Hakutulokset

  1. maippi-79

    PETOLLINEN MIES!!

    sain tänään vahingossa tietää että miehelläni on ollut pari kuukautta suhde! jotain pientä epäilyä on ollut kun mies on niin kovasti viihtynyt puhelinta näpyttämässä! ja sähköpostia lähetellään pitkin yötä(tietokone makuuhuoneen viereisessä huoneessa) sain selville että miehellä on toinen...
  2. maippi-79

    pojista...

    vaikka itsellä on vanhempikin poika(pian 7v) niin tällainen asia askarruttaa... eli minkä ikäisenä teillä on pojan kivekset laskeutuneet "pussiin"? itselläni on 1v8kk:n ikäinen poika jonka kivekset ovat kyllä alhaalla, mutta eivät ainakaan koko aikaa "pussissa". koskahan sitä pitäisi huolestua...
  3. maippi-79

    kuukautiset hukassa!!

    Poikani on nyt neljän kuukauden eikä kuukautisia ole vieläkään kuulunut vaikka en ole enää kahteen kuukauteen imettänyt. Mitenköhän kauan sitä pitäisi odottaa vielä ennen kuin käyn kyselemässä neuvoa? Edellisten synnytysten(2kpl) jälkeen ne on aina pitänyt käynnistää hormonien avulla kun eivät...
  4. maippi-79

    rauhanturvaajana

    Eli kysyisin onko täällä ketään jolla olisi kokemusta siitä, että puoliso on rauhanturvaajana? Mieheni lähti rauhanturvaajaksi kosovoon toukokuun alussa ja tulee olemaan siellä vuoden :/ Arjen pyörittäminen on kokonaan minun harteillani. Lapsia meillä on kolme: 5v, 2v ja 2kk Sukulaisia ei asu...
  5. maippi-79

    Isokyrö/ ympäristö!

    Täällä olis kolmatta lasta odottava äiti Isostakyröstä.(LA 29.6) Kaipailemme tenavien(poika 5v, tyttö 2v) kanssa lisää kavereita! Itse olen 25v, perheeseen kuuluu myös isukki 33v! Eli aivan kaikki odottavat äidit ja muut ottakaa yhteyttä! Erityisesti jos olet suurinpiirtein samoihin...

Yhteistyössä