Hakutulokset

1. M

Oireista

uppista
  2. M

Oireista

Huomenta vaan kaikille, kyselisin raskausoireista lähinnä teiltä jotka söitte teroluttia ja sen aikana raskauduitte. Eli siis oliko teillä samoja oireita kuin raskautumattomassa kierrossa? Kun itselläni tulee joka terokierrossa tietynlainen tissi kipu, joka tuli nytkin. Eli onko toivo...
  3. M

Vitamore total ja gelee royale-

uppista, eikö teillä kenelläkään ole tietoa kummastakaan valmisteesta?
  4. M

Vitamore total ja gelee royale-

Kellään kokemusta ko valmisteista? onko kukaan käyttänyt yhtäaikaisesti nuita?
  5. M

Osaisiko joku minua auttaa?

Taidanpa siis popsia pari siihen päälle niitä. Olis niin ihana kokeilla ihan luomu kiertoa, nyt ku on saanu ovis plussanki parissa kierrossa, mut toisaalta taas tietää et sit se venyy taas pitkäksi.. Mut ku ei nää terotkaan enää kivalta tunnu. Kiitos taas mieleni rauhoittamisesta :)
  6. M

Kiitos paljon vastauksista :) No lääkäri oli sitä mieltä et kp 15 aloitus, että kierto säännöllistyy. Ja siis sen oon tiennyt et ne voi aloittaa ennen o-plussaakin, mutta eniten hämää tää lopetus, ku oon ymmärtänyt et terot tuottaa väkisin menkat, ja sit jos ovis tapahtunu just kp 18-19 ja...
  7. M

Mä oon siis syöny teroluttia jo useamman kk:n ajan. ja nyt on pari kertaa käyny niin et tikutan oviksen pari pv pillereiden aloittamisen jälkeen, niinkuin tässäkin kierrossa aloitin terot kp15 ja ovisplussa kp 17 eli itse ovis joskus kp 18-19.. teroill mun kierto on ollu 28 suurin piirtein...
  8. M

tulkinta apua!?

Eli alhaalta ylöspäin kp 13,14 ja 15. Tulkitsisitteko tuon kp 15 jo o-plussaksi? Kun nuo davidit taitaa olla hieman kyseenalaisia testejä.
  9. M

TEROLUT asiaa

Joo itsekkin olen kuullut tuosta että ensin pitäisi odottaa ovis, mutta eihän se sitten kiertoa tasoiuta jos ovis tulee miten sattuu ja sitä mukaan myös aloittaisi terot miten sattuu, ja kun kuitenkaan terot ei ovista estä plääh. ei riitä omat aivot nyt tän asian kanssa :D ja kun en haluaisi...
  10. M

TEROLUT asiaa

Eli siis kp15 tero kuuri aloitettu luonnollisesti ja nyt kp 17 illalla havaittu ovisplussa tikussa, jotenka miten teen nappaanko pari teroa lisää ettei luteaali vaihe jää liian lyhyeksi? vai mitä teen?
  11. M

TEROLUT asiaa

Eli siis kp15 tero kuuri aloitettu luonnollisesti ja nyt kp 17 illalla havaittu ovisplussa tikussa, jotenka miten teen nappaanko pari teroa lisää ettei luteaali vaihe jää liian lyhyeksi? vai mitä teen? Tännekkin puolelle kopsattava, jos joku osaisi neuvoa...

Yhteistyössä