Hakutulokset

  1. N

    *Kuopion seudun nuoret äidit?!*

    Eli löytyykös kuopiosta päin kuinka paljon nuoria äitejä, itsellä päälle 2kk poika vauva, joten tänne vain kaikki samanhenkiset!
  2. N

    millainen mies minulla oikein on!?

    En enää kestä tätä touhua! Odottelin juuri 2 viikkoa, että mies innostuisi hoitamaan "velvollisuuksiaan" sängyssä, ja kun se päivä sitten koitti, mies kaikessa rauhassa laukesi ihan omia aikojaan ja homma päättyi sitten siihen. Väitti "himmailleensa" jo vaikka kuinka kauan... Ja tiedän kyllä...
  3. N

    äidit vm-89 tai 90!

    onko täällä niitä paljonkin!?? luin edellistä pinoa ja joku kummasteli että miten vm. 90 oleva voi olla äiti! no tiedän ainakin jo kolme tämän ikäistä äitiä!! itse olen vm-89 mutta joulupäivän synttärisankari eli lähes 90 luvun puolelle kuulun.. no mulla on 1 vuotias poika ja koulua käydään nyt...
  4. N

    Onko teillä lapsia useamman miehen kanssa?

    Itsellä tilanne, että on 4v poika, ja olen nyt 21. Uusi mies on ja vauvaa haluttaisiin.. Onko typerää alkaa näin pian toisen lapsen tekoon? Seurustelua takana vasta 4kk...
  5. N

    arjen jakoa

    Hei vaan! Luin viestisi ja ajattelin vastata. Itselläni on puolestaan kohta 1kk ikäinen tytär. Ajatusten vaihto olisi myös minulle mukavaa ja virkistävää muiden arkisten asioiden keskellä! Ilmoitelkaa itsestänne!
  6. N

    paikkakuntakysely

    Laitettaisko listaa mistä päin kukakin on? Myös vanhemmat täällä kävijät?
  7. N

    ONKO SIINÄ JOTAIN VÄÄRÄÄ??

    että tyttäreni on ollut hoidossa 6 kertaa enne 1 vuoden ikää? olen käynyt kylpylässä mieheni kanssa ja olen juhlinut kavereitten kaa. Lapsi oli HALUTTU! mutta kaikkea on tapahtunut ja välillä on ollut ihan kiva päästää vapaalle.
  8. N

    Kangasalan nuoret äidit!

    Eli Kangasalan nuoria äitejä huhuilee tänä vuonna 20-täyttävä 4½ kk pojan äiti... :D seuraa muista äideistä kaipailisin kahvittelun ja vaunuttelun merkeissä....löytyykö ketään?
  9. N

    kuin monella on..

    .. haaveissa jo toinen lapsi??? itellä tekis jo mieli toista vaikka nykynen on vasta1vuoden.. kuin monella on yritys päällä tai tärpännyt jo??
  10. N

    kamala palsta

    olen esikoista odottava 20 vuotias. tulin tätä palstaa katsomaan,ja siihen se jääkin. Tosi kummallista meininkiä. Ketkähän täällä on lapsellisia??? Äidit yli 20v ??KYLLÄ! moi moi, ja kivaa hiihtolomaa kaikille!
  11. N

    hei oikeesti..

    itseäni kyllä ärsyttää tämmönen luokitteleminen..mutta no...joku teistä tod.näk. oli käynyt meitä alle 20 äitejä haukkumassa...kun meiltä on kai sitte teiän mielestä jääny nuoruus elämättä..jos nuoruus on juomista ja sekoilemista..joo no elin sitä itse pari vuotta ja koko ikäni olen juomista...

Yhteistyössä