Hakutulokset

  1. A

    Toinen lapsi 2014?

    Vaunuista haluisin vähän tiedustella teiltä, joilla olis tulossa todennäköisimmin n. 2 v ja alle ikäeroa lapsille. Millaisia ratas/vaunu ratkaisuja ootte miettineet? Onko kellään kokemusta Phil & Teds rattaista? Mietitään millaiset vaunut ostettaisiin uudelle tulokkaalle (kun ilmoittaisi...
  2. A

    Toinen lapsi 2014?

    Tsemppiä Lilimy ja Adalie testauksiin! Mä niiiiin odotan et nää menkat olis jo ohi ja päästäisiin tositoimiin! Turhauttavaa tietää, että kierto kestää viis viikkoa eli ovulaatiokin on vasta about parin viikon päästä...aaarrrgghh...no kyllä se sieltä sitten taas hiipii yllättävänkin nopeasti...
  3. A

    Toinen lapsi 2014?

    Terve! Voisinpa liittyä mukaan, kun päätettiin tässä kierrossa alkaa yrittää toista lasta =) Ensimmäinen syntyi 10/12 ja olen tällä hetkellä 26 vuotias, nyt olis yk1 kp 3/35. Voi että en malta odottaa taas sitä jännitystä, jonka kokee ekan kierron päätteeksi! HUI!
  4. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Tervetuloa uusille! Ja suuret pahoittelut surun kohdanneille. Tänään oli eka neuvola nt-ultran jälkeen ja kuunneltiin sydänääniä. Voi juku et oli IHANAA! Se on ihan uskomaton tunne kyllä ku kuulee ja kokee raskauden konkreettisesti. Muuten ei tässä vaiheessa kauheesti muusta huomaa itekään...
  5. A

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Eilen oltu nt-ultrassa ja kaikki oli oikein hyvin! Siellä pikku tiitti liikuskeli ja kääntyili ja sydän löi nätisti ja tasaisesti sykkeellä 154. Olisin voinu tuijottaa sitä meininkiä vaikka kuinka kauan, mutta ilmeisesti aikataulu oli tiukkaa ja oltiin lopulta lääkärin vastaanotolla vain n.10...
  6. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Eilen oltu nt-ultrassa ja kaikki oli oikein hyvin! Siellä pikku tiitti liikuskeli ja kääntyili ja sydän löi nätisti ja tasaisesti sykkeellä 154. Olisin voinu tuijottaa sitä meininkiä vaikka kuinka kauan, mutta ilmeisesti aikataulu oli tiukkaa ja oltiin lopulta lääkärin vastaanotolla vain n.10...
  7. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Moikka taustalta pitkästä aikaa niinkuin muutama muukin ;) Eilen poksui 12+0 ja ylihuomenna olis nt-ultra edessä. Kauhistuttaa ja jännittää ja odotuttaa jo perjantainen. Toisaalta on innolla menossa että näkee taas pienen ihmeen mut toisaalta kauhuskenaario pyörii mielessä ja pelkään ettei...
  8. A

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    moikkis! Meillä on nt-ultra tasan viikon päästä ja samalla otetaan veriseula ja muita verinäytteitä..onpa teillä osalla usein neuvola! Meillä oli eka neuvola viikolla 7 ja seuraava on vasta viikolla 15 joka on kolmen viikon päästä ultrasta. Tuntuu jotenkin kauheen vähältä määrältä ku esikoista...
  9. A

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Tervetuloa Piiti_* joukkoomme =) Mulla on jo nyt tullu painoa lisää 1,5kg. Mistä niitä kiloja oikein tulee? Ilmeisesti kuitenkaan vielä ei kuuluis painon nousta oikeestaan yhtään. Mäkin luin ton Vauva-lehden artikkelin (oli pakko ostaa ku oli odotusnumero)! Henkilökohtaisesti mä haluaisin...
  10. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Moikka kaikille! Monta päivää on vierähtänyt vain seuraillessa tekstejä ku en oo jaksanu kirjotella. Tosi mahtavaa et moni on saanut taas hyviä kuulumisia ultrasta! Hiusten värjäyksestä Itelläkin on kampaaja varattuna parin viikon päähän ja aion kyllä värjätä hiukset. Eipä niitä tuu kun...
  11. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Onnea Cattibrie!!! Tervetuloa myös odottajien puolelle jutustelemaan ;)
  12. A

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Mä itse asiassa testasin jo dpo 10 yksin kotona, koska olin lähdössä laivalle niin ajattelin ihan huvin vuoksi jos vähän testailisin. No tulos oli odottamaton, koska pidin itsestäänselvänä ettei siinä mitään näkyisi vielä vaikka jotain olisikin tarttunut matkaan. Todella hailukka viiva piirtyi...
  13. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Meillä kans ollaan aina pystytty miehen kanssa juttelemaan ihan kaikesta. Nyt onkin vaikea tilanne ollut viime heinäkuusta asti ku mies lähti armeijaan,niin ei samalla tavalla saa purettua ajatuksiaan toiselle. Päivittäin kyllä soitellaan, mutta ei se oo ihan sama asia puhua puhelimessa ku et...
  14. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Oli ihan pakko tulla onnittelemaan Vinku85!! IHANAA!!:heart: Täällä odotellaan kuumeisesti vielä neljä viikkoa ekaan nt-ultraan...huoh.. Ihanaa viikkoa kaikille!
  15. A

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Ihanaa saada sut PikkuB myös tänne puolelle! Onnea:flower: Ja suosittelen tota lokakuisia. Mukavaa porukkaa ja kiva ku kaikki samoilla viikoilla suurinpiirtein. Mähän soitin heti pari päivää positiivisen testin tehtyäni neuvolaan ja viime viikolla ku oltiin siellä ni viikkoja oli 7+3...
  16. A

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Moikka! Meilläkin on nyt eka neuvola takanapäin ja NT ultraan mennään vasta viiden viikon päästä eli silloin pitäis olla arviolta rv 12+3. Miehen takia otettiin noin myöhäinen aika ku raukkaparka ei muuten pääsis armeijasta mukaan. Mulla on edelleen oireina vaan tissien arkuus ja väsymys...
  17. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Tervetuloa kaikille uusille! =) Ja ihanaa että koko ajan on sadellut ihania ultrakuulumisia. Hienoa! Meillä oli tänään eka neuvola ja jotenkin asia tuntuu taas vähän konkreettisemmalta. Varattiin NT-ultra-aika ja se on vasta VIIDEN viikon päästä! Miten jaksan odottaa???noh täytyy aina...
  18. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Huh kauhia miten paljon tekstiä tullu eilen ja tänään!!Meni ihan "pikku" tovi ku luin kaikki läpi =) Onnea kaikille uusille!! Pahoittelut Iipparille :hug: Lastenlapsista: Mun vanhemmille tämä on ensimmäinen lastenlapsi ku oon esikoinen eikä 12 vuotta nuorempi siskoni toivottavasti ihan...
  19. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Onnea Karole! Oon tosi onnellinen sun puolesta!! Ja Piikikäs mukava kuulla sun kuulumisia myös =) Terve kaikki uudet! Näin nopeasti tulin koneella käymään ja ajattelin myös pitkästä aikaa päivitellä kuulumisia..Eli tänään nähtiin pikku tiitiäinen ensimmäistä kertaa ku oltiin...
  20. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Sachie: Siis mulla on ihan sama juttu et tissit kipeet, mut yöllinen vessassa käynti ja väsymys on väistynyt! Siis ei oikeesti tällä hetkellä muuta ku tissit kipeet..pelottaa ja stressaan vaikkei sais. Tää netti tekee kyllä hallaa kaikille peloille ja ruokkii niitä entistestään. Jos ei netissä...

Yhteistyössä