Hakutulokset

1. T

Mieheni ei halua seksiä tai edes läheisyyttä

Tämä mullekin tuli mieleen. Minä en jaksaisi elää moisessa suhteessa jos en saisi miehestä puristettua sellaista selitystä, että sen nielisin.
  2. T

Hartiapankilla vai ulkopuolisella työvoimalla?

Näyttäisi riittävän. Hintaa tulee, kun on paljon neliöitä ja kun niitten päällysteet maksavat keskim. lähtöhinnaltaan 80 ?/m2. Yritin kyllä kovasti löytää edullisempia vaihtoehtoja, mutta en voinut tehdä makuni kanssa kompromisseja. Pesuhuoneen seinälaatta maksoi 110?/m2, joka on minusta aivan...
  3. T

Ihan oikeastiko joku väittää, että äidillä helpompaa töissä kuin kotona?

Töissä helpompaa. Kotona ei voi hetkeksikään keskittyä omiin asioihin, ei vaikka mies ois kotona-lapset sais vaikka tulipalon viereensä sytyttää eikä huomais jos vaikka puhelimessa puhuu!! Vaikka kuinka kiire työpäivä olis, niin kuitenkin siinä saa keskittyä pelkästään työntekoon
  4. T

hei

Meilläkin raksaprojekti meneillään. 255 kokonaisneliöä asuinrakennus ja at+varasto 100 ja kaksi vierasta on töissä. Viikot olemme toisella paikkakunnalla ja viikonloppuisin mies raksalla. Tähän vielä 1- ja 3-vuotiaat tenavat = eli puuhaa riittää :D Onse kyllä ihanaa, kun saa suunnitella talon...
  5. T

imetyksen lopettamiseen vinkkejä

serkkuni äiti aikoinaan laittoi kerran nänniin sinappia ja meni kyllä hetki ennenkuin tyttö taas tissiä huoli. Oma tyttö on 14 kk ja öisin on välillä levoton nukkuja ja ei tunnu kuin tissillä rauhottuvan. Haluaisin lopettaa nämä öiset häiriöt, kun mies ja poikakin häiriintyvät, mutta asunto on...
  6. T

sanokaas nyt jo vihdoin mikä siinä ärsyttää

Minä taas olisin kiitollinen jos tuo isompi lapsi jaksaisi istua vielä viisivuotiaanakin rattaissa. On meinaan tosi tehokas lenkki kun tuplia pukkaa tunnissa seitsemän kilometriä ja rattaissa on painoa. Sit kun ei enää siihen suostu pitää panna vaikka kaasupullo kyytiin ja varmaan hommata...
  7. T

sydän paikallaan

niin oli, nyyh :'(
  8. T

3-v:n kuumeilu

Meidän pojalla on kuumetta, noin 38,5 astetta ilman muita oireita, lukuunottamatta tietenkin vetämättömyyttä. Tavallisestihan se liittyy flunssaan, mutta mitähän tämä pelkkä kuume on? Edellisellä kerralla hänellä oli hyvin pieni nuha, mutta ei muuta kuumeen lisäksi. Onko muilla ollut tällaista...
  9. T

Meidän pojalla on kuumetta, noin 38,5 astetta ilman muita oireita, lukuunottamatta tietenkin vetämättömyyttä. Tavallisestihan se liittyy flunssaan, mutta mitähän tämä pelkkä kuume on? Edellisellä kerralla hänellä oli hyvin pieni nuha, mutta ei muuta kuumeen lisäksi. Onko muilla ollut tällaista...
  10. T

11. T

Taivas saí taas yhden enkelin joukkoonsa...

Todella surullista :'( Voimia teille
  12. T

Kuvia keittiöistä!

Hyviä vinkkejä, mutta en tiedä ehtiikö ja voiko niitä enää toteuttaa meidän seuraavan talon keittiöön. Ja kaunis keittiö! Meille tulee hieman valkaistut vaakaviilutammiovet ja ilmeisesti musta kivitaso. Ikkuna välitilaan. Laitanpa kuvan edellisestä keittiöstä...
  13. T

onko jo kaikki saanut bona/piltti keräyksen kirjat?

ei ole vielä tullut.
  14. T

Tänään ennustajalle :)

ainiin ja tämä ennustaja käy kotona ja hänen luonaan voi myös käydä
  15. T

Kyllä tuntui taas tietävän :) Hyvän ennustajan taitaa löytää vain ystävien suosituksesta. Ja tämä on sitäpaitsi kaikista halvin, eli minusta tuntuu että hän tekee sitä lähinnä kutsumuksesta.
  16. T

möisittekö talon tällä tavalla???

Ei siitä "vuokratulosta" tarvi maksaa veroja (pääomatuloista) eikä käsittääkseni tuloveroakaan, jos siitä näkyy, että se on laina.
  17. T

Olen käynyt saman ennustajan tykönä ennenkin ja kaikki a4 -lapulle muistiin kirjoittamani asiat ovat pitäneet paikkansa tai tapahtuneet. Toistaalta olin jo päättänyt etten enää käy, kun kaikki on onnellisesti elämässäni (ennen piti selvitellä löydänkö miestä :D ) mutta kun ystäväni halusi...
  18. T

mitä muu perheesi tekee juuri nyt?

Poika on vaipumassa päiväunille, tyttö temuaa sitterissä ja mies on töissä. Ja mä netissä, kun muuton jäljiltä saatiin eilen toimimaan =)
  19. T

Hassunkurisinta mitä olet jonkun nähnyt tekevän?

Itse en nähnyt tapausta mutta minulle tehtiin jäynää ja isommat sisarukseni laittoivat jonkun ihmisen katiskaan kuolleen oravan ja pukivat sille barbini sukelluslaitteet päälle... olisi varmaan ollut naurussa pitelemistä kun omistaja tuli katiskaa kokemaan.. Tämä tapahtui minun barbilleni...
  20. T

voi mitä mies teki mulle taas

Miten uskallat jäädä?

Yhteistyössä