Hakutulokset

  1. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Kurjaa kuulla suru-uutisia, se voisi sattua kenelle meistä vain... Jaksamista toimenpiteisiin ja onnea ja tsemppiä uuteen yritykseen. <3 Meillä oli ultrassa kaikki kunnossa, siellä pikkuinen pyöri ja puuhaili ja hienot 4D-kuvat saatiin :) Pinsuli, tuo on suuri totuus! Erityisesti...
  2. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Ihanaa Suklaarusina! Nyt taitaa olla monta kadehtijaa ;) Tänään on se odotettu päivä, vielä jokunen tunti töitä jäljellä ja iltapäivällä NT. Hui! Mäkki 12+2
  3. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Huomenta! Hoxa, erittäin hyvä tuo teidän työnimi! Meidän Möykky on nyt jo ihana puolitoistavuotias killi :) Tulokkaalle ei vielä nimeä ole muotoutunutkaan, ehkä siitä uskaltaa jo puhua enemmän huomisen ultran jälkeen, toivottavasti :) Jes, uusi viikko pyörähti käyntiin! Ei mulla muuta...
  4. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Ihanaa Pink89 ja MiNalo! Olisipa meilläkin yhtä onnellinen reissu perjantaina :) Kovasti himottaisi liittyä facebook-ryhmään, mutta en tahtoisi kaikkien tuttavien tietävän.. Ei se varmaan ihan huomaamatta onnistuisi? Ensimmäisestä en paljastanut naamakirjaan mitään ennen syntymää. Meillä...
  5. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Elaisah, minäkin nukuin ennen aina mahallani. Kun ensimmäisen mahan kanssa oli pakko opetella kylkinukkujaksi (otti koville), niin raskauden jälkeenkin olen nukkunut mahallani aika harvoin (esikoinen nyt 1,5 v). Aika usein tulee nukuttua kyljellään/mahallaan koukistettuun jalkaan nojaten. Voiko...
  6. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Onpa terveellisiä mielitekoja teillä! Muistan että myös äitini ahmi tomaatteja minua odottaessaan :) Itselläni ei ollut ekassa raskaudessa mitään valtavia himoja, mutta tosi usein kaipasin soijakastikkeen makua :D Pari kertaa taisin sitä syödä riisin kanssa, mutta ei se onneksi mikään...
  7. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Kiitos hyvästä linkistä Pinsuli :) En ole tuosta ennen kuullutkaan! Jaahas, ruuhkaa taysissa siis! Sama kai tuo, kiva kuitenkin jos sairaalan seinien sisällä pääsee ponnistamaan :) Nukutaan käytävällä jos tarvis on, kunpa vain kaikki muuten menisi hyvin... Onhan se hieno juttu että on...
  8. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Kiitos! :) En tiedä kuvitelenko, mutta tuntuu että vedentarve on ihan eri luokkaa kuin esikoista odottaessa. Vaikka aiemman odotuksen ja imetyksen jälkeen luulisi riittävän vedenjuonnin olevan helppo homma, niin suu on jatkuvasti kuin santapaperia... Ihan mistä tahansa asiasta saa aikaan huolen...
  9. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Heips! Ilmoittaudutaanpa mukaan, kun täällä aina joskus käyn lueskelemassa :) Perheeseeni kuuluu mies, puolitoistavuotias poikamme ja kaksi koiraa. Olen 28-v./toinen muksu tulossa/LA 21.8./TAYS Nt-ultraan päästään perjantaina eli 7.3, ihanaa saada lopultakin vahvistus asialle...
  10. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Heips pitkästä aikaa! Ihanaa kuulla miten teillä muilla sujuu :) Täällä alkaa pian kiire alkaa helpottaa. Vielä yksi päivä töitä ensi viikolla ja sitten koittaa totaalinen loma! Paljon tehtävää ja hankittavaa on kyllä vielä edessä, eikä järkyttävät allergiat helpota asiaa... Kaikki piha- ja...
  11. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    Heippis! Kiva kuulla että täällä on muitakin pörrömasuja... Aloin jo ihmetellä tuota karvankasvua :D Täällä on kaikki sujunut mukavasti, kyytiläinen jumppaa paljon ja harjoitussupistuksia on päivittäin. Vajaan kahden viikon päästä on neuvolalääkärin ultra, toivotaan että plexus kystat ovat...
  12. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Maanu, en ollenkaan huomannut että olit kirjoittanut tuosta kysta-asiasta samaan aikaan kun itse räpelsin uutta postia tänne kännykällä (vihonviimeistä hommaa tuo kännykkänetteily...!). Taidan kysyä nätisti neuvolassa josko voitaisiin jollain kerralla kurkata mahaan, jos aikaa on, neuvolatädin...
  13. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Puppa, kiitos! Meidän ahdistus johtui enimäkseen ultratädistä joka meni ihan kummalliseksi kun löysi neljä suurta kystaa, ei osannut oikein kommentoida niistä mitään ilman lääkärin apua, sanoi vain että "Ei nyt kannata vielä hätääntyä, voi olla niinkin etteivät merkitse mitään". Loppuaika meni...
  14. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Minunkaan ei ollut tarkoitus moralisoida muita, kirjoitin töksäyttäen ja sain ononankin kuulostamaan tuomitsijalta... Jokainen tietää itse parhaiten :) oon edelleenkin kade reissusta, mutta helpottaa kuulla etten ole hysteerinen ja ylivarovainen, vaan joku muukin jättää reissaamatta :) Ihanaa ja...
  15. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Heips! Täytyypä kirjoittaa itsekin kun tämän pinon löysin! Olen 26v, odotan ensimmäistäni syntyväksi 3.7. TAYSissa. poikaepäilys olemassa, mutta otamme sukupuolen vastaan yllätyksenä :) Painoa on tullut n. 4 kg, maha on melkoinen pallo, ja harmittoman oloisia harjoitussupistuksia tulee...
  16. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Loputtomasti voimia kaikille huonoja uutisia saaneille ja tietoa odottaville :(... Ajattelin kirjoittaa oman jännityksenaiheeni, ehkä joku samaa tietoa etsivä saattaa sen joskus täältä löytää ja saa myös huokaista helpotuksesta. Kävimme eilen rakenneutrassa rv 21+1, ja ultraaja vaikutti...
  17. M

    Plussa!

    Positiivista näytti ensimmäinen testini lauantaina! Tosin kuukautisten oletettu alkamispäivä olisi ollut vasta eilen, tiistaina, mutta testi piti tehdä heti koska olin menossa ottamaan tehosterokotusta ja tahdoin varmistua että voin ottaa sen. Enpä sitten mennytkään piikille. Innostuin tietysti...

Yhteistyössä