Hakutulokset

  1. T

    hiusten lähtö!

    On todellakin normaalia imettäessä ja vielä senkin jälkeen, lopetin imettämisen helmikuussa 7 kuukauden jälkeen ja aina ennen suihkuunmenoa jouduin harjaamaan hiukset ja vetelemään irtohiukset pois ettei kaikki viemärissä! Vieläkin lähtee, mutta ei läheskään yhtä paljon...sitten on kiva kun...
  2. T

    löytyykö vm-83 mammoja?

    Täältä löytyy! Pojat on 2 v 3 kk ja 11 kk =) =) =)
  3. T

    Montako lasta alle 30v?

    23 v 2 lasta ja toiveissa on lisää tulevaisuudessa :heart:
  4. T

    Tekisitkö toista lasta tässä tilanteessa?

    Kyllä minun mielestä jos teillä vaan on mahdollisuus selvitä niin antaa mennä vaan B) Jos sulla kerran on vakipaikka töissä niin se on jo TODELLA hyvä juttu! Mä sain potkut töistäni ku odotin esikoistani, olin vielä koeajalla, hetki mun jälkeen lähti samasta työpaikasta toinen nainen joka oli...
  5. T

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Kivat perinteiset nimet lapsillasi :) Meilläkin aika perinteisellä linjalla mennään Leevi Matti Mikael (kaksi viim samat ku pojan isällä) Oskari Esko Elmeri (2. nimi isän pappa ja 3. nimi oli työnimenä)
  6. T

    Toinen suunnitteilla...

    En kyllä samassa tilanteessa ole, mutta voin kertoa mielipiteeni pienestä ikäerosta. Meidän pojilla on ikäeroa 1 v 4 kk ja kaikki on mennyt todella hienosti. Olihan se alkuun aika rankkaa, mutta kohta kakkonen täyttää vuoden ja hienosti menee! Meillä ei olla paljoa tapeltu poikien kesken, mitä...

Yhteistyössä