Hakutulokset

  1. B

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Onpa tosiaan aktiivinen porukka täällä, kiva. :) Ja onnea plussanneille! Mä en kans välttämättä ole kiinnostunut facebookin ryhmästä, mieluummin tänne kirjoittelen.. :) Täällä myöskin etova olo on nostanut jo päätään. Yksi aamu luulin jo että yökölle asti menee, mutta vältyin kuitenkin...
  2. B

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Heippa! Mä mielelläni liittyisin myös mukaan tänne, tuon edellisen ketjun kautta tänne pomppasin. :) Eilen tein siis mielestäni aika selvän positiivisen testin ja laskettu pitäis olla 6.7. paikkeilla. Voin laittaa päivityspyyntöä vielä Tiqustiinalle tämän jälkeen.. Toista odotan siis, ja...
  3. B

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Ihanaa äippälomaa kaikille sen aloittaneille! Nyt olikin jo Hennu enemmän ajan tasalla kuin luulikaan, eli täällä ollaan jo jakauduttu! :) Kaikki tapahtu tosi yllättäen (niin no, kenelläpä ei). Pari viikkoa meni äitiyslomaa ja oli tarkotus vähä ensin lomailla ja käydä kavereiden luona ja...
  4. B

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Onnittelut LittleOne! Täällä ei ainakaan olla ottamassa influenssarokotetta, en oo koskaan ottanu, enkä näe sitä tarpeelliseksi nytkään. Ei mulla muuta, kuin että lomalla ollaan! :) (mitäs nyt pitää tehdä? siis muuta kuin odottaa...) Barba + baby 34+6
  5. B

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Huomenta! Me ei kyllä saatu mitään dvd:tä. :| mutta toisaalta sellasta katottiin kyllä perhevalmennuksessa. Täällä ei myöskään ihan hirveetä leipomis- tai kokkaamisvimmaa ole löytynyt.. Tai sanotaanko näin, että joskus tekis kauheesti mieli (samoin suursiivouksen kanssa) mutta työt vie...
  6. B

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Niin ja vielä vois päivittää tuon päivämäärän etusivulle, eli laskettu aika on 21.11. Kiitos!
  7. B

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Täällähän on nyt ollu kivasti keskustelua. :) Mä meinaan hukkua töihin, mutta ei kyllä haittaa yhtään, kun enää viikko sellasta kovempaa pinnisteltävää ja muutenkin enää kolme viikkoa töitä! hurjaa.. Hankinnoista: Me ostettiin vasta joku pari viikkoa sitten pinnasänky, käytetty Brion sänky...
  8. B

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Täällä kans Hennu alkaa nyt vasta oikeesti tajuamaan, että se lapsi ihan OIKEASTI on tulossa sieltä. Mä oon aika kauankin vaan eläny vähä sellasessa jos-elämässä (JOS kaikki menee hyvin, Jos ei tule keskenmenoa, josjosjos), mutta kaippa sitä pitäis vaan tajuta ettei noin tulisi ajatella, ei...
  9. B

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Heissan kaikille tasapuolisesti tositositosi pitkään aikaan! Oon ollu nyt poissa täältä varmaan melkein puoltoista kuukautta, kun on ollu töitä ja reissua ja kaikenlaista ylipäätään. En oikeestaan itekään tajua, miten tämä nyt niin jäi. Mutta nyt olen takaisin ja näin lomalla varmaan ehtii...
  10. B

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Se on perjantai! ;) mä istun junassa menossa kaverin luo pitkän matkan päähän, jossa odottaa kaverin lisäksi vähä yli vuoden ikäiset kaksostytöt, söpöläiset. Nyt ei tuu sitten mitään tummennuksia kun se on niin vaivalloista tehdä kännykällä.. Liv: aika aikasin sulla neuvola, mä olin "vasta"...
  11. B

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Paljon onnea Bubble ja Epa! Onnea Little precious ja erityisesti melassi! Ihanaa, että pääsit siirtymään kans tänne. :) Me nyt sitten kuitenkin mennään sinne varhaisultraan torstaina, se olikin täällä pikku paikkakunnalla aika halpa niin samapa se on sitten käydä kattomassa että kaikki on...
  12. B

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Voi kun jännää täällä, tsemppiä molemmille!! :) Täällä tämä ihan alkupään odottaja on kohdannut sen, mitä ei uskonut saati sitten halunnut kohdata. Mua ällöttää! Siis viime viikolla vasta iltasin vähän, mut nyt käytännössä koko ajan. Ei okseta siis, mutta koko ajan ihan ällö olo... Teki jo...
  13. B

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! :) Ja nyt kävi tosiaan selville se, että ei täällä saa sitä varhaisultraa muuta kuin yksityisellä, enkä tiedä onko nyt kiinnostusta maksaa siitä sitten maltaita.. Vähän tietysti haluis nähdä onko kaikki ok, mutta toisaalta, näkeehän sen sitten muutaman...
  14. B

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Moi kaikille! Mä tuossa katsoin, että täällä ei kesäkuun jälkeen ole enää synnyttäjiä, mutta kun kerran tuosta esikoista yrittämään pinosta plussasin, niin täällä ollaan. :) En tiedä sitten onko teillä ihan eri jutut menossa kun olette niin pitkällä jo, mutta on musta kiva itse ainakin niitä...
  15. B

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Kiitos vielä onnitteluista! :) Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta Pamsku ja jenni_noora ja Ambrosia! Ja paljon plussatuuli uuteen kiertoon! bonus, mulla ainakin se tissikipuilu tiesi hyvää. :) ON (varmaankin viimeinen sellainen täällä): Viiva oli vahvistunut eilen kun testasin ja...
  16. B

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Vilpitön ja aivan megasuuri KIITOS kaikille onnittelijoille!!! :) niistä saa niin paljon lämpöä ja mukavaa tunnetta, koska muille ei tosiaan ole voinut kertoakaan. Vaikka eilen just mun ja miehen yhteisessä kaveriporukassa olis niin tehny mieli kertoa, varsinkin kun siinäkin porukassa on yks...
  17. B

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Heh, ja nimimerkki pääsee vihdoin oikeuksiinsa... :)
  18. B

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Joooo, oon täällä niiiin säälittävän aikasin, mutta en oo nukkunu viiden jälkeen muutenkaan niin samapa se on tässä hommailla kaikkea ennen ku mies herää ja lähetään ajamaan kavereille 200 kilsan päähän... Tai siis kyllä mä sen äsken herätin, mutta annoin jatkaa unia vielä. another hienoja...
  19. B

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Voi Pionia, pahoittelut ja voimia uuteen kiertoon! another: kyllä on rasittavaa tollanen aikojen siirto! Toivotaan, että nyt olis se oikea aika ettei vaan enää muutu. Ja toivon myös että sulla ei niitä menkkoja tuu! :) mä aattelin huomenna testata vasta, koska voi hyvinkin olla että tänään...
  20. B

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Tervetuloa Pamsku! Ja tuplaplussaa toivotaan Puuhikselle ja melassille! Pionia: täällä tilanne odottavainen, tissit kummalliset, yleensä näihin kiertopäiviin mennessä jo tuntemukset normalisoituneet. Selkäkipu on ehkä nyt tuomittu lieväksi noidannuoleksi. Mutta niin, odotellaan ja...

Yhteistyössä