Hakutulokset

  1. P

    Tietääx kukaa???

    Kyselin eilen täällä bb-faneja?? Mikä on hobby hallin bb-koodi? Onko mul se jossain ku oon kanta-asiakas...saako sillä alennuksen 24/7? vai mikähän se on?
  2. P

    Haloo KAIKKI

    Kuinka moni palstaili jo silloin 4.v sitten ennen muutosta? Oli jotenki helpompi käyttää se palsta mut eiköhän tähänki opi! TUossa joku kyseli vanhaa nimimerkkiä ni en muista oliko itselläni jo tää vai mikähän lie...Yks jonka muistan oli Tuutikki:muistaakseni ison perheen äiti??? Sit oli...
  3. P

    vaunuhelppinkivä :)

    niin. nyt pitäis pikkuhiljaa alkaa vaunuja hommailemaan. kaipaisin kommentteja ja apuja teiltä muilta. tuntuu, että vaunujen ostaminen on hankalampaa kuin auton! =) vähän kriteerejä... vaunujen pitää olla "maastokelpoiset", eli meillä on soratietä kuljettavana päivittäin. ilmeisesti...
  4. P

    lastenvaatteita netistä?

    Listatkaas tähän alle suosikkilinkkinne ihanille lastenvaatesivuille jos vielä löytyis jouluksi jotain kivaa pehmeään pakettiin
  5. P

    Apua

    Mulla tänään siis rv 35+0,ei enää kovin pitkä aika!!Päässä on alkanut pyörimään kamalia ajatuksia,esim voiko synnytykseen kuolla? :( En niinkään jännitä synnytystä enkä siihen kuuluvia kipuja,pelkään vaan kuolevani!!Olen nähbyt muutamana yönä kamalia painajaisia lähestyvästä...

Yhteistyössä