Hakutulokset

  1. J

    Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

    Tosi hyvä idea toi face-ryhmä. Laitoin kaveripyynnön kans :)
  2. J

    Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

    Huomenta kaikki! Täällä ei vielä poksuta :( Odottelen jo kovasti koska alkais tuntemaan ensimmäisiä liikkeitä, menossa on nyt 17+5. Jotain "kuplia" tuntuu välillä, mutta niin vaikea tietää onko vauvan liikkeitä vai jotain suolisto-/mahatoimintaa... Mutta masu alkaa onneks kivasti jo pyöristyy :)
  3. J

    Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

    Mulle kans sopis tammikuussa tapaaminen. Kellonajalla ja viikonpäivällä ei niin väliä. Saan järkättyä töistä vaikka vähän pidemmän lounastauon jos treffit päivällä :)
  4. J

    Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

    Itsellä ollut myös aika rankka alkuraskaus: pari kuukautta kestävä jatkuva "krapula". Nyt alkaa jo helpottaa, mutta tosi voimakkaita päänsärkyjä on nyt tullut pahoinvoinnin tilalle. Melkein päivittäin joutuu kärsimään erittäin voimakkaista päänsäryistä :( Ei mene kuin nukkumalla ohi. Mites...
  5. J

    Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

    Jumbo kuulostais munki mielestä hyvältä, asun nimittäin aika lähellä sitä :D Mutta muutkin paikat käy, autolla liikuskelen... Itsellä nyt 15+1 menossa ja ensimmäistä odotellaan :)
  6. J

    Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

    Kuulostaa kivalta! :) Ja kiva kun tuli lisää porukkaa :) Itse olen 28 v.
  7. J

    Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

    Moikka, kiva kun aloitit tämän ryhmän. Itsellä laskettu aika 18.5. ja asun Helsingissä (Ala-Tikkurila). Ei yhtään tuttua/kaveria raskaana yhtä aikaa :( Meillä esikoinen tulossa, eli olisi hauska jakaa kokemuksia muiden kanssa, itselle kaikki niin uutta ja ihmeellistä :)

Yhteistyössä