Hakutulokset

1. P

Tammikuun inssipiinailijat!

:hug: Kaikille joilla ei tärpännyt. Olikos tässä ketjussa ketään jolla tärppäs? Ei muista enää... Joka tapauksessa hyvin on negatiivis-voittoinen ketju ollut :( Itsellä menossa pp9. Olenkos minä viimeinen piinailija tässä ketjussa? Itse ajattelin tehdä testin torstaina, eli pp13. Silloin...
  2. P

Päivi68: mun mielestä sä tietysti teet uuden testin viikonloppuna jos ei kerran mitään kuulu. Mitä noita testejä säästää, niitä saa aina uusia :) Mulla ei mitään erikoista. Pp 5. Mulla ei muuten tälläkään kertaa valunut mitään ulos inssin jälkeen. Ei edes sitä ainetta mihin ne simpat on...
  3. P

Pure lovelle :hug: tauko voi tosiaan tehdä ihan hyvää, mutta ajatus pitkästä odotuksesta taas seuraaviin hoitoihin tuntuu varmasti alkuun tosi pahalle.... Jahas, täällä eletään pp3. Ei tuntemuksia mitään. Ei tosin ollut ekastakaan mitään, paitsi viikko inssistä tuntui vihlontaa masussa...
  4. P

Tsemppiä piinailijoille ja lohdutuksen halit kaikille joilla ei tärpännyt! Meillä oli tänään inssi ja se emni tosi kivuttomasti ja nopsaan. Toista kuin silloin kun tehtiin tuota ensimmäistä. Simmpoja laitettiin menemään treffeille 40 miljoonaa, joten määrä oli ainakin hyvä. Nyt sitten...
  5. P

Peukkuja ja pitkiä hermoja kaikille piinaileville :wave: Tänään aloitin sitten piikittelyt menopurilla. Tänään tupla-annos ja huomisesta lähtien ihan yksi "tavallinen" annos. Että kirpaisi taas kun kävi apteekissa. Tuli ostettua samalla tämän ykkösen korvikemaidot (allerginen) ja niihinkin...
  6. P

Liitynpä minäkin tähän joukkoon! Meillä on siis reilun vuoden ikäinen tyttö, joka on saanut alkunsa inssillä. Silloin tärppäsi kerrasta, joten se meni silloin paremmin kuin hyvin! Viime vuoden puolella soittelin klinikallemme ja kyselin, että miten tämän toisen kanssa toimitaan. sanotiin, että...
  7. P

anoppi pyytelee jouluksi kylään vaikka mulla la aattona...

meillä oli pikkukakkosen la 23.12. meillä samoin anoppi pyyteli kylään aatoksi kun ei ollut vielä mitään "valmista" vauvarintamalla, no mietimme ettei kotona oikeen osaa kuitenkaan mitään tehdä eikä voi muuta kun odottaa, päätimme lähteä nauttimaan valmiista joulusta... olin kun pikkulapsi...
  8. P

kivaa lukemista täällä

itellä ikää 24 ja typy puoli vuotias nyt toista haaveissa pelottaa kun on nuita kauhu tarinoita kuullu miten raskasta on kahden pienen kanssa mutta näykyy olevan teitä selviytyjiä kanssa? kertokaahan kokemuksia lisää :hug:
  9. P

tässäkö tämä.....

kiitos kiitos=) toi tarrasukka juttu oli ihana, sai minut nauramaan!!! tosin mä en ole romahduksen partaalla. meillä tosiaan esikoinen "vasta" 4kuukautta niin ei ole tämän asian kanssa niin paha olo. jos olisi eka raskaus niin olisin varmaasti huolesta soikeena enkä nukkuisi enkä voisi olla...
  10. P

tässäkö tämä.....

jotain 5 viikolla mennään ja nyt tuli pientä vuotoa ja alavatsa vähän kipeä.... keskenkö menee vai mikä???? tai oon kyllä kuullu kiinnittymis vuodosta.... onko muilla kokemusta...???? esikoinen 4kk... tuliko tää liian nopeesti niin ei vielä pysy.... -äippä-

Yhteistyössä