Hakutulokset

  1. Mena77

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Annaliin1: Käytiin viime toukokuussa isyyden tunnustamisessa. Kertoi mitä paperissa lukee ja laitettiin muutamiin papereihin nimi alle, siinä se. Meni varmaan 5 min. Eilen oli neuvola ja varhaisultra. Ultrassa näkyi vinhasti heiluva 17 mm pituinen alkio. :) Laskettu aika pysyi samana...
  2. Mena77

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Ensimmäinen: Meillä on koirat näköjään samanlaisia, erona vain että meidän koirat painaa 2x45 kg. Tuo reilu kahdeksanvuotias on kanssa kodinvaihtaja lapsiperheestä ja epäilen myös oikeata syytä miksi vaihtoi perhettä. Toistaiseksi kaikki on mennyt loistavasti, toki jatkuvan valvonnan alla. On...
  3. Mena77

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Meillä on kaksi koiraa, joista toinen on yli-innokas, supersosiaalinen touhupetteri. Nopeasti oppi olemaan vauvan kanssa. Ei tarvitse varoa yhtään, on äärettömän varovainen. Olin ihan suu auki alussa kun katsoin miten touhupetteri toimii pienen kanssa. Hoitaa ja pussaa, huolehtii että vauva on...
  4. Mena77

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Onnea kaikille plussanneille! Onnea jeennaa ihanista uutisista! Varasin äitiysneuvolan ja ajan varhaisultraan. Molemmat on 2.1. Jotenkin pitkä aika siihen, mutta eipä sitä paljoakaan ehdi ajatella tuon pikkuisen pojan kanssa. Tällä kertaa olen liiankin rento, olen pari kertaa jo meinannut...
  5. Mena77

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Täällä uusi odottaja ilmoittautuu. :) Lasketuksi ajaksi näin alustavasti 10.8. Mena77/2. lapsi/35v./VKS Esikoispoika 7 kk tällä hetkellä eli n. 1,3 v tulisi ikäeroksi. Plussasin alkuviikosta ja positiivistahan se näytti. Ensimmäinen tuli sattumalta, kerran jäi ehkäisy pois. Nyt...
  6. Mena77

    Toukokuisia 2012 tuhisijoita?

    Meillä on 6 kk ikäinen, vappuna syntynyt poika. :)
  7. Mena77

    Kauan mennyt synnytyksestä toipuminen ennenkuin pystyit istumaan?

    Eppari leikattiin ja tuli toisen asteen repeämä. Istuin heti, alussa enemmän toisella kankulla, mutta en kokenut kipua. En tarvinnut mitään kipulääkettä.
  8. Mena77

    Kuinka nopeasti ootte olleet lähtöpainossanne synnytyksen jälkeen?

    10 kg tuli lisää raskauden aikana ja kahdessa viikossa olin lähtöpainossa.
  9. Mena77

    kuinka nopeasti kuukautiset alkoivat synnytyksen jälkeen?

    Viisi ja puoli viikkoa synntyksestä alkoi kuukautiset. Olisin minäkin toivonut silloin taukoa. Ovat olleet säännölliset vielä joka kuukausi. Vauveli täytti tänään 6 kk.
  10. Mena77

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.9 **

    Amanda: Mulla on arvot olleet suurinpiirtein samanlaiset kun sulla ja aina on kommentoitu että hyvä hemppa. Muistaakseni multivita raskaus ja imetys-monivitamiinissa on vähän myös rautaa, mutta en ole rautaa syönyt muutoin, eikä tarvettakaan. Neuvolassa aina sanottu että hemppa on hyvä...
  11. Mena77

    Äidiksi ensikertaa 30+

    Täällä yksi 34-v. ekakertalainen. Äitini sai minut 21-vuotiaana, joten jäljessä ollaan. Toinen mummo sai esikoisensa 18-v. Tosin ei tämä raskautuminen mikään suunnittelun tulos ollut. Ajattelin ensin että lapset tehdään ennen 25 ikävuotta, sitten kun ohitin sen, niin laitoin tavoitteeksi 30...
  12. Mena77

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Ihania uutisia Masu12, onnea! Paljon tarrasukkia matkaan! :heart:
  13. Mena77

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Mua jännittää kovasti kuinka lähelle laskettua aikaa meidän pikkuinen menee. Itse olen syntynyt noin kuukautta aiemmin (toisena äitiyslomapäivänä) ja painoa 2,6 kg. Mies taas vajaa viikon lasketun ajan jälkeen ja nelikiloisena. Meidän keskipaino ja keskisyntymäaika voisi olla ihan hyvä...
  14. Mena77

    Toukokuun toivotut 2012 *TAMMIKUU*

    Älkää nyt puhuko noista appelsiineista, rupeaa taas tekemään mieli! :D Itse en ole ostanut tuoremehuja vuosiin kaupasta, nyt juon aamuisin mehua ja sitten vielä syön appelsiineja tai klementiinejä päivittäin. Onneksi en näköjään ole himoni kanssa yksin. Olen addiktoitunut God morgon-merkkiseen...
  15. Mena77

    Toukokuun toivotut 2012 *TAMMIKUU*

    Olen kirjoitellut tuonne kerhon puolelle, mutta eksyinpäs pitkästä aikaa tännekin. Näyttää olevan tuossa sokerirasituksessakin kuntakohtaisia eroja. Itse en iän (34) ja BMIn (26) puolesta olisi päässyt, mutta kun kyselin perään niin pähkäili kovasti ja "antoi" mun mennä. Tulokset oli...
  16. Mena77

    minkälaisia ajatuksia teillä on afrikkalaisia miehiä kohtaan parisuhteissa?

    Kokemusta on ja ei sopinut minulle. Mies laittoi ruokaa ja siivosi jonkin verran, ainoat hyvät asiat siinä liitossa. Lapsia en onneksi halunnut silloin, joten ei tarvitse olla missään tekemisissä.
  17. Mena77

    Toukokuun toivotut *JOULUKUU*

    Täällä rauhallista joulun odotusta. Ei tässä enää montaa tuntia kun saa lähteä kotiin. Hyvää joulua ja rauhallista odotusta kaikille! Päivitystä: Mena77/esikoinen/34v/poikalupaus****
  18. Mena77

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Hurjasti onnea iina_!!! Kaikille murehtijoille paljon tsemppiä ja kilottain onnea matkaan! :hug:
  19. Mena77

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    _iinalle paljon tsemppiä! Täälläkin peukut ja varpaat pystyssä, iloisia uutisia toivoen. :hug:
  20. Mena77

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    ^Liityin itsekin juuri ja kyllä sun nimimerkki ainakin näkyy jäsenlistalla. Tänään 15+0 =)

Yhteistyössä