Hakutulokset

  1. yläriihi

    Minkä ikäisenä....

    suositus on 3-vuotta selkämenosuuntaan, mutta 9kg saa laittaa nokkamenosuuntaan.
  2. yläriihi

    turvaistuin vai turvavyöistuin?

    Evolva on tullu vasta tänä vuonna markkinoille eli ei todennäkösesti löydy testeistä.
  3. yläriihi

    kakkavaipanvaihto & raivarit (1.5kk)

    Anna olla ne kakat housussa, niin kauan että ite tulee sanomaan että pitäis pestä, näin meillä saatiin tyttö käymään potalla kun ei pyllyä saanut pestä tai kakkavaippaa vaihtaa, huusi ja potki vaan vaastaan. Nyt tyttö on kuiva, ikää 1v8kk. Kuulostaa pahalle seisottaa lastihousuissa, mutta ne...
  4. yläriihi

    millainen kantoreppu?

    Sutemi on yks jossa voi jo pientäkin kantaa, kaverilla on tuo ja on tykänny.
  5. yläriihi

    kestovaipoista

    Käys tutustumassa www.kestovaippainfo.fi ei muistaakseni tarvi rekisteröityä. Siellä keskustelujen tee-se-itse osiossa on hyviä vinkkejä vaippoihin ja imuihin ja tee-se-itse osastolta löytyy kaavoja ja muita ohjeita.
  6. yläriihi

    Onko kellään alle 3veellä autossa korokeistuinta?

    \ Vanhanmallista Trioa ei tosiaan enään myydä mutta Triona se uusikin mulle esiteltiin mutta oikeelta nimeltään on Britax Evolva Ultra, näköjään http://www.lastenturva.fi/tuotevalikoima/turvaistuimet/turvaistuimet_britax.html tuossa linkki.
  7. yläriihi

    Onko kellään alle 3veellä autossa korokeistuinta?

    varteen otettava vaihtoehto on Britaxin Trio meillä käytössä kolmevuotiaalla, eli on turvaistuin 5-pistevöillä 18kg asti ja sen jälkeen 15kg eteenpäin turvavyöistuin, vyöt saa irrotettua.
  8. yläriihi

    "Nimikko nalle"

    Enkelin eväspussissa on ollut saman tyylisiä, meillä on lapsilla nallet joilla housut ja niihin on brodeerattu lasten nimet. Hintaa oli 25 euroo.
  9. yläriihi

    Onko tällaisia graco-rattaita?

    \ Meillä on Graco voyager air6:set ja siis ilmakumeilla mutta vuosimallia 2002, mun tietääkseni ei oo enää markkinoilla. '
  10. yläriihi

    Ovatko todella kuravaatteetkin korvaavia

    \ Meidän haalarit on Lapualta rintamäeltä ja keskisen Veskun putiikista :p Ja Seinäjoelta Minimanista, muissakin kaupoissa oon nähny täs Seinäjoen ympäristös, siitä en sitte tiedä kuinka muualta päin saa...
  11. yläriihi

    Ovatko todella kuravaatteetkin korvaavia

    Meillä on tytöillä Greenhillit ja hyvin kestivät lätäkössä istumisen ainut mikä kastui oli sukat kun kumpparit hörppäs vettä...
  12. yläriihi

    Pehmeä vai kova kantokoppa

    kyllä niissä pehmeissä kopissa on joko vaneri- tai muovilevy pohja jonka saa yleensä pois ja kopasta jää lämpöpussi. eli se on pitkäikäisempi kun kova.
  13. yläriihi

    Vuoden 2006 ÄP - joko jaossa?

    \ väärä häly vanha se oli... huijas mokoma en päässytkään kollaamaan uutta :'(
  14. yläriihi

    Vuoden 2006 ÄP - joko jaossa?

    tuttu sai jo uuden...
  15. yläriihi

    Vanhoihin makuuvaunuihin pehmeä kantokassi?

    Pärjää pelkällä makuupussilla. Nuo pehmeet kantokopat jotka meillä on ei ees mahdu vaununkoppaan...
  16. yläriihi

    E-Plaisten tapaamisesta..

    huu huu kylläpä kaikuu... :whistle:
  17. yläriihi

    Graco Autobaby

    Meillä oli Britax Renaisance apukuskin takana ja gracon autobaby keskellä kuskin taakse mahtui vielä mainiosti toinenkin istuin tai aikuinen. Nyt on rene takana keskellä ja Britaxin Trio apukuskin takana ja edelleen mahtuu kuskin taakse joko istuin/kaukalo tai aikuinen.
  18. yläriihi

    Graco Autobaby

    Mä en vielä oo törmänny kaukaloon jota olis helppo kuljettaa kantamalla... kaikkiin niihin jalkansa teloo... useempaa ollaan koitettu ja graco todettu parhaimmaksi. Kaikissa testeissä on just tuon takia pudonnu pisteitä kun on "hankala" kantaa, painava, lapsi ei näe sivulle.... ja nää "viat"...
  19. yläriihi

    Graco Autobaby

    Suosittelen, meillä onkannettu 2 lasta siinä ja se jalusta on ehdoton, mulla menis nakki jos joka välis pitäis ruveta turvavöiden kanssa pelaamaan ja ne kun ei joka autossa edes piisaa kaukalon ympäri. ja mahtuu isompikin lapsi kyytiin meidän 14 kuinen tyttö menee vielä kaukaloon jos ei oma auto...
  20. yläriihi

    emmaljunga twinscooter

    http://www.emmaljunga.co.uk/product.asp?bvid=16 tuolla kerrotaan että ei sovellu alle 6 kuisille lapsille eikä voi käyttää liftiä tai duoliftiä (kantokoppia)

Yhteistyössä