Hakutulokset

1. M

Synnyttämään TYKSiin vai Saloon?

samaa täällä pohdin.... mietin aluksi, että tyksi on varma valintani... Mutta sitten kuulin neuvolastani, että sinne ei enää edes pääse tutustumaan säästösyistä.. :( minulle ainkin tärkeää nähdä paikka ja ihmisiä ennen kuin sinne menen... joten saloon ollaan kallistumassa.. Mistä päin olet...
  2. M

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Ompa jännä laittaa kuvaa tähän pinoon :) Loppupuoliskolla ollaan.
  3. M

~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

Näppylöistä: Mullekin on ilmestynyt just semmosia pieniä ja inhottavia kutisevia näppylöitä.. olisikin tullut jalkoihin, mutta kun ne sijaitsee rintojen yläpuolella. Tarkoittaa tervemenoa sellaisille paidoille joitai tykkäsin käyttää. (.) Itsellänikin melkein kaikki oireet kadonneet.. Paitsi...
  4. M

Lyhyt päivitys koskien omaa napaani :) Tänään tuli sairaalasta kirje, jossa kerrottiin: tutkimuksissa ei ole todettu lisääntynyttä 21-trisomian (downin) riskiä! :) Vaikka turvotus olikin omalla kohdalla todella pieni, rentoutti tämä kirje vielä oloa entisestään :)
  5. M

Tuhkimo81 Mulla on rakenneulta päivä sun jälkeen vielä :) Tiuhti84 Itse olen kärsinyt aiemmin migreenistä, ja kun otin asian nyt neuvolassa puheeksi, niin sanoivat, että migreenin pitäisi olla harvinaisempaa raskauden aikana. Kuitenkin viikolla 7 sain aika pahankin migreeni kohtauksen...
  6. M

Princessa: Soitin sairaalan päivystykseen n 9 aikaan illalla, kun oksentelin jo ihan vartin välein, ja oikeastaan jo pelkkää yökötystä, kun maha oli tyhjä. Aluksi meinasivat laittaa mun pariksi tunniksi tiputukseen, mutta kun pääsin letkun päähän, ja tulokset tulivat.. huomasivat että oon...
  7. M

Kiitos uudesta ketjusta :) Mielialanvaihteluista Itsekin olen vasta ihan viikon sisällä ruvennut huomaamaan, että suutun ihan turhista asioista. Kuten yksi päivä mieheni oli mennyt ja syönyt irtokarkit, jotkas olin säästänyt seuraavaa päivää varten. Vaikka hän pyysi kovin anteeksi, vollotin...
  8. M

~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

Ihanaa tosiaan kun joulu lähestyy, itse otin jo varaslähdön ja olen juonut glögiä ja muutaman viikon ja ensimmäiset joulutortutkin syöty. Ainoa surullinen asia joulussa on se, että joudun hylkäämään rakkaan ystäväni graavilohen pöydälle muiden iloksi :( Mutta pitää syödä sitten kinkkua senkin...
  9. M

Kirjavakana mulla oli myös viikoilla 10-11 todella pahoja alaselkä ja maha kipuja.. kuitenkin ultrassa kaikki hyvin. Neuvolasta sanottiin, että mahan vihlaisut voivat säteillä kivun selkään, vaikkei selkä oikeasti siis sattuisikaan.:) Toivottavasti kaikki on kohdallasi hyvin! Princessa...
  10. M

Oi että kun teillä on jo ihania mahoja <3 itsekin haluaisin jo tuollaisen pienen pallon..Milloinkohan maha rupeaa viimeistään näkymään? Olisi paljon helpompi kertoakin ihmisille, jos edes näyttäisi raskaana olevalta. Meilläpäin ollaan kerrottu molempien vanhemmille ja sisaruksille, sekä...
  11. M

Huh, ompas tänne tullut paljon tekstiä yhdessä päivässä. Idylli, pahoittelut taphtuneesta myös täältä.. :( Inhottavaa lukea surullisia uutisia täältä, kunh itse tiesi kuinka paljon sitä odotti ja jännitti, että mitä ultrassa näkyy. Onkohan olemassa mitään yleistä käytäntöä kummien suhteen...
  12. M

Heippa! :) Täällä vielä yksi innokas odottaja hyppäisi mukaan keskusteluun jos vielä mahdollista :) Itselläni viikkoja takana nyt 12+1, eli turvallisemmilla vesillä ollaan jos prosentteja katselee. Ensimmäisellä neuvola kerralla laskettiin, että olisin ollut jo viikon pidemmällä... Kuitenkin...

Yhteistyössä