Hakutulokset

  1. GoodFather

    Uusia ystäviä Lappeenrannasta?

    Etsin uusia tuttavuuksia muista isistä lappeenrannan seudulta,Olen 24Vuotias isukki,muut perheeseen kuuluvat avopuoliso ja 2 poikaa ensimmäinen poika 3 vuotias toinen poika 2Vko.
  2. GoodFather

    Uusia mailikavereita muista isistä?

    Etsin uusia tuttavuuksia muista isistä,itse olen 24v isä ja lapsi kohta 3 vanha.Asun avoliitossa.
  3. GoodFather

    Olisiko uusia maili kavereita?

    Itse olen 24v mies ja lapsi 2v6kk Sähköposti:cannibalz81@hotmail.com
  4. GoodFather

    Uusia ystäviä lappeenrannasta

    Etsin uusia kavereita lappeenrannan suunnalta,olen 24v mies ja lapsi 2v6kk Mese ossa cannibalz81@hotmail.com
  5. GoodFather

    Uusia ystäviä lappeenrannasta

    Löytyisikö uusia tuttavuuksia toisista isistä,itse olen 24vuotias mies,lapsi 2v5kk poika.messenger osoite:cannibalz81@hotmail.com =)
  6. GoodFather

    Uusia ystäviä!!!

    Löytyiskös 24 vuotiaalle miehelle mailikaveria? itsellä on 2v5kk poika. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia.Mese ossa:cannibalz81@hotmail.com :saint:
  7. GoodFather

    Hei

    Olisko Lappeenrannasta 24 vuotiaalle isälle seuraa muista perheen isistä? itsellä 2v5kk poika. B) messenger osoite: cannibalz81@hotmail.com PS:Olisi kiva vaihtaa kuulumisia.
  8. GoodFather

    Uusia Ystäviä!!!

    Olisiko lappeenrannan suunnalta uusia ystäviä perheen iseistä? itse olen 24 vuotias mies,avopuoliso löytyy,lapsi 2v3kk... =)
  9. GoodFather

    Uusia kavereita :)

    löytyisköhän tosiaan uusia kavereita lappeenrannan suunnalta,oon muuttamassa kouvolasta lappeenrannan suuntaan.Olen 23 v mies.Mese osoite:cannibalz81@hotmail.com
  10. GoodFather

    Kavereita lappeenrannasta???

    No hei,Etsin kavereita lappeenrannan suunnalta ollaan muuttamassa kouvolasta skinnarilan suuntaan olisi kiva vaihtaa kuulumisia. Voi mailata jos tarvitset kaveria wemo_81@suomi24.fi
  11. GoodFather

    Lappeenrannasta kavereita

    Etsin lappeenrannasta kavereita,ollaan muuttamassa kouvolasta skinnarilan suuntaan ja tosiaan kaipailisin uusia ystäviä... :) Itse olen 23 vuotias mies lapsi 2 vuotias poika...
  12. GoodFather

    Mese Kamuja???

    jos löytyisi mese kavereita niin osoite: cannibalz@hotmail.com
  13. GoodFather

    Maili kavereita???

    Jos olisi isukkeja/äitejä maili kaveriksi niin cannibalz@hotmail.com olisi kiva vaihtaa kuulumisia :)
  14. GoodFather

    Messenger kaveriksi!!!

    olisiko ketään joka haluisi messengeriin uusia tuttuja. Itellä 2 vuotias poju.Itse 23v Isukki =) Mese ossa: cannibalz81@hotmail.com
  15. GoodFather

    Messenger

    Jos joku haluaa messengeriin kaverin niin cannibalz81@hotmail.com Itse olen 23v Isä poika on 1v7kk :saint:
  16. GoodFather

    Onko Isukkeja maili kaveriksi?

    Olisiko isukkeja maili kaveriksi? ite olen 23v... poika 1v7kk. :)
  17. GoodFather

    kysymys miehille

    Se on oma asia jos pettää mut minä sitä en hyväksy ite en oo pettänyt ja en tule koskaan pettämäänkään,tietysti toivon samaa puolisoltani!!!

Yhteistyössä