Hakutulokset

  1. M

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Saa laittaa listallekki :) Mun la on varmaan jossain 1-5pv uskoisin niin.. Eli kyllä se marras alkuun menee :) ViiruP samoja ajatuksia kummittelee täälläkin, mutta mä oon nyt yrittäny vaan ajatella että eletään pv kerrallaan. Ei sille oikein itse mahda mitään. Helpommin sanottu kun tehty...
  2. M

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Heippa kaikille, ehkäpä minäkin nyt uskaltaudun mukaan :) on jotenkin vaan vieläkin niin epävarma olo kun tammikuussa varhainen keskenmeno (viikoilla 4-5) ja siitä kuukausi niin sain uuden plussan.. Saapi olla varovainen vielä :) eilen testailin jälleen ja digi ilmoitteli 3+. Meillä on ennestään...
  3. M

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Heissan! Niin on ollu kiirus ettei ole ehtinyt kertoileen mutta meijän rinzessa syntyi vauhdikkaasti 5.4 ;) kertoilen synnytystarinaa vielä kun ehdin.
  4. M

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Laitatte vaan yv:nä viestiä vauvikselle ;) tervetuloa :D
  5. M

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Heippatirallaa :) Uuden pinon aika, hui kauheeta ku aika menee nyt jotenki vauhdilla :) Josefialle tsempit, mä ainaki oon erehtyny lorahtelun suhteen, valkovuotoaki voi tulla iha lorahtamalla ja sen haju joskus erehdyttävästi semmone outo, ja jos joukossa vielä pissaaki nii.. Toivotaan...
  6. M

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Heips! Pikasesti kommentoin vaan että tosiaanki virtsan proteiini ei tarkoita aina raskausmyrkytystä, prot + voi tarkoittaa esim että joukkoon päässyt valkovuotoa. Älkää mammat huolestuko siis :) jos muitakin oireita alkaa ilmaantumaan niin sitten syytä tutkia. Minski+pirpana 32+3
  7. M

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Pomppuli on tehny kyllä ihania jutskia!! Pitäsköhän itekki kipasta kangaskaupoille ;) voi vitsi <3
  8. M

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Huomenta mammat ;) Mä tääl raottelen silmiä ja yritän herätä tähän päivään. Esikoinen nukkuu vielä, se on kyllä ihanaa kun nukkuu kellon ympäri ja mä saan kans kunnon unet ;) Näyttäs siltä että mulla vaivat vähenee, öisin nukun melko hyvin, iskiastyyppinen kipu lähes kokonaan hävinny ja...
  9. M

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Jee uusi pino ;) kiitsa vauvis.. Kyllä tää aika vaan hupenee, kohta kohta.. Laiskasti tullu tänne kirjoteltua kun jotenki toi facen helpompaa kun mä käyn aina näissä kännykällä :) lueskeltua tulee kyllä useestikkin :) Meillä kans esikoisen jäljiltä viellä kaikki vauvasydeemit paikoillaan...
  10. M

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Heipodei :) Hyvää alkanutta vuotta, tänään oikei havahduin kuinka tosiaanki alkaa h-hetki lähestyä! Apua!! Tyksissä tosiaan nimi tulee sänkyyn ka puhuttelevatkin sillä sekä rannekkeeseen myös tulee nimi.. Nyt sit keksin ihan päästäni nimet sinne sairaalapapruihin :D Pullojenkeittelystä...
  11. M

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Viidalle halaus... Toivotaan kaikki että ei mitään vakavaa! Huoli on varmasti suuri mutta toivotaaaaaaaan! <3
  12. M

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Pakko oli kommentoida äkkiä.. Tosiaan voi saada pientä lisää, mutta silloi tulot täytyy olla tosi pienet.. Äippärahan iha minimissä jne... ;)) Meillä alko pojalla flunssa.. Ihanaa.. Toivottavasti menee nopsaa ohi. ON: liitoskivut, nytkö ne loppuraskauden vaivat alkaa?! Minski &...
  13. M

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Päivää mammalaiset ;) Ei ole pitkään aikaan tullut kirjoteltua kun aina kännykällä käy lukasemassa ja pyörii tuolla FB:ssä.. Mutta jos nyt jotakin kirjottelisi.. Mulle saisi päivittää tyttölupaus etusivulle, ja La on 10.4 ;) Kaikki muuten mennyt hyvin mut selkä renkkaa niinku monella...
  14. M

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Fanttomille <3 ei löydy sanoja.. Tuli kyllä paha olla sun puolesta ja niin heikko kun ihminen on noiden asioiden rinnalla. Toivotaan teidän perheelle voimia jaksaa eteenpäin. Ei kyllä tunnu hyvältä kirjoittaa nyt mitään. Palailen myöhemmin kirjoitteleen.. Minski+ tyttölupaus 20+3
  15. M

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Huomenta päivää :) Neuvolassa käyty kaikki hyvin, sydän pumpsutti 140-150. Esikoisesta oli aina 130-135 syke (poika). Neukkutäti sanoi että vanha kätilö oli sanonu että tyttövauvojen syke ei koskaa laske alle 140? Tiedä sitten ;) Mulla on vaihtelevasti tyttöolo/poikaolo, odotankin ihan...
  16. M

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Heippodei :) Vieläkö pääsee mukaan yksi huhtikuinen? Taustalla olen seuraillut juttujanne ja nyt rohkaistuin itse mukaan.. Olen 30-v toisen lapsen odottaja, ensimmäinen syntyi 07/10 poika. Nyt olis ultran mukaan laskettu aika 15.4 ja sairaalana TYKS. Ensimmäinen menikin melko vähäisin...

Yhteistyössä