Hakutulokset

  1. C

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    kuinka Mirkku noin varhaisilla viikoilla pääset neuvolaan? Mulla tänään 5+5 eli viikolla kuus, melkein viikolla seitsemän. Mulla on neuvola vasta kahen viikon päästä eli olisin 7+6 silloin. Ultrakin vasta 5.1 eli se on jo jotain viikkoa 12 kait.. Mulle on iskenyt järkyttävä väsymys...
  2. C

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    Minä varasin neuvolan tänään, nyt se on alettava uskomaan jo!
  3. C

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    Mua on kans väsyttänyt nyt pari päivää ihan tajuttomasti, ja kun kahvi ei mee alas niin päätä särkee, voi hemmetti että särkeekin! Pahoinvointi on mitä on, syötyä saan ihan ok :)
  4. C

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    Tänään aamulla tein uuden testin, edelleen plussaa :D Nyt on siis rv 4+0, menkat pitäis alkaa tänään normikierrosta mutta enpä usko että tulevat :p Mulla kans järkky palelu, tissit on turvonneet ja päätä särkeen kun kahvi ei mee alas :/ Jatkuva nälkä/paha olo, kun ei oikein tiedä että kumpi...
  5. C

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    Me myöskin ollaan jo ihan valmiita muksulle, farkku on ollut jo toista vuotta koirien takia ja toukokuusta muutettiin isompaan kämppäänkin, vaikka kerrostalossa edelleen :/ Alin kerros tosin, meillä on oma pikku piha tossa että ihan vois kuvitella rivarissa asustelevansa :D Myös meillä on...
  6. C

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    ^Jep, toiset koirat vaistoavat vauvan jo vatsasta ja saattavat ruveta suojelemaan lauman "odottavaa narttua" :D Toinen huonompis skenaario on se, että koirat rupeaa mustasukkaiseksi ja yrittää näyttää vauvalle, että se on lauman pohjalla. Tota en usko et meillä tapahtuu kummiskaan, vaatis sen...
  7. C

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    Millaisiin perheisiin täällä on muuten toukkia tuloillaan? Me ollaan tulevan iskän kanssa kihloissa ja yhdessä oltu jo kohta 5,5 vuotta. Asutaan saman katon alla kolmen koiran ja kahden kissan kanssa, että hulinaa on riittänyt tähänkin asti :D Saas nähdä miten uroslauma ottaa tulokkaan...
  8. C

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    Mulla on semmosta jännää pahoinvointia; suussa tuntuu samalta ku just ennen oksua, semmosta syljen eritystä ja melkein metallinmakua.. Tajusittekohan tosta :D Ei tee mieli mitään safkoja, mutta edelleen menee kaikki alas ihan fine kunhan vaan alan pistelee poskeen. Eilen kävin ostaa...
  9. C

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    Voisin varauksella liittyä tännekin, marraskuussa plussanneisiin jo kirjoittelin.. Eli mä sain tänään jonkinmoisen plussan, kp 26/27-28, rv 3+5 mun laskujen mukaan. Aattelin tossa loppuviikosta testailla uudemman kerran jos ei menkat ota alkaakseen. Ei oo kyllä vuodessa ollut yhtään haamua +...
  10. C

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    LA olis nettilaskurien mukaan 25.7.2012 :) Näytin kuvan testistä miehellekin kun se tuli töistä, sekin näki plussan selvästi että kai se on uskottava :p Aattelin testailla viel uudestaan parin päivän päästä ja sitten vasta häiritä neuvolan tätejä :D Niin, tää olis meidän esikoinen; mun...
  11. C

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    Naisen vaistoa varmasti! Ja siis olin kuitenkin epäileväinen että tulis mitään näkyviin vielä, joku vaan pisti testaamaan. Huono itsehillintä :laugh:
  12. C

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    Mooi.. Uskaltaudun vihdoin jonnekin kirjoittelemaan, pitkään olen näitä palstoja lueskellut :p Eli näin lyhyesti tarina; jätettiin n. vuosi sitten miehen kanssa pillerit pois ja hönttinä odottelin heti ekasta kierrosta plussia.. No, monet turhat testit tein ja sitten rupesin vähän...

Yhteistyössä