Hakutulokset

  1. T

    Terolut mimmit

    kutina ei ollu sitten mitään hiivaa kun meni parissa päivässä ohi vaikken sitten alottanu mitään lääkitystä... limakalvot vaan jotenki oudon tuntoiset... no, tästähän sitten mielikuvitus lähtee mukavasti laukkomaan... loppukuusta tiedän että sitten että tuleeko se täti taas kylään vai oisko...
  2. T

    Terolut mimmit

    niin ja yks tieto mitä mä en ollu koskaan kuullu että tulehduskipulääkkeet haittaavat raskaaksi tulemista. eli muistakaapa se jos nappailette miranaxia tai buranaa... mä ainakin päätin lopettaa ne samantein.
  3. T

    Terolut mimmit

    hei vaan pitkästä aikaa... täällä kuulumiset on sellaisia että kävin ensiksi Mehiläisessä helmikuussa ja sain primolut nor 10 mg jotta saan menkat tulemaan. aikaisemmat terot eivät kuulemma ole niin tehokkaat ja siksi lääkäri kirjoitti clomit. tutkimuksessa rakkuloita oli taas reilusti. nyt...
  4. T

    Taaperon uniongelmat/unettomuus

    meillä on kanssa ollut poitsulla uniongelmia jos jonkinlaisia ja ne ovat iän myötä muuttuneet... ensin oli vastasyntyneenä ettei nukkunut kuin kapaloituna ja sitä kesti 3kk. sitten oli vaihe että ei nukkunut hiljaisuudessa. nyt on sitten sellainen vaihe menossa ettei suostu käymään nukkumaan...
  5. T

    Terolut mimmit

    täällä on nyt laskut ihan sekasin kun tuli eka normaalisti menkat ja sitte se kierto oli 24-28 päivän välillä ja sitten yhtäkkiä olikin viikon päästä taas menkat ja... niin paljon harmittaa kaikki ja nyt sitten teroista lomalla. aattelin etten edes toivo nyt mitään vaan tärppää jos tärppää ja...
  6. T

    Terolut mimmit

    menkat sit alko tänään ja pettymys oli taas suuri... ainoo hyvä sivuvaikutus teroilla näyttää mulle olevan se että menkkakivut on puolittunut.
  7. T

    Terolut mimmit

    täällä tilanne se että tänään viimenen tero ja jännätään et tuleeko menkat vai ei. tein tänään kyllä testin joka oli nega. mulla ei oo koskaan ollu mitään tuhruja eikä välivuotoja mut tänään pissalla käydessä vessapaperiin tuli pienen pieni tuhru... saa nähdä mitä meinaa vai meinaako mitään...
  8. T

    8v.uhma

    meillä kans on nyt 8 vuotiaalla sellainen uhmaikä päällä että huh huh. aikasemmin niin kiltti, reipas ja fiksu poika käyttäytyy kuin olisi lapsi vaihtunut. rajojen kokeilua ja äidin hermojen kokeilua viimeseen tappiin asti. eikä yhtään auta se että olen yh. jaksamisia muille uhmaikäisten...
  9. T

    Terolut mimmit

    noista finneistä olikin jo juttua mutta onko kenelläkään muulla ollut rintojen kutinaa?
  10. T

    Terolut mimmit

    Kiitoksia vastaukseta SL. tuo selvensi paljon.
  11. T

    Terolut mimmit

    minäkin sitten alotin ne terolutit ja mun historia on se et mulla on pco ja kolme lasta. kaksi heistä saanut alkunsa luomusti ja ensimmäinen rosiglitatsoni tutkimuksen myötä. miten nyt kun syä noita teroja sen kymmenen päivää niin tuleeko sieltä sitten valemenkat jos on tullu raskaaksi vai...

Yhteistyössä