Hakutulokset

  1. N

    kuin pian

    taas tämä tietämätön iskee,kuin pian oviksen jälkeen uskaltaa tehä raskaustestin? :ashamed:
  2. N

    Lapsettomuushoidot sairauden takia?

    Onko täällä ketään muuta, joka olisi lapsettomuushoidoissa toisen osapuolen vakavan sairauden esim. syövän takia? Eli lääkityksen tai sairauden vuoksi lapsia ei voi saada luomusti tms? Olisi mukavaa vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa joka ymmärtää tilanteen! Nuppu
  3. N

    onko teillä ollut?

    Häissänne polttariporukalle mitään leikkiä/kilpailua tai muuta vastaavaaa?
  4. N

    oletko ainut lapsi?

    oletko ainut lapsi? ja sinullakin vain yksi lapsi?, haluatko että lapsellasi olisi sisarus? tai miksi edes pitäisi olla kaksi tai useamampia,vai olemmeko sitten mukavuudenhaluisia?
  5. N

    taidan olla pölkkypää

    Miksi kaksplussan sivuilla ei vois olla jotain treffi palstaa...no joo...onhan toi yh-sivu, mutta siis sellainen missä vois joku eksynyt yh-isä tai yh-äiti etsiä elämälleen uutta kumppania??? Ei sitä uskalla noille "isommille" deitti sivuille lähteä kun ei tiedä mitä friikkejä siellä liikkuu...
  6. N

    Emma matkarattaat

    Kertokaapas kokemuksia Emma-matkarattaista (ei sateenvarjorattaat), hyvät ja huonot puolet, kantsiiko ostaa?? Aion ostaa edulliset mutta hyvät matkikset ja Emmat näyttääkin ihan hyviltä.
  7. N

    mekin naimisiin

    Me olemme menossa myös naimisiin... nyt syksyllä... tunteet ovat pelottavan sekaiset mutta myös onnellinen... :flower:
  8. N

    lonkkaleikkaus

    lapsellamme oli molemminpuolinen lonkkaluksaatio, mikä ei korjaantunut von rosen lastalla eikä pavlikin valjailla, vaan hanelle päädyttiin tekemään lonkkaleikkaus 4kk:n ikäisenä. Leikkaus onnistui hyvin ja tyttö on nyt sammakkokipsissä. nyt olisi mukava kuulla miten muilla saman kokeneilla...
  9. N

    raudantarvis?

    Heippa! Mietin tässä vaan että pitääköhän alottaa uudelleen rautatabujen syönti? Raskaana ollessani mun piti syödä niitä koko ajan, synnytyksen jälkeen hb oli 120, mutta luulen et nyt kun imetän tarttisin taas lisärautaa...
  10. N

    kammo jäi..

    olen kahden ihanan lapsen äiti ja olen aina ollut sitä mieltä että haluan monta lasta, mutta viimeisin synnytykseni oli minulle niin karmaiseva kokemus, siitä huolimatta etä sain ihanan vauvan etten uskalla edes harkita lisää lapsia.. miten synnytyspelosta pääsee yli?? :ashamed:
  11. N

    kielikoru ja synnytys..

    Hieman huvittava kysymys, mutta tietääkö joku, tartteeko kielikoru ottaa pois synnytyksessä??
  12. N

    vaunuista

    hei kertokaa www. osotteita mistä voi katella käytettyjä vauvan tavaraa..onko muitakin kuin huuto net?=) kiitos!!!

Yhteistyössä