Hakutulokset

  1. pampulainen87

    Kuinka nopeasti ootte olleet lähtöpainossanne synnytyksen jälkeen?

    Samantien! Tai oikeasti jo ennen synnytystä... Lähtöpaino n. 67kg, viikko ennen synnytystä n.66kg. Viikon kuluttua 60kg. Tänään reilu 6 viikkoa syntymästä ja paino on 61,5kg. Mukava "dieetti" vaikka söi normaalisti enkä kauheesti liikkunutkaan ylimääräsiä, mitä nyt työ oli kohtuuraskasta. :p
  2. pampulainen87

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Sukupuolesta Meillähän ei rakenneultrassa näkynyt kumpi tulee. Mieskään ei olisi aluksi halunnut tietää, mutta kun sain sen pään käännytettyä, niin epelillä oli jalat ristissä. Kätilö oli kyllä ultrauksen jossakin vaiheessa ollut katsovinaan että vois olla tyttö, mutta en nyt mene mitenkään...
  3. pampulainen87

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Ainiin, mulla on muuten tuo LA vielä listalla väärin :D Kun tuo on minun itse laskemani (ja tosin ultrakin näytti silloin tuota samaa) mutta virallinen laskettu on vielä neuvolan laskema 4.8. :)
  4. pampulainen87

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    :flower: Ihanaa, onnea jo niille joilla nyytti(t) kainalossa :heart: Etenkin kun nepo:n kirjoitusta lukee, niin sitä tulee tunne että voikun pieni olisi jo syntynyt ja kotona :) Tulinpa siis nopeasti piipahtamaan myös täällä, nyt kun jopa muistin. Siellä fb:n puolella kun tulee luurattua...
  5. pampulainen87

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    Heipsan! Mulla onkin ollut hiljaiseloa tän palstan suhteen, aika mennyt harjoittelun ja muiden juttujen parissa ja illalla ollu niin väsynyt. Varmaan muutenkaan ei ehdi täällä niin tiiviisti lukea enää juttuja, ja kun täällä on tosi paljon tulevia mammoja, nytkin olis mooonta sivua luettavana...
  6. pampulainen87

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    luckygirl: Meilläkin siis minun vaatteet on aika pian lähteneet kiertoon, kun loput 4 sisarusta on ollut poikia. Mutta ihanasti niistä osa palasi takaisin kyllä, aika jännä. Onneksi tää sukulainen jolle meidän äiti on niitä antanut, on säilyttänyt niitä eikä antanut vielä eteenpäin :D Ja ihmeen...
  7. pampulainen87

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    Jenny: Meillä on kans vähän sama homma.. Lainattiin jo viime kesällä appivanhemmille rahaa jotta pääsivät kummipojan rippijuhliin (lahja+bensat), eipä ole rahoja vieläkään kuulunut takasin. Vetoavat siihen, kuinka he ovat miestäni auttaneet kun se on asunut heillä ja ollut nuori! Mun mielestä se...
  8. pampulainen87

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    Tii*: Mulla kans oli pelkoja gynen tutkimusta kohtaan, siis joskus 17 vuoden tienoilla, kun ei ikinä ollut tarvinnut käydä kun ei mitään probleemaa ollut ollut. Sitten kyllä aika pian täysi-ikäisenä kävin tutkimuksisssa, sekä papakokeessa ja kyllä oon siellä nyt "jo" kolmatta kertaa käynyt. Ei...
  9. pampulainen87

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    Influenssarokotus on täällä nyt otettu tänään. Tosiaan olin alkuun sitä mieltä, etten sitä tarvitse, mutta tulin toisiin aatoksiin kun tuolla kouluharjoittelussa tosiaan on sen 500(+100) oppilasta. Ei ole siellä ainakaan vielä tullut influenssatapauksi ilmi, että ehkä se vielä ehtiikin...
  10. pampulainen87

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Onnea luckygirl! :flower: Meillä kätilö kokeili ensin vatsan kautta, näkyi heti ja selvästi :) Mutta silti katsoi tarkemman ultrauksen (mitat yms) alakautta. Mut tässä on käsittääkseni eroja eri paikkakunnilla.
  11. pampulainen87

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Eka päivä sujui mukavasti tuolla ala-asteella, turhaan jännittelin :D Painonnoususta: Mulla tuo paino on laskenut -3kg lähtöpainosta. Nyt alkanut hiukan nousemaan jo, kun on ruokakin alkanut taas maistua :) Influenssarokotteesta: meinasin huomenna soitella neuvolaan, josko tuo ehtisi joku...
  12. pampulainen87

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Mä mietin tuota influenssarokotusta, kun terkkari sanoi että sen voisi vielä ottaa tässä kuussakin. Mut tän viikkoisella käynnillä unohdin kysyä sitä, ja nyt mulla alkaa harjoittelu 8-16 (eli samaan aikaan kun neuvola auki..) ja tosiaan just ala-asteella (nyt tuli paniikki..). Omalta koulultakin...
  13. pampulainen87

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Sanle: Meillä on noissa vaunuissa isompi tavarakori mitä tuossa kuvassa on.. en tiedä saako niitä sitten eri kokoisina. Ostettiin siis käytettyinä (puoltoista vuotta vanhat), sen takia ostettiinkin jo nyt kun niin edullisesti saatiin. Ja noihin käy kuulemma Emmaljungan varaosat, että jos ei...
  14. pampulainen87

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Vaunuista Meillä on nyt tuollaiset eteisessä HOCO Diamond Hiekka 2010 - www.babycity.fi - Tuotteet Kuosi on himpun verran erinäkönen, muta beige kumminkin. Pitäis keksiä niille joku paikka, kun innostuksissani menin edullisina ostamaan jo ja nyt ne on jo yli viikon nököttäneet kapealla...
  15. pampulainen87

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Nepo: Täytyy vissiin pyytää ens kerralla filkkarilta ilmaset karkit kun oon piilomainostanut noin hyvin (ei tarkoituksella siis!) :laugh: Ja just käytiin vkl hakemassa uus satsi, kun sieltä saa tarjouksella 1 kilon 10eurolla (alle kilo makso jotain pari euroa enemmän). Kalliiksi on kyllä...
  16. pampulainen87

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    luckygirl: Ookoo =) Niin eihän siinä olisikaan ongelmaa jatkaa jo keväällä, jos vanhemmat pääsisi hoitamaan. Meillä on välimatkaa, niin ei onnistuisi sen puoleen. Minä kävin heti joulun jälkeen selvittelemässä jatkoja, ja onneksi kävinkin, kun menee vähän haastavammaksi kun vaihtuu siis...
  17. pampulainen87

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Miten se etuseinämässä oleva istukka noihin vuotoihin tai kipuihin vaikuttaa? Onko jollein selitetty? Kun mulla on etuseinämässä, mutta ei oo yhtään vuotoa ollut eikä pahemmin kipujakaan. ETEISistukasta tiedän, että aiheuttaa vuotelua ja kipuilua..? Tääkään ei nyt ole täysin varmaa, mutta näin...
  18. pampulainen87

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Onnea ultrakuulumisista :heart: Jenny: Mie en kyllä uskalla irtisanoa ennen kuin on varma uus kämppä... Kaikki sukulaiset asuu tuolla naapurikaupungissa ja täällä vaan yks hyvä ystävä. Ja koulun takia ei voitais sinne porukoillekaan mennä majailemaan. Ja sielläkin on aika täyttä.. tosin nyt...
  19. pampulainen87

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Heja: Tuolla mun kommentilla tarkoitin Kouvolan henkkamaukkaa, tarkotatko samaa? :D Kotkassa on mun mielestä jopa paremmin, kun siellähän ne äitiysvaatteet löytyy ihan suoraan käytävältä kun kävelee, ei tarvii etsiä ja on mun mielestä vähän enempi valikoimaa. Tosin en ole varmaan nyt vuoteen...
  20. pampulainen87

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Jenny: Onko teil siis määräaikanen sopimus? Meillä on toistaseks voimassa oleva ja onkin nyt ongelmana, kun moni vuokra-asunto tulee tarjolle vasta sitten kun olis pitänyt jo tää vanha irtisanoa... Ei inspais (taas) alkaa maksamaan kahta vuokraa kuukauden verran päällekkäin, tulee aika kalliiks...

Yhteistyössä