen tuntuvan! Työnnä se kyrpä syvälle saatana! Tee ihan kaikkea minulle, ihan mitä haluat!”
Olin ihan tolaltani.



Kadotin täysin kontrollini ja unohdin täysin ympäristön. Iskut hänen kullistaan tulivat aina vaan kovemmiksi ja hänen suustaan tulleet kiimaiset nimittelysanat saivat minut tuntemaan itseni halvaksi käytetyksi luntuksi ja nöyryytetyksi. Jo se, että tulin pannuksi parhaan ystävättäreni isän toimesta sekoitti pääni. Mutta pilluni huusi kullia. Halusin orgasmia ja revin Erkin selkää pitkillä kynsilläni.
”Pane minua Erkki, pane, pane ,” kähisin ja puristin sormet kullin tyvelle.
Erkki katsoi minua silmiin ja jatkoi kertomalla mitä tekisi pilluni kanssa tulevina päivinä. Niistä sanoista en selvinnyt vaan mahtava orgasmi ravisutti lantiotani ja pillu kramppaili kouristusten vallassa. Pienessä huoneessa seksin haju oli läpitunkematon. Romahdin kasaan kuin käytetty rätti.



Eevan ja Leean äänet kuuluivat puutarhasta. Eeva huuteli miestään. Olimme aluksi aivan hiljaa. Sydän hakkasi rinnassani. Erkki oli lähellä tulla, mutta lopetti äänten kuuluessa. Hän nosti minut vasten sängyn päätyä olevan ikkunan ikkunalautaa ja levitti häpyhuuliani. Samalla paksu sormi tunkeutui peräaukkooni ja käheällä äänellä Erkki ilmoitti, miten hän aikoo työntää kullinsa anukseeni. Hän sanoi ruiskivan peräaukon täyteen spermaa. Ikkunasta näin Eevan. Hän etsi miestään. Sitten tunsin miten peräaukkoni räjähti Erkin kivikovan tunkiessa voimalla sisään. Vapisin taas ja tunsin miten uusi orgasmi oli tulossa romahduttaen minut. Ikkunasta näkyvä näky pahaa-aavistamattomasta Eevasta, joka kulki etsien miestään pienissä shortseissa paksuhkoin reisin teki minut kiimaistakin kiimaisemmaksi ja hänen miehensä lisäsi sitä työntämällä kulliaan edestakaisin tahmaisessa perseessäni. Himoni alkoi jo olemaan liikaa.
Ah! Erkki, lisää, lisää,” puuskutin, ”multa tulee, ihan kohta tulee.”
Hän nosti molemmat jalkani ylös niin, että roikuin ilmassa ja nojasin vaan ikkunalautaan. Näin hän pystyi paremmin porautumaan perääni, melkein brutaalisesti kaivautumaan sinne. Hetkeä ennen kuin kadotin itsekontrollini Erkiltä pääsi ilmoille tukahdutettu huuto ja hän antoi spermansa täyttää aukkoni. Aloin nyyhkyttämään kun taas tunsin kouristukset itsessäni ja kaikkien lihasteni jännityksen laukeamisen. Romahdimme sängylle, mutta nopeasti hän siitä nousi ja pukeutui.
”Paskavittu”, hän sanoi, mutta samalla ilkikurinen hymy huulillaan.
Ennen lähtöään hän pani yhden sormistaan pilluuni ja nuoli sen sitten.
”Hmm, luulen, että huomenna kokeilemme kanssasi kurpitsaa. Ne on isoja.
Siitä tuli kova viikonloppu.
 

Yhteistyössä