Hakutulokset

  1. C

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Moikka! Meille syntyi suloinen tyttö 16.7. klo 14.15 mitoin 3590 g ja 50 cm! Raskausviikkoja oli tasan 41+6 ja aamuksi oltiin menossa jo käynnistykseen, mutta niin siinä vain kävi, että edellisenä yönä alkoi supistukset ja klo 05.00 olivat jo säännöllisiä ja kipeitä. Muutama tunti...
  2. C

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Moi! Mulle vois päivittää listalle lasketuksi ajaksi 3.7. (aiempi 8.7.), kun laskettu aika aikaistui muutamalla päivällä. Neuvolassa tuumittiin, että lasketaan kuitenkin menkkojen mukaan, vaikka mulla onkin pitkä kierto. Koti-dopplerilla sain jo kuuluviin vauvelin sydänäänet (9+2), vaikka...
  3. C

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    Tuosta dopplerista piti vielä mainita. Mulla on sellainen perusmalli eli Angelsounds doppler JPD-100S, jota myydään ainakin raskauskeijun sivuilla (nyt tarjouksessa 39 €). Siinä ei näe näytöllä sydänääniä (ei siis laske niitä), vaan pelkästään voi kuunnella kuulokkeilla. Olen ollu kyllä tosi...
  4. C

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    Tervetuloa kaikki uudet! Muutama onkin täällä kertonut oireistaan/oireettomuudestaan. Mäkin aikaisemmin kerroin, ettei oireita ole ollenkaan. No joku viikko sitten alkoi pahoinvointi ja kuvotus, joka on pahimmillaan aamulla. Tuntuu, että koko ajan täytyy syödä, tai muuten oksettaa. Varmaan...
  5. C

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    Moi! Reilu viikko sitten plussasin ja nyt liittyisin mukaan heinäkuun odottajiin :) Laskettu aika olisi 8.7.2012 ja toista lasta odotan, synnäri Kät. Plussausta edelsi parin päivän testailut, kun testit (sama merkki) näytti aina vain tuskin silmällä havaittavaa viivaa. Ajattelin jo, että...

Yhteistyössä