Hakutulokset

1. C

Inseminaatio 2011

KarolinaM, miksi aloittaisit e-pillerit, vaikka adoptiolasta hakisittekin? Muuta en uskalla sanoa virtuaaliläpsyjen pelossa...
  2. C

Inseminaatio 2011

Nyt kun jälkeenpäin mietin, niin inssipäivänä oli hirveän kipeä alavatsa. Sen jälkeen yhdyntä sattui, tai tuntui, että "meni liian syvälle", ainakin pari viikkoa ;) Välillä piti pitää mahasta kiinni, etteivät sisuskalut heilu :) Melkein heti aloin kärsiä nukahtamisvaikeuksista ja sitten, jos...
  3. C

paras kapselikahvinkeitin

Dolce gusto on hyvä ja siihen saa tosi paljon erilaisia kapseleita jääteestä Nesquick-kaakaoon ja tietty kaikenlaisia kahvilaatuja. Joskus tirautan kahvin sekaan makusiirappia, viskiä tai jotain likööriä. Herkkuhetkiin suklaapala kuumaan kahviin ja turaus kermavaahtoa päälle!
  4. C

Inseminaatio 2011

Jade, mulla oli inssin jälkeinen ilta ihan täyttä tuskaa. Ovulaatiota ei ollut tapahtunut vielä aamulla inssissä, joten ovulaatiokipua se ilmeisesti oli. Clomit ja Pregnyl olivat käytössä. -nipa, malta hetki. Mulla raskaus näkyi tikkutestissä vasta, kun menkat oli useita päiviä myöhässä. Siksi...
  5. C

Inseminaatio 2011

Hyvä, hyvä Scarleth! Peukut pystyyn! Ja samoin peukut pystyyn Nipalle! Mulla eka ultra on vasta 9.12. ja siihen saakka täällä ollaan vähän epätietoisia siitä, onnistuiko eka inssi vai ei. Jos onnistui, nyt olen viikolla 6+3 eikä edelleenkään mitään tuntemuksia. Tänään tuli kyllä vähän outo...
  6. C

Inseminaatio 2011

Haleja Scarlethille ja iso peukku seuraavaan yritykseen. Eikö sitä sanota, että keskenmenon jälkeen elimistö on erittäin vastaanottavainen uudelle yritykselle? Ikä ja lapset -asiasta muistan, kun sanoin nykyiselle siipalleni heti suhteen alkuvaiheessa, etten halua lapsia ollenkaan. En ole...
  7. C

Inseminaatio 2011

Ehkäpä se on estänyt lapsen yrittämistä, ettei ollut sopivaa isäehdokasta lähettyvillä ;) Jostakin muka-tutkimuksesta joskus luin, että mies olisi parhaassa vedossa hedelmöityksen kannalta aamulla, koska hormonitaso on parantunut yön aikana. En tietenkään nyt löydä ko. tutkimusta, mutta...
  8. C

Inseminaatio 2011

Scarleth miljoonasti onnea! Mennään melkein samassa veneessä, kun minä olin inssissä 28.10. ja sinä ilmeisesti 1.11. Kokemuksesta tiedän, että nyt ne sinun piinapäivät vasta alkaakin... Jos tähän asti on kytännyt ovulaation jälkeen mahdollisia raskausoireita, niin plussan jälkeen alkaakin sitten...
  9. C

Inseminaatio 2011

Luin jokaisen kommentin vanhasta inseminaatioketjusta. 123 sivun läpikäymiseen meni noin viikko. Huhhuh. Jotenkin tuntuu nyt velvollisuudelta kirjoittaa itsekin jotain, mutta kun nyt löysin tämän uuden ketjun, niin kirjoitankin tänne. Aion lukea täältäkin kaikki viestit, mutta ensin omaa napaa...

Yhteistyössä