Hakutulokset

  1. S

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Kaikkea sitä kuulee Olen todella pahoillani puolestasi! Voimia! :hug: Maanu Ymmärrän tuskasi tässä tilanteessa! Itse sain myös viime viikolla ultrassa ikäviä uutisia ja lähetteen sinne sikiötutkimuksiin. Minä huolestuin kovasti ja aloin murehtia pikkuiseni puolesta. Ajattelin, että alituinen...
  2. S

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    Hei vaan! Vieläkin on väsymystä riittänyt. Loppuneekohan tää koskaan raskauden aikana? Ei ole ollut oikein jaksamista täällä kirjoitella. Tänään oli ensimmäinen neuvolakäynti ja niin siinä kävi, että olen saanut laskettua itse vääriä lukemia tähän raskauteen. Laskettu aika mulla sitten...
  3. S

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    Onnittelut kaikille plussanneille! Mielestäni Brita päivittää listaa ja hän kertoi olevansa tämän viikon lomalla (kuten tuohon tekstin alle lainailin). Toivottelisin uusille tulokkaille kärsivällisyyttä ensi viikkoon listalle pääsyssä! Silly 6+3
  4. S

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    Älkää nyt hyvät naiset sanoko, että joutusin TAAS uudelleen apteekkiin juuri kun oon saanut sen purnukan d-vitamiinia. Toi multivitamin mama kuulostaa aika mielenkiintoiselta. Onko se siis suunnitelut raskaana oleville? Onko siitä muuta hyötyy kuin sen d-vitaminin vaikutus väsymykseen?
  5. S

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    Brita: Mä oon jo listalla 2.7 :) ... se toivoton väsymys, niin en ole käynyt kuin ilmoittautumassa jokunen päivä sitten. Puppa: Kerrotko jotain niistä raskausvitamiineista?
  6. S

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    Olen pahoillani Moonchaser! Kiitos myös Britalle päivityksen vastaanottamisesta! Silly (siis minä) oli innoissaan tänne palstalle tulossa ja ajattelin kirjoitella kovasti, mutta tähän on tullut mutka matkaan. Nimittäin on iskenyt armoton VÄSYMYS! Noh, mutta kun alkaa olla jo niin...
  7. S

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    Saanko liittyä joukkoonne? En nyt vielä odottanut raskautta, kun tässä ollut kaikkea muuta mielessä (ei kyllä missään tapauksesssa ollut pois suljettu ajatuskaan). Oikeastaan odottelin kuukautisia, jotka oli sitten myöhässä (mutta kun ne väliin aina tuppaa muutenkin oleen). Mies kysyi, että...

Yhteistyössä