Hakutulokset

  1. T

    Päiväkodin aloitus

    Meidän neidin kanssa käytiin kerran tarhassa tutustumassa, oltiin muutama tunti ja sitten veinkin seuraavan kerran kun töihin lähdin. Hyvin on neiti sopeutunut, kuukauden verran on tarhassa ollut ja vain yhdet aamu itkut itketty. Onhan tuo kyllä jo muutaman viikon päästä 3v, mutta suurimmat...
  2. T

    Huvittavinta mitä sulle on sanottu /kysytty synnytyksen jälkeen?

    mä kun olin esikoista synnyttämässä ja taisi siinä muutama karjasu päästä ponnistus vaiheessa niin kätilö sanoi " ei saa huutaa, lapsi säikähtää"
  3. T

    jummi jammi

    Tietääkö kukaan olisiko jummi jammia jossain dvd:n ostettavana? meidän neiti on ihastunut siihen subtv juniorilta kun tulee, mutt tulee niin harvoin, samoin teo on kovasti pidetty, muttei ole löytynyt sitäkään dvd:nä
  4. T

    Lasten nimiä

    Reeta 16v Ringa 14v Lara 2v10kk
  5. T

    G: Minä vuonna olit 15v ??

    minä myös :wave:
  6. T

    synttäri kutsut

    Kertokaapa hyviä paikkoja järjestää synttärit pääkaupunki seudulla. Synttäri sankari täyttäisi 3v joten vieraat saman ikäisiä suunnilleen
  7. T

    näkyykö BB nyt ilmaseksi?

    pitäs sen näkyä, mutt pitää pyytää erikseen
  8. T

    Tehdääs tälläinen gallub Kaikille jotka ovat olleet raskaana

    1. kolme kertaa 2. esikoista odottaessa join alkuvaiheessa, lopetin kun älysin olevani raskaana. kahden muun kanssa täysin absolutisti olin 3. esikoisella astiyliherkkyys, en tiedä johtuuko juomisesta. keskimmäisellä on adhd (oppimisvaikeudet,tarkkaavaisuushäiriö).kuopuksella...
  9. T

    Uskaltaako tilata Hobby Hallista?

    me ollaan tilattu paljonkin hobbarista eikä ole koskaan tullut ongelmia ja kaikki minkä voi maksaa erissä on maksettu erissä. olen soitellutkin joskus joistain asioista hobbariin ja aina on joku puhelimeen vastannut ja asia selvinnyt. ehkä olen sitten erikoistapaus
  10. T

    Mihin käytätte lasten possuista rahat?

    tilille menee rahat, sieltä sitten joskus otan jos tarvii jotain kenkiä tai vaatteita ostaa neidille ja muuten tiukkaa.
  11. T

    hieman ymmällään

    no niinpä näyttää olevan, kävin netistä katsoo. kiitokset kun avarsitte!
  12. T

    hieman ymmällään

    eilen sain nahkahanskoja äidiltäni ja nyt ihmettelen miksi niissä on pikkurillille oma paikka? muuten ihan normaalit nahkaiset talvihanskat mutt pikkurilli eri lokero??? olisko kenelläkään tietoo?
  13. T

    Voi jumankekka mitä tehyläiset tekee...!!!

    pitikö se kokoomus äänestää eduskuntavaaleissa voittoon. tätä se sitten on..... ei niitä kiinnosta pieni työntekijä ainoastaan työnantaja |O
  14. T

    Kyllä hävetti eilen ystäväni puolesta (Tehyn irtisanomisista)

    tuosta en tiedä kun työskennelly pitkäaikaispuolella ja siellä sairaanhoitajat valittaa kun ei ole aikaa kun pitää lääkkeet jakaa ja papereita järjestellä. joskus vaan sympatiaa ei siinä mielessä heru sairaanhoitajille. no ehkä me superin porukka sitten päästään korvaa tehyläisiä ;)
  15. T

    Kyllä hävetti eilen ystäväni puolesta (Tehyn irtisanomisista)

    mä ymäärrän kyllä periaatteessa syyn irtisanotumiseen ja taas toisaalta en. itse olen lähihoitja en kuulu tehyyn vaan superiin. mutt asiaan, itse ymmärtäsin että hoitoala on kutsumustyö,ei tuo palkka suuren suuri ole perushoitajillakaan ja suurimmaksi osaksi tekee paskaisimmat työt...
  16. T

    Tekeekö kaikki aina apteekin raskaustestin, todistaakseen raskauden?

    kyllä mä olin varma raskaudestani jo ennekuin testeihin menin, mutta neuvolaan ei voi varata aikaa ellei ole testiä tehnyt ja saanut positiivisin tuloksen mulla ainekin niin oli että kun neuvolaan soitin niin esimmäisenä kysyivät olenko tehnyt testin ja kun en ollut tehnyt niin määräsivär labraan
  17. T

    Tekeekö kaikki aina apteekin raskaustestin, todistaakseen raskauden?

    raskaustesti täytyy kumminkin tehdä ennekuin neuvolaan saa ajan. mä tein terveyskeskuksessa testin, soitin neuvolaan ja ne laittoi lähetteen, ei maksa mitään
  18. T

    Aikas hyvä rytmitaju....

    ihana =)
  19. T

    ketkä asuu ahtaasti

    kun joitakin lukee niin tuntuu ettei olis paljoo varaa valittaa, mutta mielestäni meillä on ahdasta. meitä on 2 aikuista ja 3 lasta neliöitä 94. tilaa paljon vie eteinen joka menee koko asunnon läpi, vois olla lyhyempikin tuo eteinen, ihan neliötä menee hukkaan
  20. T

    Mitä ruokaa?

    kanakastiketta ja kuopukselle perunamuussia, muille pastaa

Yhteistyössä